עמית באטמן^-^
השקעתי בפרק יומיים, ולכן הוא ממש לא יצא כמו שרציתי, במיוחד לא הסוף.
שבת שלום לאב♥
-עמית♥♥♥♥♥♥♥-

נסיכה בהכחשה- פרק ניסיון

עמית באטמן^-^ 12/10/2013 1019 צפיות 4 תגובות
השקעתי בפרק יומיים, ולכן הוא ממש לא יצא כמו שרציתי, במיוחד לא הסוף.
שבת שלום לאב♥
-עמית♥♥♥♥♥♥♥-

"נסטה פנקייקים או ופלים?" שאלה קת'רין מהמטבח.
"פנקייקים, פנקייקים!" צרחה נסטה ובמהירות נכנסה למטבח, מתיישבת על כיסא פרווה ורוד ששמה כתוב עליו בפאייטים.
"טוב מותק" צחקה קת'רין ופנתה אל המחבת.
נאנחתי והתגלגלתי לצד השני של המיטה.
אין אפשרות לישון בשקט ביום חמישי. קת'רין פשוט משתגעת.
דלת חדרי נפתחה בפתאומיות וקפצתי במיטתי.
"מה את רוצה קרצייה?!" התעצבנתי ושמתי את הכרית על ראשי.
"מישהי קמה על רגל שמאל" צקצקה ליזל בלשונה ונכנסה לחדרי. "קת'רין הכינה פנקייקים" אמרה וחייכה חיוך מעצבן.
נאנחתי שוב וקמתי מהמיטה. סדרתי את החולצה והמכנסיים שהתקמטו במהלך הלילה.
"אסיה!" צרחה קת'רין שראתה אותי. "מה זה הקימוטים האלה במכנסיים?? יש לי מספיק עבודה!" צעקה ונאנחתי.
"אני ישנה במהלך הלילה קת'רין" מלמלתי והתיישבתי על כיסא הפרווה הסגולה, לוקחת שתיי פנקייקים ושמה עליהם מנה מכובדת של סירופ מייפל.
ליזל נכנסה מיד אחריי, לוקחת ופל ושמה קצת גלידה מעל.
"נסי תראי איך התלכלכת!" צעקה שוב קת'רין שראתה את פניה של נסטה מלאים בשוקולד וכך גם חולצתה וחלק ממכנסיה. ונסטה מצדה רק צחקקה.
חייכתי חיוך קטן ונגסתי בפנקייק השני. "אני מלאה" אמרתי לקת'רין והודיתי לה על הארוחה.
הכנסתי את הכלים לכיור, זה מה שאני וליזל עושות בזמן האחרון מכיוון שאמא אומרת שאנחנו צריכות להתנהג כמו שנסיכות מתנהגות.
אבל ממי אני אלמד להתנהג כמו נסיכה?
אמא ואבא בכלל לא בבית קת'רין היא בסך הכל המשרתת [לא קטע רע~הערת הכותבת] נסטה קטנה ממני וליזל היא נסיכה נפוחה.
התקדמתי לעבר המעלית [כן יש להם מעלית בבית XD~הערת הכותבת] שקת'רין עצרה אותי באמצע.
"תבחרי מקום להיות בו עד 14:00 ואז תצאו לחצר שלכם" אמרה ושחררה אותי. כמובן. אמא ואבא חוזרים היום ואיזה תהלוכה תיהיה. קת'רין צריכה לדאוג לצחצח את הבית והיא לא אוהבת שאנחנו מסתובבים לה בין הרגליים שהיא מנקה.
נכנסתי למעלית ולחצתי על קומה 4. הקומה שלי. חייכתי. כל פעם שאני חושבת על זה שיש לי קומה משלי, עם שש חדרים ויש עוד שלוש חדרים פנויים שאני יכולה לעשות בהם מה שאני רוצה, אני מחייכת.[אני יודעת שזה לא הגיוני, אבל רק ככה זה מסתדר לי בסיפור~הערת הכותבת]
נכנסתי אל חדר השלישי בגודלו. חדר מנוחה. לכול אחת מאיתנו יש חדר כזה, אבל לכל אחת מאיתנו יש בפנים דברים שונים. לי למשל, יש טלוויזיה מחשב אייפד אייפון וכל מיני דברים להעביר את הזמן, ספה שנפתחת למיטה מול הטלוויזיה, שאם אני רוצה להרדם עם טלוויזיה או מה שזה לא יהיה.
נכנסתי לסקייפ, לדבר עם חברתי היחידה שבאמת מכירה את זהותי.
'ערה?' הודעה ממנה.
'כמובן לאב, היום יום השיגעון של קת'רין' עניתי והתחברתי לטוויטר.
'אנחנו צריכות לדבר' כתבה בסקייפ
'רק שנייה' כתבתי וסגרתי את הכרטיסייה של הסקייפ
חייכתי שראיתי את הציוץ של בת'.
'עומדת לבלות יום עם החברה הכי טובה! כל כך מתרגשת (:'
מיד נכנסתי לתגובות לענות לה. הדפדפן נתקע לי, ובנתיים חשבתי על הנוסח של 'גם אני לאב מתגעגעת♥' או 'אני יותר, כוח השופינג!' או..
נכנסתי לתגובות.
'מחכה ח.ה.ט.ח(חברה הכי טובה חדשה)♥♥♥'?!
.


תגובות (4)

^^

אהבתיייי (:
אבל רק שאלה קטנה-> הם נסיכות עשירות או משהו? *0*
ותמשיכייייייייייייי

12/10/2013 07:35

תודה(: וכן בעיקרון הם נסיכות עשירות, אבל בכל מקרה היית מבינה את זה בפרקים הבאים XD ואני אמשיך רק אם את ממשיכה את גיהינום או כתר כי משלוש פרקים אני מכורה *~*

12/10/2013 07:40
^^

חחחח אני כבר בחודש (+) בהפסקה… אבל אני קוראת ומגיבה..

12/10/2013 07:50

זה מושלם תמשיכי!

12/10/2013 08:45
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך