היי, התכוונתי שהדמות הראשית תהיה חסמין מכמעט מלאכים למי שמכיר^^ אני יודעת שזה נישמע נדוש אבל אני מאוד אוהבת אותה כי לדעתי זאת הדמות הכי יפה שמה ועם אתם חושבים שיש דברים שצריך לתקן או משהו אחר אני מוכנה לשמוע ביקורת בונה :) אז אני אשתדל להמשיך מחר עם אתם רוצים שאני ימשיך אותו^^ אז ביי, ביי :)

סיפור חדש ומשונה על וואן דיירקשן אבל אני עדיין ממשיכה את הסיפור הקודם^^

14/07/2014 802 צפיות 4 תגובות
היי, התכוונתי שהדמות הראשית תהיה חסמין מכמעט מלאכים למי שמכיר^^ אני יודעת שזה נישמע נדוש אבל אני מאוד אוהבת אותה כי לדעתי זאת הדמות הכי יפה שמה ועם אתם חושבים שיש דברים שצריך לתקן או משהו אחר אני מוכנה לשמוע ביקורת בונה :) אז אני אשתדל להמשיך מחר עם אתם רוצים שאני ימשיך אותו^^ אז ביי, ביי :)

היי, זה סיפור שניסיתי לכתוב ב-wattpad, אבל בסוף אני שמה אותו כאן… זאת בינתיים רק ההקדמה, אז אני מקווה שתהינו ממנו^^
—————————————————————————————————–
הקדמה:

הרעיון שלי בשביל הסיפור בא מהשיר don't stop של פייבסוס למי שמכיר והסיפור גם יהיה עליהם^^
—————————————————————————————————–
הקדמה:

שלום, קוראים לי רייצ'ל היילי המילטון^^

החיים שלי לא כל כך פשוטים כמו שאתם יודעים… כל העבר שלי בכלל לא התייחסו עליי, ההורים שלי.. ההורים שלי, בכלל לא אהבו אותי :( אף פעם אבל, אף פעם, לא הרגשתי מה זה הורים אמתיים…אלה שאוהבים אותך, תומכים בך, ונותנים לך חום ואהבה. אף פעם לא הרגשתי משהו כזה.. אבל הכל השתנה, כשהחלטתי לעזוב.. פשוט לעזוב, כי נימאס לי, נימאס לי שכל מי שאני הכרתי, לא אהב אותי או שיחק איתי כשהייתי קטנה אבל עכשיו זה כבר לא משנה… אני בת 18.5, ועוד חודש יש לי יום הולדת… עכשיו אני נמצאת בשנת 2014 ושמעתי בחדשות שוואן דיירקשן ופייבסוס עושים סיבוב הופעות משותף (הם באמת עשו סיבוב הופעות משותף) אז יש לי הזדמנות לראות אותם במציאות אני לא מאמינה!! אוקי נחזור למציאות. אף אחד לא ראה בי ילדה רגישה, עדינה, וטובת לב. כולם התייחסו עליי כאוויר.. אפילו ביסודי. אני מקווה שיהיו לי חיים טובים כשאני יפגוש אולי את וואי די ופייבסוס כי אני מעריצה שרופה!! חסכתי לי מגיל 6 בערך בלי שאף אחד יידע המון כסף כדי שבגיל 18 (איפה שאני היום) יהיה לי דירה וכבר קניתי! חסכתי כבר מגיל 6 עד עכשיו 42,000 ש"ח וזה מספיק לי כדי לקנות דירה גדולה! וגם מצאתי לי עבודה ו…… שיט אסור לי לספר לכם את הכל ניראה לי שזה יהרוס את כל הכיף אז אתם תצטרכו לקרוא כדי להבין את מה שאני מנסה לומר לכם. אז אני מקווה שהבנתם את המשמעות של החיים שלי עד עכשיו… ועוד דברים יבואו בהמשך אז.. אמממ ביי, ביי!


תגובות (4)

-מקווה שלא תפגעי-
– לא שמים סמיילים בסיפור.
– לא כותבים במספרים.
– לחשןב על פרופורציות. 42,000 שח לא מספיק לגלידה. – בהגזמה.
– להשתמש בשלוש נקודות כשלוש נקודות ולא שתיים. – ..-…
-לא לדבר אל הצופים. היא לא יודעת שאת כותבת עליה.
את יכולה להכנס לעד מדריכים בפרופיל שלי.
מקווה שלא נפגעת ושתיישמי את ההערות שלי

14/07/2014 21:13

אוקי זה בסדר אנ ייכנס:)

14/07/2014 21:15

אהבתי מאוד שאלה יש אפשרות להוסיף דמויות או שאי אפשר ?

14/07/2014 22:22

בטח שאת יכולה להצטרף ובדיוק חיפשתי עוד דמות ואני לא ממש מצליחה לתאר אז עם מי את רוצה להיות?

14/07/2014 22:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך