נוני love
היי תקשיבו, הסיפור על וואנדי
ואני צריכה שאתן תחליטו מי מהבנים יהיה הדמות הראשית (כמו שמשל הארי ומאי הם הראשים בחבר של. ושחר ולואי בטעות בתחנה..)
אווההבתתתתתתתת
נוני

ניסיון אחרון לעצמאות 1D-1

נוני love 06/09/2013 638 צפיות 8 תגובות
היי תקשיבו, הסיפור על וואנדי
ואני צריכה שאתן תחליטו מי מהבנים יהיה הדמות הראשית (כמו שמשל הארי ומאי הם הראשים בחבר של. ושחר ולואי בטעות בתחנה..)
אווההבתתתתתתתת
נוני

נשקתי ללחייה בהתרגשות.
מחבקת אותה חזק בין זרועותיי ומדביקה לה עוד נשיקה מצלצלת.
"תודה, תודה, תודה!!" צרחתי מאושר ויצאתי מהדלת, החיוך אינו יורד מפניי.
"אז, היא הסכימה?" כריס חיכה מחוץ לדלת, גופו השרירי, החסון והמסוקס שעון על הקיר ליד, חייכתי לעברו והנהנתי.
"טוב, לעזור לך לארוז?" הוא שאל, הרמתי גבה, מופתעת מהשאלה המוזרה.
הוא צחק ואחז בידי, משלב את אצבעותינו ומושך אותי מעט, "בואי כבר!" הוא אמר מחויך, מושך אותי למעלה לחדר שלי.
"וואו…" הוא מלמל, מסתובב בחדרי הענק, מביט סביב, מעביר את ידו על מצאי המשי שעל מיטתי הגדולה.
"כן…" אמרתי, מוציאה שלושה מזוודות גדולה.
הוא חייך לעברי, נעמד לידי ומביט בהתפעלות בארון הלבן והענקי שלי, כזה שכל נערה רק תתפלל שיהיה לה.
"טוב, מתחילים." הוא אמר, פותח את הארון שלי, התחלתי להוציא את הבגדים החוצה וכריס הכניס אותם בצורה מסודרת להפליא בתוך המזוודה הראשונה.
הוא חייך לעברי בכל פעם שלקח ממני את הבגדים.
"עוד משהו?" הוא שאל, בעוד אני מסמיקה דחפתי אותו הצידה וסידרתי בפנים את ההלבשה התחתונה.
הוא הביט בי, מצחקק, "מה מצחיק אותך?" שאלתי בארסיות. "כלום…" הוא אמר.
גלגלתי את עיניי, הוא המשיך להביט בי.
"מה?" שאלתי בשקט, הוא התקרב אלי.
הרמתי גבה לעברו, אך הוא רק תפס בפניי, מלטף את לחיי, "מה-…" התחלתי אך הוא קטע אותי בכך שפתיי מלטפות את שפתיי, ידו השנייה החזיקה במותניי והצמידה אותי אליו.
"מה..?" שאלתי שוב, מתנשפת מעט.
"תמיד רציתי לעשות את זה, מהרגע שהכרתי אותך…" הוא אמר, "למה? -בגלל שאני בת מלוכה?" שאלתי, הדמעות מבלי ששמתי לב התחילו לזלוג מכך על לחיי.
"לא, לא, לא!" הוא לחש, מנגב את דמעותיי, "רציתי לעשות זאת מהרגע שפגשתי אותך משום שאני חושב שאת מדהימה, הסיבה היחידה שיש לי חברה הוא בשביל שלא יחשדו שאני מאוהב בך ואז יגידו שזה רק בגלל שאת בת מלוכה," הוא אמר בשקט, "אני אוהב אותך בגלל מי שאת בגלל שאת יפיפה עם אופי מדהים ואישיות מהפנטת! , בכל פעם שאני מביט בעינייך אני מתהפנט ונעלם בתוכן, אני באמת באמת אוהב אותך!" הוא אמר, מחייך אלי את החיוך הכובש שלו שגורם לליבי לרטוט בכל רגע.
"אני אוהבת אותך…" אמרתי בשקט. חיוכו עלה ולא ירד, עד ששפתיו התקרבו שוב לפשתיי וליטפו שפתיי בנעימות.
"אני חושבת שאני צריכים להמשיך לארוז…" מלמלתי, מתנתקת משפיו התפוחות והנעימות.
הוא הנהן, "אבל…רק עוד נשיקה אחת?" הוא ביקש בקול מתקתק, צחקקתי, מדביקה לו נשיקה נעימה וקטנה על השפתיים, "אני אוהב אותך.." הוא מלמל לנשיקה והחזיק במותניי, מצמיד אותי אליו ומעמיק את הנשיקה…


תגובות (8)

יאווו אחד היפים!!! תעשי את ליאם דמות ראשית!!

אפשר להשתתף עם את מכניסה בנות? אם כן אז הנה תיאור ואני רוצה עם ליאם כי הוא הפייב שלי :)

שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

06/09/2013 05:30

וואו מושלם! עזבי כל מה שאת כותבת מושלם ואינעלזה ויכוח! תמשיכי ותעשי את ליאם או נייל ותמשיכייי

06/09/2013 05:34

אני ממשיכה עוד 4 תגובות
ומורן אני מצטערת אבל כולם תפוסים, העלתי כבר הרשמה עם הקדמה :/

06/09/2013 05:41

לא נורא אבל תמשיכי כי זה מדהים!

06/09/2013 05:42

תמשיכי ומהר כי זה מווווווושלם!!!!!!
ותשימי את נייל או לואי בדמות ראשית

06/09/2013 05:55

תמשיכי דחוףףףף!!!

06/09/2013 06:12

חחחח נראה לי שאני אקח או את נייל או את ליאם…

06/09/2013 06:21

תמשיכי!!!
ושליאם ההי דמות ראשית!!!

07/09/2013 07:20
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך