יאייי אניי אהבתייי מקווה שגם אתם ! תגיבו גם אם אהבתם וגם אם לא כי אנחנו רוצות לדעת אם להמשיך את הסיפור או לא! מקוות לטוב ואוהבות !!!

ניסיון לסיפור חדש!

07/03/2014 772 צפיות תגובה אחת
יאייי אניי אהבתייי מקווה שגם אתם ! תגיבו גם אם אהבתם וגם אם לא כי אנחנו רוצות לדעת אם להמשיך את הסיפור או לא! מקוות לטוב ואוהבות !!!

אנחנו ממש מבואסות שאף אחד לא ענה אבל לא נורא החלטנו לנסות סיפור חדש כי נתקעתי איתו לא היה הכי מעניין ולא היה לנו גם איך להמשיך אותו אז אנחנו מנסות סיפור חדש! וכן סיפור של וואן דייי!

הסיפור:
נקודת מבט של ליאן:
היי , אני ליאן , ליאן פוקס כן כן הבת של מקס פוקס המיליונר השני של אנגליה . אז מה , אז מה אם אני בת של מיליונר אני עדיין בת אדם רגילה כמו כולם . לפני שבוע גמרתי את הלימודים בבית ספר רגיל כמו שרציתי ועכשיו אני בחופש עד שאחליט מה אני רוצה ללמוד ומה לעשות בחיים . בינתיים אני גרה בלונדון בבית שלי שקנו לי אותו בהפתעה ביום של סוף הלימודים , כן הוא בית גדול שתי קומות , בריכה , גינה ועוד… בית רק שלי , רק שלי. אין לי חבר , החברה הכי טובה שלי זאת ג'ייד אבל כמובן שיש לי עוד מלא מלא חברות .

~בוקר~
קמתי , 12:16 רגיל.. אין לי הרבה מה לעשות , צחצחתי שיניים וירדתי למטה להכין לי קפה ולקחת כמה עוגיות מגלה הודעה מג'ייד ,
אחות בדם (ג'ייד) : היוש אחותי בוקר טוב באלך קניון ?
קראתי את ההודעה וחיוך על פניי , יש לי מה לעשות היום ! החזרתי לה הודעה :
היוש אחותי בוקר טוב גם לך ברבע לאחת מתאים לך ? שלחתי
פתאום הגיעה עוד הודעה
אחותי בדם: ברור תחכי לי ליד הבית שלך אני באה ברבע לאחת . קראתי ועליתי להתארגן – התקלחתי מקלחת קצרה שמתי חולצה קצרה שחורה עם כיתוב של i love you עם ג'ינס סגול כהה , סידרתי את השיער , התאפרתי והייתי מוכנה קצת לפני הזמן אז ירדתי למטה לראות טלויזיה.

נקודת מבט ג'ייד :
"אופסי " אמרתי כשהסתכלתי על השעון , יש לי עוד חמש דקות ורק עכשיו יצאתי מהמקלחת , "הגזמתי קצת…!" צעקתי על עצמי רצה לארון מוציאה גופיית בטן ורודה ושורט שחור . לבשתי את הבגדים והתאפרתי וסידרתי את השיער במהירות ,.רצתי לכיוון מגלה שתי שיחות שלא נענו מאחותי בדם (ליאן) ושש הודעות גם ממנה . "אוףףף" נאחתי מתקשרת לליאן .
(השיחה של ליאן וג'ייד הולכת ככה :ליאן, ג'ייד , ליאן , ג'ייד וכו..)
ג'ייד אני מחכה לך כבר רבע שעה בחוץ חם לי!!
סורי ליאן מצטערת סורי סורי סורי פשוט קצת התעכבתי במקלחת ו…
ו.. חם לי!!
טוב טוב אני באה עצבן !
טוב שאת זוכרת !!
ביי
ביי רגע רגע תבואייייייי
טוב ביי לך
ביי
~ניתוק~
נכנסתי לאוטו מצחקקת ומתחילה לנסוע לכיוון הבית החדש של ליאן .
"היי ליאן" אמרתי לליאן כשעצרתי ליד ביתה .
"שלום לך סוף סוף התבשלתי פה , נהייתי שניצל " ליאן אמרה מצחקקת מעט תוך כדי שהיא נכנסת למכונית.

~בקניון~
אני וליאן גמרנו כמעט את כל הכסף שיש לנו !!
"אני מתה ליאן בואי נעצור לשבת לאכול משהו לא אכלתי כלום מאז שקמתי !" אמרתי רעבה , עושה פרצוף חמוד מחכה לתשובה החיובית של ליאן. "נו דיי מה זה הפרצוף הזה זה לא פייר את מרמה עכשיו אני חייבת להסכים!" ליאן אמרה כועסת אבל ידעתי שהיא צינית . "אז תסכימי" אמרתי עדיין בפרצוף חמוד . "טוב טוב , בואי לננדוס " (מועמועמוע ) "יאיי " צרחתי בשמחה מדלגת וסוחבת איתי את ליאן לננדוס .


תגובות (1)

שתי תגובות ממשיכות כי רצינו לראות אם אוהבים את הסיפור..

11/03/2014 15:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך