מקווה שהאהבתם את הפרק אני ימשיך לא יודעת מתי :)

סיפור -אין עדיין שם

30/09/2013 677 צפיות אין תגובות
מקווה שהאהבתם את הפרק אני ימשיך לא יודעת מתי :)

פרק 1
התלבשת בגדים גינס קצר וחולצה ירדתי למטה לאכול ירדתי ואמרתי לכולם בוקר טוב וכולם גם ענו בוקר טוב אכלתי והיה שקט בדרך כלל היו דיבורים והכל ואז אני שברתי את השקט ואמרתי איזה כיף יש חופש וענו כן ואז היה שוב שקט מעצבן ואז אמא אמרה שאנחנו נוסעים ללונדון ואנחנו ענינו איזה כיף חופש מושלם חחחח וצחקנו .
נקודת מבט של נועה:
אמא אמרה שניסע ללונדון איזה כיף ענינו ,ודרך הגב החברות שלי מעריצות של וואן דיי ואני קצת לא יותר כי אני לא כל כך מתחברת עליהם אבל אחות שלי כן היא חופרת עליהם זה מעצבן טוב אז חזרה לסיפור …..טוב אחרי שסימתי לאכול שאלתי את אמא מתי ניסע והיא ענה מחר בבוקר ואמרתי טוב אני יסדר את התיקים שאני יקח ללונדון עליתי לחדר וקיבלתי הודעה מי חברה שלי עניתי לה וסידרתי את הבגדים והכל מה שצריך ושמתי את התיק בצד יותר נכון מזוודה ותיק לצד וירדתי ושמתי אוזנית ויצאתי לבחוץ וגם ארנק והלכתי לקניון הכי קרוב והלכתי לחנות אהובה עלי וקנית דברים לנסיעה ללונדון יש גינסים שאני אוהבת וחולצות נופלות לצד קניתי גם בגד ים בצבע טורכיז ושלמתי ויצאתי מהחנות והלכתי לחברות שלי להפרד כי אנחנו נוסעים מחר בבוקר ודפקתי בדלת של הבית של החברה שלי ואמא שלה פתחה ואמרה שהיא בחדרה ואמרתי אוקי ותודה עליתי ודפקתי בדלת שלה והיא פתחה וראיתי עוד ילדה ושאלתי מי זאת והיא ענתה שהיא אחותה מה איך שאלתי והיא ענתה שאמצנו אותה אהה ברוך הבאה לביתך החדש אמרתי וענתה תודה ואיך קוראים לך קוראים לי נירה שם יפה אמרתי תודה בת כמה את אני בת 13 אוקי ואמרתי שאני נוסעת ללונדון מחר בבוקר ואיזה כיף לך שתיהן ענו ואמרתי אני יתגעגה עליכן מאוד כלל אני שאלה יובל כן גם את את תוכלי להיות איתנו כל הזמן שנפגש חחח תודה בבקשה טוב ביי נדבר בפייסבוק או בטלפון אוקי ענו טוב ביי וגם הן ענו ביי ויצאתי אם הדברים שקניתי והלכתי לבית ובדרך פגשתי ילד הכי חתיך בבית הספר ואמר היי היי עניתי מה שלומך שאל אמ…סבבה ואתה סבבה טוב ביי אני צריכה ללכת אני נוסעת מחר מוקדם והתחלתי ללכת ושאל לאן ללונדון עניתי ביי ענה ביי ולהלכתי מוזר אמרתי בדרך כלל הוא לא מדבר איתי והגעתי הביתה ואכלתי והלכתי לישון מחר לונדון חחח לילה טוב אמא אבא ואחים שלי ועליתי ונרדמתי בקלות וישנתי………………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך