סיפור ביוגרפיה לאהוביי.. 2- לואי..

shahaf 03/01/2013 1141 צפיות תגובה אחת

לואי וויליאם טומלינסון,
נולד כלואי טרוי אוסטין ב -24 בדצמבר 1991..
הוא מדונקסטר, דרום יורקשייר, אנגליה.
נולד לאם ולאב ג'והנה פוטלסון וטרוי אוסטין..
הוריו נפרדו כשהיה צעיר, והוא קיבל את שם אביו החורג, מארק טומלינסון.
יש לו חמש חצי אחיות צעירות, ושתיים מהם שיחקו תינוקות בסדרת הטלויזיה חברים שמנים, שבו הוא היה הולך יחד איתן ומשמש כתוספת.
אחרי חברים שמנים, הוא למד בבית ספר פועל ברנסלי.
היה לו חלקים קטנים בדרמת ITV1 אם הייתי לי אתה, ובדרך ווטרלו של ה-BBC.
הוא היה תלמיד כיתה י 'בבית ספר קרוס הול, בית ספר ממלכתי מקיף, ותלמיד לשעבר של בית הספר הייפילד.
הוא סיפר שהוא לא הצליח בשנה הראשונה שלו ברמה כזאת בבית הספר ובסופו שנתו הראשונה בהייפילד חזר לקרוס הול והחל ברמות שוב.
היה לו מספר משרות, כולל בקולנוע וויו, ובדונקסטר רוברס- אצטדיון כדורגל, כמלצר בסוויטות האירוח שלהם.
כסטודנט בקרוס הול, טומלינסון כיכב בכמה הפקות מוסיקליות.
הוא סיפר כי קבלת התפקיד הראשי של דני זוקו בהפקה המוזיקלית של גריז בקרוס הול הניעה אותו לגשת לאודישן לX פקטור.
טומלינסון אמר לא פעם כי רובי ויליאמס הוא האליל הגדול ביותר שלו. בראיון למגזין NOW, הוא הצהיר: "תמיד אהבתי אותו ,הוא פשוט כל כך חצוף, הוא יכול להתחמק מכל דבר וההופעות שלו הן מדהימות…" הוא גם מעריץ את האמן אד שירן, ותיאר אותו כ" פנומנלי "..

אז זה היה קצת על מר לואי טומלינסון..


תגובות (1)

לוואאאאההההההה !!
חחחחחחחחחחח למרות שידעתי את זה כבר- כל הכבווד על הידע ;))

03/01/2013 05:22
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך