קורלוש
תגיבוו

נ.ב.ש.מ עונה שנייה פרק 6-עם וואן דירקשן'

קורלוש 16/03/2013 889 צפיות 3 תגובות
תגיבוו

חתייך שלי"אמרה ליאן ונישקה אותי כשניכנסה לאוטו..
"גם את יפה"אמרתי כשאני מסתכל על נייל וקורל בזווית העין,זה פשוט לא מרגיש לי נכון,חבל שכך נפלתי,כי ליאן היא באמת יפה ומתוקה ואני יודע שקורל לא תיפגע בה.
"בואו כבר זוג יונים"אמר להם ליאן שהבחין בפפרצי מתקרבים,הם עלו לרכב…קורל היתה מעלפת.
נסענו עד לבית של ג'סטין,קורל לא היתה ניראת מרוצה מזה שהיא הייתה חייבת לבוא בגלל ההתערבות הזאת…
"גם כן התערבות מטומטמת"סיננה קורל ואנחנו צחקנו בזמן שאנחנו רואים את כל המעריצות של המפורסמים השונים שבאו לשם.
הנהג שלנו עצר מחוץ לכניסה,הצלמים עקפו את הרכב שלנו יצאנו מהרכב והם צילמו כל תמונה אפשרית…
~נקודת מבט נייל~
קורל הייתה מעלפת,היא הייתה פשוט מושלמת!
יצאנו מהרכב,החזקתי בידה של קורל והלנו לכניסה,הפאפרצי צילמו אותנו ושאלו אותנו שאלות..
"אתה והנערה שאיתך חברים?"שאל אחד והינהנו להסכמה
"היא הבחורה שנאבדה?"שאלו והינהנו ךהסכמה שוב,השומרים שהיו איתנו סימנו לנו להמשיך וחסמו את המעריצות שהיתנפלו עלינו,שומר בכניסה פתח את הדלת וניכנסנו לבית של ג'סטין,היה מלא מפורסמים ודוגמניות ודוגמנים או סתם חברים טובים של גסטין.
"שנייה אני ניגשת לישתות משהו"אמרה לי קורל
"את שותה?"שאלתי
"מה אני ניראת לך,קקטוס?אני צמאה,לא שאני שותה אלכוהול"אמרה מגחחת
"אהה אוקי"אמרתי והיא הלכה לבר
"ברדר"אמר לי גסטין ותפח לי בגב ואמר שלום לכל הבנים והבנות.
"אז איפה חברה שלך?"שאל כשסיים להגיד שלום לכל הבנים והבנות שהסמיקו מצורה מטורפת,מזל שהיא הלכה באותו רגע כי ניראלי שהיא הייתה מחטיפה לו מכות..
"הלכה לשתות משהוא"אמרתי
"אני שמח שהיא נמצאה,מזל טוב אחי"אמר לי והלך לקבל את שאר האורחים..
~נקודת מבט קורל~
הלכתי לבר המשקאות,היו מלא אנשים,בנים חתיכים ובנות יפות,גם זיהיתי הרבה מפורסמים.
"מה את רוצה לשתות?"שאל הברמן
"מים או מיץ כולשהוא"אמרתי
"למה מים?יש וודקה מכל הסוגים והמינים"אמר מישהו מאחור "אני לא שותה..תודה"אמרתי תוך כדי שאני מסתובבת
"אבל לא תודה"אמרתי כשראיתי שזה ג'סטין,מה ניראלו?
"אה אז את לא מעריצהה?"שאל מתקרב אילי
"לא"אמרתי קצר ולעיניין והסתובבתי לבר
"אז נגרום לך להיות"אמר בחוצפנות וסיבב אותי,הוא התקרב אילי ממש קרוב ורכן לכיווני
"מה אתה חושב שאתה עושה?"אמרתי תוך כדי שאני נתתי לו ברכיה למקום הרגיש,לא רציתי להפיל אותו ולעשות לו פדיחות…עדין זאת המסיבה שלו!
הוא התכפל.
"עקשנית אה?אני אוהב את זה"אמר כשישר את עצמו,ועוד אני עקשנית,לכו תבינו…בנים!
"יש בעיה?"פתאום הופיע מייל
"תגיד לחבר הזה שלך לעוף ממני,ומהר!"אמרתי לו בעצבים ויעיל לקח את ג'סטין כמה צעדים הצידה,לקחתי את הקולה שהברמן הביא לי,לגמתי ממנו והקשבתי לשיחה
"מי זאת בישבילך?"שאל ג'סטין את נייל
"חברה שלי,אבל אם אתה רוצה מישהי אני יסדר לך"אמר לו נייל מחייך
"אה..יפה אחשלי,אבל תיזהר מהבירכיות שלה""למה מה קרה?""כי ניסיתי להתחיל איתה"
"אה.חחח…בוא נגיד שהיא לא כלכך אוהבת אותך""שמתי לב,והמישהי הזאת יפה?""כן,רגע ייקרא לקורל ונילך אילייה"אמר לו נייל סוףסוף והתקרב לכיווני
"בואי הולכים ל…"אמר אבל קטעתי אותו
"לאביה"אמרתי בחיוך והוא גיחך,תפס את ידי והוביל אותי לכיוון של ג'סטין ואחרכך הלכנו לכיוון של אביה…
"ג'סטין,אביה,אביה,ג'סטין"שידך בינהם נייל
"היי"אביה חניכה והסמיקה,אפשר לדעת,כולה ג'סטין ביבר
"רוצה לירקוד?"שאל אותה ג'סטין והם הלכו יד ביד לאמצע הרחבה
"את באה לירקוד?"שאל אותי נייל
"לא…אני לא רוקדת"אמרתי"אבל לך אתה"הוספתי,הוא להתווכח איתי ובסוף נכנע.
"אוף איתך…חמש דקות אני חוזר"נשק לי נשיקה קטנה בין הלחי לשפתיים…
"טוב אפרוח"אמרתי בגיחוך והוא הלך להפריע לכל הזוגות שנוצרו…
התיישבתי על אחת הספות ואחרי עשר דקות נייל נשכב לידי כשהוא שם את ראשו על רגלי
"עלק חמש דקות"סיננתי
"רציתי לשתות כוס בדרך וגם היה כיף…חבל שאת לא רוצה לירקוד"אמר לי
"לא נורא…נהנתי להיראות אתכם"אמרתי בוחנת עדיין את כולם רוקדים
"באלך לעלות קומה?ישמה סלון ומטבח אז נילך לאכול משהוא"אמר מסתכל לתוך עיני,אני מרגישה שאני מתאהבת בו..
"אני באמת רעבה כבר,תעלה למעלה ותכין משהוא,אני שניה אומרת ליליאן ובאה"אמרתי לו,הוא קם ועלה במדרגות.הלכתי ליליאן,אמרתי לה שאני למעלה,שלא ידאגו והעליתי במדרגות לרומניה השנייה.
~נקודת מבט נייל~
עליתי למעלה,פתחתי את המקפיא,אני וג'סטין חברים טובים מאוד ואני מרגיש בבית שלו כמו בבית וההפך,ולקחתי קופסאות גלידה בטעם וניל עם גרגירי שוקולד ופתחתי את הטלויזיה כדי שנאכל בכיף…
"ארומה וילד"שמעתי את הקול של קורל בטלויזיה,חשבתי שאני הוזה,אבל לא…ראיתי את קורל וזאיין מתנשקים בפרסומת,הייתי בהלם!
מתי זה קרה?אחרי שכלכך דאגתי לה היא כך בגדה בי?
-סוף פרק-
ההמשך בפרק הבא…
חמש תגובות וממשיכה!


תגובות (3)

תמשיכייי!

16/03/2013 22:54

תמשיכיייייי זה פשוטט מושלםםםםם חולה על הסיפור הזה !!!!

17/03/2013 02:41

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/03/2013 00:47
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך