עדן.סטיילס
היי זה פרק 24! וואו!
סורי אני צריכה ללכת :-(

נערי וואן דיירקשן מוצאים אהבה – פרק 14

עדן.סטיילס 02/01/2013 995 צפיות 4 תגובות
היי זה פרק 24! וואו!
סורי אני צריכה ללכת :-(

~אחרי שעתיים~
עכשיו כולנו מתלבשות ואני התחלתי להתרוצץ בבית ולחפש את….הפלאפון שלי ואז באתי לחדר של הארי וראיתי שהוא מסתכל בפלאפון שלי את ההודעות שהאקסים שלי שלוחים לי ואני צעקתי עליו "הארי מה אתה עושה?!" וברחתי מהבית ואז הארי רץ אחרי אבל אחרי כמה דקות הוא הפסיק לרוץ ושם תלונה במשטרה שמישהי נאבדה לו וקוראים לה עדן ארדן ואני ראיתי בפלאפון בחדשות את זה ואני פשוט לא מאמינה שהוא דואג לי אבל הוא לא סומך עלי, הייתי בים עד שפתאום שני החברות הכי טובות שלי נופר ויסמין באו אלי ואמרתי "מה אתן עושות פה? איך ידעתם שאני פה?" "כשאת עצובה את תמיד בים!" הן ענו ואז עוד אמרו "אמרנו להארי שאת פה אז הוא לפה עוד כמה דקות!" ואז כששמעתי את ברחתי לעוד מקום וזה היה הבית שלי.
אחרי כךאחרי כך הרגשתי שמישהו נכנס לבית שלי ואז לקחתי ספר והרבצתי לו ואז זה היה הארי וצעקתי "הארי מה אתה עושה פה?!" והוא צעק גם "אני אומר לך מה את עושה פה, את מרביצה לי עם…ספר!"
ואני אמרתי "חשבתי שאתה גנב ואיך נכנסת לפה?" "יסמין ונופר הכניסו אותי ועדן….אני מצטער על זה שחיטטתי בפלאפון שלך" הוא ענה ואני אמרתי "אני לא רוצה לדבר" והארי אמר "טוב" ויצא מהדלת ואני ישבתי בשירותים מתחרפנת מבכי ואז אני מתקשרת ליסמין ואומרת "למה הכנסת אותו?" והיא שאלה "רציתי שתדברו ותשלימו אבל למה את בוכה?" ואני עניתי "כי זה כואב לי בלב שאנחנו חברים והוא מחטט לי בפלאפון!" ואז היא אמרה "אל תדאגי אני ונופר נבוא ונעשה מסיבת פיג'מות ונדבר טוב?" ועניתי "טוב".
~אחרי כמה דקות~
שמעתי דפיקות בדלת ואז פתחתי וראיתי את יסמין ונופר עם שקי שינה ותיקים קטנים שיש מברשות שיניים מסרק ובגדים למחר, היתלבשנו לפיג'מה וראינו סרט קומדיה אחרי שעתיים של צחוקים הלכנו לישון בשקי שינה. ובבוקר ראיתי…..


תגובות (4)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!1

02/01/2013 10:52

תמשיכי!!!!!!

02/01/2013 11:48

תמשיכי :)

02/01/2013 11:58

תמשיכי או שאני ישלח את הכלבה המפחידה שאין לי לנבוח עליך עד שתמשיכי !! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

בקיצור: תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!

06/01/2013 07:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך