קורלוש
תגיבווו;)

נ.ב.ש.מ…עונה שניה פרק 32(עם וואן דירקשן)

קורלוש 04/06/2013 957 צפיות 5 תגובות
תגיבווו;)

~נקודת מבט קורל~
היום שלי עבר מהר…
הייתי בבצפר וסיימנו את השמלות לתצוגת אופנה,
כולן עשו שמלות כלה,אבל כולם אמרו ששלי הייתה אחת המעלפות,וגם של ליאן…
אני הולכת היום עם זאיין למסיבה,ולא יודעת למה ישלי תחושה מוזרה בבטן,לא יודעת,אני לא מצליחה להבין את זה!
חזרתי לבית,נחתי לקראת הערב,התקלחתי ובחרתי בגדים…
בחרתי שימלה שחורה צמודה עד אמצע הירך עם גב פתוח מאחור עד אמצע הגב…
במחשוף מקדימה ומאחורה היו אבנים שחורות,אך המחשוף באזור החזה לא היה גדול,אני מעדיפה לא לחשוף את עצמי כלכך….
נעלתי נעלי עקב שחורות מבריקות ושמתי שרשרת עם שמי וביד צמיד שקיבלתי מאחי עם השם משפחה שלנו…שיכמן.(לא באמת)
עשיתי פן בפוני שהתפרס חצי בצעד אחד של הפנים והשני בצעד השני… והיה לי מין שביל באמצע…
שמתי אילינר שהדגיש עוד יותר את העיניים המעט מלוכסנות שלי…
שמתי רימל שהוסיף לאורך הריסים שלי ואודם אדום בשפתיים,הפעם שלחתי את סאי לקנות לי אודם עמיד כי אחרת זאיין היה ניראה כמו ליצן,ושנינו נסבול מזה…
גיחחתי כשניזכרתי במראה שלו אתמול מרוח באודם!
אבל למזלי בכל מצב הוא שמקסי וחתיך!
כבר סיימתי להתאפר אז מרחתי קרם גוף והשפרצתי על צווארי בושם והסתכלתי במראה,אהבתי את איך שניראתי…
קבענו בתשע והשעה הייתה 8 וחצי ולא היה לי מה לעשות אז ישבתי במיטה והוצאתי את היומן שלי והתחלתי לכתוב על היומיים האחרונים שפיספסתי וקרה בהם באמת הרבה…
במהרה הגיע תשע ויצאתי החוצה…
ההורים שלי כרגיל לא הגיעו מהעבודה עד עכשיו,איזה מזל שיש לי את סאי,מה הייתי עושה בלעדיוו?!
יצאתי מן השער וראיתי את זאיין,חתיך כתמיד,עם חולצה מכופתרת ורודה ביבי וגינס משופשף…
הצבע הורוד התאים לו בגלל צבעו הכהה,גם אני כההת עור, יותר מזאיין,יש אפילו ששואלים אותי אם אני ברזילאית אבל לא,אני ארגנטינאית…
"בייב את מעלפת"החמיא לי זאיין וחיבק אותי חיבוק חם.
"תודה גם אתה חתיךך"אמרתי ונשקתי נשיקה רכה לשפתיו…
הוא העביר את ידו בשפתיו כדי לבדוק אם אין לו אודם על השפתיים…
"אל תדאג שמתי אודם עמידד"אמרתי תוך כדי שאני מגחחת
"אני רואה יפהשלי כך אני יכול לנשק אותך כמה שבאלי ואני אוהב את הרעיון הזה"הוא אמר בחיוך ממזרי וריסק את שפתיו על שפתי,הוט מנשק כזה מושלם…
זזנו בתיאום והנשיקה הייתה מושלמת בסוף הנשיקה נשכתי את השפה התחתונה שלי…
"יואו אל תעשי את זה בסוף אני יחנוק אותך מרוב נשיקות"אמר ושוב ריסק את שפתיו על שפתי…
"מה לא לעשות ?את זה?"שאלתי ונשכתי שוב את קצה השפה התחתונה שלי בצורה סקסית עוד יותר…
"יואוו כןןן"אמר ונישק אותי שוב….
" באלך נוותר על המסיבה והילך לבית שלי?"שאל בממזרות
"ניראלךךך?בוא יוצאים"אמרתי הוא נאנח ומשך בידי למכונית שאיתה הוא בא…
"אז איזו מסיבה הולכים?"שאלתי את זאיין אחרי שהוא אמר לנהג לאן לנסוע כי לעצלן הזה אין רישיון
"את כבר תיראי"אמר בחיוך ממזרי
"נו תגיד לי"אמרתי בבכינות
"לא הפעם אני מפתיע אותךך"אמר בחיוך
"טוב רק בגלל שזה הפתעה"אמרתי בחיוך ילדותי
"לא מתאים לי שאת כלכך יפה עכשיו כל הבנים יתחילו איתך,בימיוחד עם השמלה הזאתי"הוא אמר ולא ידעתי אם לחייך או להיעלב
"זה היה טוב או לא?"שאלתי בבלבול
"לך זה טוב לי זה רע"אמר ושילב את ידיו
"חחח שתוק"אמרתי ונשקתי לו נשיקה רכה בשפתיים
"אמ…אני…אוהב….לשתוק…איתך"אמר תוך כדי שהוא משחיל לי נשיקות רכות בשפתיים
"הצעירים של היום…."מלמל הנהג והתחלנו לצחוק
"הגענוו"אמר הנהג ועצר לנו במקום עם הרבה אנשים שמחכים בכניסה….
"בואי"אמר ומשך אותי למחוץ הרכב והתחיל ללכת בזריזות כדי שפאפרצי לא יראו אותנו…
נכנסנו למקום והתנגנה מוסיקה לטינית והרבה זמן שלא שמעתי מוזיקה לטינית…
"היום,אני לא זמר אלא מורה לריקוד"אמר בחיוך וגאווה
"אהה וגם כל הבנים פה לא אכפת לך שנייל פה,נכון?"אמר,לא יודעת למה אבל אני יודעת שאני לא ירגיש נוח,בעצם אני כן יודעת למה…הייתי איתו אבל באותו הזמן הייתי דלוקה על זאיין,קשות אפילו הייתי אומרת עוד כשהיינו תקועים אחרי התאונה עם המטוס ובמיוחד כשהתנשקנו בפרסומת,כניראה הייתי מאוהבת בו ולא הייתי מוכנה להודות בזה כי הייתי עם נייל…
~נקודת מבט נייל~
הלכנו כל הבנים והבנות למועדון לטיני,שבו רוקדים סלסה וסמבה…
ליאם היה עם נוי,לואי עם אלה,הארי עם ענבל,אני באתי עם דוגמנית…היא הייתה פגז,הכל גוף,חזה,גובה,יופיי…
עכשיו אני יוצא עם כמה שבאלי מתי שבא לי מאז מה שקרה עם קורל,אמרתי שאני לא ישאר אותו דבר ויתאהב כמו מטומטמם וגם כשהיא וזאיין עומדים לבוא אני לא יקנא…ניראלי…לא!בטוח!אסור לי לקנא בהם אסור לי….!
הדוגמנית שקוראים לה אוליביה ניראלי…כן אוליביה ישלה שרשרת עם שמה..
בקיצור היא משכה אותי לרחבה ואני כמובן לא התנגדתי והלכתי איתה ורקדנו ממש צמוד,במועדון יש מדריך עד לשעה אחת עשרה כדי ללמוד את הבסיס, ומאחתעשרה זו מסיבה חופשית עם אלכוהול והכל…
רקדנו,התנשקנו והכל היה מושלם עד שהגיעו זאיין וקורל…


תגובות (5)

תמשיכי!!!!! תמשיכי!!!!! רוצים שתמשיכי כי באלנו שתמשיכי!!!! טוב לפחות לי בא אבל תמשיכי!!!

04/06/2013 18:07

יאייי עוד פרק מוושללם !
תמשיכייייי דחוווופ ! <3

04/06/2013 20:45

התגעגעתי לסיפוווורררר!!!!

04/06/2013 21:57

מושלםםםםםם תמשיכיי

05/06/2013 04:53

תמשיכי מהררררר

05/06/2013 05:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך