lidor123
אני ישמח לדעת אם כדאי להמשיך את הסיפור ...

New life- סיפור על הארי

lidor123 22/11/2013 2096 צפיות 3 תגובות
אני ישמח לדעת אם כדאי להמשיך את הסיפור ...

ביי נופפתי לחברות שלי , הנה אני עומדת באמצע שדה התעופה בן גוריון לצד המשפחה שלי נפרדת לשנה מחברותיי.
היי אני קייט בת 17 בכיתה יב יש לי שיער חום שטני חלק ועיניים חומות אני יחסית רזה ואני אוהבת לשיר ולנגן בגיטרה .
יש לי 2 חברות הכי טובות שמן היילי ומאי,יש לי אח גדול בן 18 שמו דור ואחות קטנה בת 15 שמה לי .
עד עכשיו גרתי בישראל ולפני כחודש אבא שלי קיבל הצעת עבודה בלונדון לשנה.

פרק 1 :
ביי אני יתגעגע אליכן אמרתי להיילי ולמאי.
גם אנחנו, את תחסרי לנו מאוד הם אמרו תוך כדי בכי .
די אל תבכו זה כולה שנה זה יעבור מהר , אנחנו נפגש ונדבר כל יום אני מבטיחה !
אני לא מאמינה שאנחנו הולכות לסיים יב בלעדייך מאי אמרה לי .
קייט בואי אנחנו צריכים להעלות לטיסה אבא שלי צעק בזמן שנפרדתי מחברותיי .
אני באה ! צעקתי לאבא שלי וחיבקתי בפעם האחרונה את חברותיי לשנה הזאת.
לקחתי את תיק הגב שלי והתקדמתי לכיוון המשפחה שלי שחיכתה לי
זהו, אני נפרדת לשנה מישראל ואני בדרך ללונדון ..
התיישבתי בכיסא בצד אחד אחי ובצד השני שלי ישבה אחותי , שמתי אוזניות עם שירים של וואן דיירקשן ונרדמתי .
קייט,קומי חמודה הגענו ללונדון אנחנו צריכים לרדת שמעתי את אמא שלי אומרת לי
כבר הגענו ? שאלתי
כן אנחנו צריכים לרדת מהמטוס אמא שלי חזרה שוב
לקחתי את התיק וירדתי מן המטוס ועלינו למונית שחיכתה לנו ולקחה אותנו לבית החדש שלנו .
הגענו נהג המונית אמר בזמן שנעצר ליד בית ענקי .
וואו , זה הבית ? פלטתי
כן פה אנחנו נגור לשנה אבא שלי אמר
נכנסנו לבית ועליתי לחדר החדש שלי והתחלתי לסדר אותו.
השעה הייתה מאוחרת ומחר מתחילים הלימודים, עליתי לישון בתקווה שמחר הכל יעבור טוב בבית ספר החדש.


תגובות (3)

תמשיכי/ תמשיך

23/11/2013 00:38

תמשיכי

23/11/2013 02:12

תמשיכ/י!!!!

23/11/2013 13:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך