קורלוש
תגיבו;)

נ.ב.ש.מ:עונה שניה פרק 10(עם וואן דירקשן)

קורלוש 22/03/2013 889 צפיות 7 תגובות
תגיבו;)

קמתי,אני מנחש שזה היה שעותה הצוהורים כי אתמול נירדמתי די מאוחר ואני אוהב לישון!
קורל לא הייתה במיטה,אך בשידה שהייתה ליד המיטה היה מגש עם קערת קרונפלקס,בקבוק חלב,מתקן לסוכר עם כפית ופתק שעליו היה רשום:@כשתיזכר לקום,תשתוף פנים,תאכל ותציץ מבעד למרפסת@
וכך עשיתי,ניכנסתי לשירותין שהו מחוברים לחדר שלה,שתפתי פנים וציחצחקתי שיניים עם האצבע…
התיישבתי שוב על המיטה העגולה ומזגתי לתוך הקערת קרונפלקס חלב ,הוספתי שלוש כפיות סוכר ואכלתי…
קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת למירפסת הבנונית שהייתה מחוברת לחדר והסתכלתי למטה,לגינה של הבית שלהם…
ושן היא הייתה,שוחה בברכה,היא הבחינה בי,חייכה וסימנה לי לרדת…
"בוקר טוב דרדסית שלי"אמרתי והתיישבתי על שפת הבריכה כשרגלי בתוך המים,היא שמה את ידייה על בירכיי.
"בוקר טוב"חייכה ורכנתי אליה ונישקתי אותה נשיקה קצרה…
"יאלה תיכנס"אמרה ומשכה בידי
"אני לא שוחה"הזכרתי לה
"את זה אני יודעת,אבל זה מים רדודים"גיחחה
"אהה"מלמלתי והורדתי את החולצה שאיתה ישנתי וזרקתי על אחת כיסאות השיזוף,הייתי עם המיכנס של אחשלה…מכנס גלישה כחול כהה ועליו רשום מלא בילבונג בלבן וורוד שהגיע על מעל הבירכיים.
"לא,אל תעשה לי את זה"גיחחה אך הסמיקה בכל מיקרה
"אני לא שולט בזה,זה בא טיבעי"אמרתי משלב ידי ומחייך חיוך מתגאה
"כןכן,יצנוע,תיכנס כבר"אמרה ומשכה אותי בכוח לבריכה,נפלתי לבריכה עם כל הגוף…
"את כלכך הולכת לבלוע עכשיו מים"אמרתי כשהוצאתי את ראשי מהמים והתחלתי להשפריץ עליה מים
"שכחת עם מי אתה מדבר ניראלי"אמרה והשיבה מילחמה,לפתע היא קפצה עלי והפילה אותי למים…שחכתי שאני מדבר עם קארטיסטית…
"טוב טוב ניכנע"אמרתי יוצא מהמים ומרים ידיים
"כן,כולם בסוף ניכנעים…"חייכה חיוך מנצח
"אבל אני מסרב לוותר על הפרס"אמרתי ותפסתי בידה…
"אני לא זוכרת שדיברנו על פרס…"אמרה
"עכשיו החלטתי שיש"אמרתי ומשכתי אותה אילי והנחתי את שפתי על שפתייה,לאט לעט הנשיקה התעמקה והפכה לסוערת..
יד אחת שלי תפסה במותנה ויד שנייה טיילה בגבה בעוד שידייה מבלגנות את שיערי הרטוב…
פתאום צליל השער צילצל…
~נקודת מבט קורל~
"רגע אני הולכת לבדוק מיזה,אם אני יסמן לך אז תיתחבא או משהוא"אמרתי כשהתנתקתי מהנשיקה המדהימה הזאת
"אין בעיה בייב"אמר והתנתקתי מאחיזתו ועליתי במדרגות של הבריכה,הרגשתי שזאיין בוחן את גופי,זה בייש אותי,לבשתי במהירות חלוק לבן וסידרתי את שיערי מעט…
ניגשתי לפתוח את השער,כשפתחתי היו שם צלם ומראיינת..
"אז איך להיות הכוכבת בפירסומת שזיעזעה את העולם?"שאלה המראיינת
"מה??"שאלתי לא מבינה
"הפירסומת הפראית ששיחקת בה לצעד זאיין מאליק מוואן דירקשן"אמרה והעברתי את ידי מאחורי גבי,סימנתי לזאיין להתחבא
"אני לא יכולה כרגע להתראיין"אמרתי לה
"אבל רוצים לשמוע את הצעד שלך,בימיוחד המעריצות של וואן דירקשן"אמרה
"תקשיבי…בואי נעשה כך…אל תפרסמי את על השיחה הזאתי,ואני ידבר עם זאיין ונתראין אצלכם בלעדי"אמרתי
"עשינו עסק,עוד שעתיים וחצי באולפני ערוץ $^$@% כי צריך גם לאפר אותכם"אמרה
"אוקי"אמרתי ןסגרתי את הדלת,בשיחה הזאתי אני חייבת להראות שלא בגדתי בנייל ליפני מה שקרה במסיבה,הוא פיקפק בי,והיה מלא פעמים שיכלתי להיות עם זאיין אבל לא רציתי לפגוע בו ובליאן והוא זה שפגע בי,כשראיתי אותו מתנשק עם אותה זונה…
חזרתי לבריכה ופשטתי מעלי את החלוק
~נקודת מבט זאיין~
"וואו ישלך גוף מושלם,חוץ מזה שאת מושלמת"אמרתי בוהה בה,היא הייתה בבגד ים אפרסק שהבליט בצורה יפה את עורה השזוף..
"דיי זאיין,אני שונאת מסתכלים לי על הגוף"אמרה
"מה??ישלך גוף מושלם"אמרתי לה
"תודהה"חייכה חיוך חושף שורה של שינים לבנות וניכנסה חזרה לבריכה
"מי היה שם שסימנת לי להסתתר?"שאלתי
"מראיינת,כמו שאמרת ביקשו ממנו להתראיין והסכמתי כדי לנסות להסביר את האמת,הראיון עוד שעתיים וחצי"אמרתי למרות שאני לא מעוניינת לחזור לנייל או לחזור להיות חברה של ליאן,כי היא פגעה בי שהיא כך פיקפקה בי…למרוצ שבזכות זה אני וזאיין עכשיו ביחד…
"אין בעיה בייב,ניצא עוד חצי שעה?"שאל והינהנתי…
לאחר חצי שעה זאיין החזיר את הבגדים של אתמול והלך לבית שלו ואני התקלחתי ולבשתי שורט גינס בהיר חולצה ורודה זוהרת נופלת ונעלי בובה זוהרות…
סידרתי את השיער וישרתי את השביל באמצע,השפרצתי על צוורי בושם.
סירקתי את ריסי עם מסקרה ושמתי אודם אדום עמיד…סאי הסיע אותי לכתובת של האולפנים,חיכו לנו שם בכיליון עיניים וזאייו היה שם וחייך…
חיבקתי אותו ולחשתי לו:"אל תישכח שאסור שידעו שאנחנו ביחד בינתיים"
"איו בעיה דרדסית שלי"הוא לחש לי והתנתקנו מהחיבוק,אני שמחה שהוא מבין את הצעד שלי
"אז נאפר אותכם מעט ונסדר את ההופעה החיצונית שלכם ואחרכך תתראינו"אמרה אותה מראיינת מהצוהוריים,השעה נייתה ניראלי כבר שבע בערב
איפרו אותנו מעט וניגשנו לאולפן עם כיסא וספה…
אני וזאיין התיישבנו על הספה והמראיינת על הכיסא הגבוה
"שלוש שתיים אחת…אקשן"אמר הצלם והפעיל את המצלמה,הייתי קצת בשוק אבל חדורת מוטיבציה להבהיר את הכל…
"אז פה איתנו זאיין מאליק וקורל שיכמן שכיכבו ביחד בפירסומת הכי מדוברת מאמש בעולם לבושם 'ארומה ווילד',והם באו להתראיין בלעדי אצלנו בשידור חי,קודם ניצפה בפירסומת המדוברת"אמרה,מעכשיו אני חייבת לחשוב פעמיים לפני כל מילה שאני אומרת.
צפינו בפירסומת,היא הייתנ מעלפת,עכשיו אני מבינה קצת למה נייל קינא,אני וזאין באמת מתאימים!
"אז התפתח בינכם משהוא בזמן שצילמתם את הפירסומת?"שאחה המראיינת,כן היה בינינו משהוא אבל אנע לא יכולה להגיד את זה ואז זאיין אמר:"^^^^^^^^^^^^^^^^~~##^^^^^^"
-סוף פרק-
ההמשך בפרק הבא…


תגובות (7)

לאלאלא!!!
מתח… *~*
תמשיכייי

22/03/2013 08:25

יואוווו איזה מתחחחח קורל את חייבת להמשיךךך !!!!!

22/03/2013 08:47

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/03/2013 09:07

תודהההה;)
אני לא מאמינה שרק אתמול פתחתי וואצאפ,זהו אני מכורהXD

22/03/2013 09:20

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/03/2013 10:58

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!(((((((;

22/03/2013 14:00

תמשיכייייייייי!!!!!!!!!!!(((((((;

22/03/2013 14:00
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך