וואו פרק ראשון איך היה?
תגיבו כי אם זה לא טוב אנחנו רוצות לדעת כדי לשפר
אוהבות מאודדד 3>

נתקעתי איתו- פרק 1!!

28/12/2013 918 צפיות 2 תגובות
וואו פרק ראשון איך היה?
תגיבו כי אם זה לא טוב אנחנו רוצות לדעת כדי לשפר
אוהבות מאודדד 3>

אנחנו ממש מתרגשות פרק ראשון והכל מקווה שיהיו תגובות חיוביות
למי שלא קראה את ההקדמה שתקרא כי זה חשוב לסיפור זה כמו פרק כזה..
פרק 1: אעאעאעאאעאאעאע
הוא אמר: " היי אני לואי אתן מעריצות או משהו?" אמ..לא ממש אנחנו היינו בשירותים ואז שיצאנו נתקענו פה " לילי אמרה כי אני לא הייתי מסוגלת.. "אה אז היי אני לואיי שוב…. ואל תתכננו לצאת מפה עד הערב כי המעריצות לא יתנו לנו לצאת וכנראה לא שמעתן שקראו לכולם לצאת" לואי אמר בקול כזה עדין ויפה. אני מתעלפת!
נקודת מבט של לילי:
"אה אז היי אני לואיי שוב…. ואל תתכננו לצאת מפה עד הערב כי המעריצות לא יתנו לנו לצאת וכנראה לא שמעתן שקראו לכולם לצאת" איך קוראים לו … אה לואי אמר . היה רגע של שקט כזה ואז מישהו בא "לואי איפה אתה? שעה אנחנו מחפשים אותך" מישהו עם תלתלים אמר.
"או היי מי אתן מעריצות?" הוא אמר שהוא התקרב "לא אנח.." אלי ניסתה להגיד אבל לואי קטע אותה "הן נתקעו פה אתה יודע …הן לא שמעו שקראו לכולם כי הן היו בשירותים . ושמות לא שמעתי!" לואי אמר . "נכון שכחנו " ג'ייד אמרה " אני ג'ייד זאת אלי -אלינור וזאת לילי-ליליאן" היא אמרה תוך כדי שהיא הצביעה עלינו. "שלום אני הארי , אתן יכולות להצטרף אלינו אנחנו רוצים לראות סרט אתן יודעות אם כבר להיות תקועים פה אז שיצא מזה משהו" הבחור המתולתל אמר.
נקודת מבט לואי:
אני חייב גזר דחוף!! אלינור הזאתי משגעת אותי ! מה זה היופי הזה היא פשוט מושלמת! "לואי..לואי…לואיי!!" הרגשתי שמנערים אותי "מה ??" כמעט צרחתי . "סליחה שהפרעתי לך לחלום" הארי אמר כמעט צוחק "אמרנו שהולכים לסרט והבנות מצטרפות אלינו " "אה אני בא" אמרתי הולך לכיוון הקולנוע.
~בקולנוע ~
"סוף סוף באתם , כמה זמן אפשר לחכות ? אנחנו רוצים לראות את הסרט" זאין אמר. "באמת סליחה שהתעקבנו באמת הבנות פה נתקעו ואם הן כבר פה אז הבאנו אותן" הארי אמר .
"אז היי אני נייל זה ליאם יש לו חברה לא לבנות עליו ,זה זאיין הוא מאורס אז אל תחשבו על זה אבל אני פנוי" נייל אמר , הבנים חייכו אבל אז שהם קלטו מה נייל אמר אז הם אמרו "רגע מה?" "מה אתם לא" נייל אמר . "אנחנו כן אבל .. עדיין" ליאם וזאיין אמרו (תנסו לדמיין). הבנות רק צחקו ואפילו בכו מרוב צחוק אפילו אני מודה שזה קורע , "כן זה אנחנו" אמרתי לבנות אבל הן עדיין צחקו..

המשך יבוא….
אוהבות


תגובות (2)

זה מושלם!!!!!!! המשך דחוף ממש בנתיים יפה!!! <3

28/12/2013 06:06

חחחחחחחחח… תמשיכו!!!

28/12/2013 07:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך