yahav335
היי, רציתי שוב פעם להודות לתולי שעזרה לי :) אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה! :) ותולי עוד משהו קטן, כבר לא יכולתי לחקות ורציתי להעלות את הפרק הראשון :) במילה אחת להמשיך? :)

סיפור חדש על וואן דיירקשן פרק 1 העלאה מחדש :)

yahav335 18/05/2014 973 צפיות 8 תגובות
היי, רציתי שוב פעם להודות לתולי שעזרה לי :) אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייה! :) ותולי עוד משהו קטן, כבר לא יכולתי לחקות ורציתי להעלות את הפרק הראשון :) במילה אחת להמשיך? :)

היי :) הנה הפרק הראשון שאני כותבת מחדש :) ואני ממש רוצה להודות לתולי שעזרה לי :)
אז הנה הפרק הראשון :)
——————————————————————————————————————

מחיאות כפיים מילאו את כל היכל הספור האיזורי, ואני נרגשת כל כך ו… ו… בל? בל? בל!
קפצתי בבהלה בעודי יושבת במקומי
סליחה נטשה אני, חלמת בהקיץ אה?
חחח אולי … צחקתי, קצת לחוצה מהתגובה של נטשה. נטשה היא המורה לרקוד שלי, אני רוקדת כבר מגיל… 5? כן, מגיל 5, חשבתי לעצמי בעודי מחייכת חיוך קטן … זה טוב לחלום אבל לא בזמן השיעור כן? ברור! התפרצתי בהסכמה גמורה. לקחתי את התיק שלי, שבו היו מים, פלאפון, ומפתח של הבית… יצאתי בהליכה מהירה מאולם הספורט הקטן שבו אני מתאמנת כבר המון זמן … צלצול הפלאפון שלי קטע את מחשבותיי על ההצג היה כתוב : החברה הכי טובה! ישר קפצתי מתוך שמחה! תולתולל אמרתי בכל בכל מתוק , בלושה שלי מה קורה? שאצה אותי החברה הכי טובה שלי! בעצם יש עוד אחת , היא תהרוג אותי שלא חשבתי אליה ו… בעצם איך היא תדע? ווואי מלמלתי לעצמי… למה מה קרה? ענתה תהל חחח לא סתם עוד הפעם דמיינתי לעצמי כל מיני דברים ו… טוב טוב לא צריך לחפור … אני באה אליך שנייה טוב? אני באה לסיים את העבידה באנגלית … מה את משקיעה כל כך? שנה אחרונה שלנו בבית ספר, אף אחד לא משקיע… טוב סתמי אננ באה אליך ביי! אפילו עוד לא הספקתי לענות לה וכבר שמעתי קול של ניתוק… תהל תהל… מה אני אעשה איתך?? סתם, על מי אני עובדת אני חולה עליה חחח התקשרתי לאנג׳ל שיהיה לנו על מה לרכל… חחח חשבתי לעצמי וחיפשתי אותה בשיחות אחרונות. אנג׳ייי מה קורה? שאלתי הכל מצוייןן אמרה כשהאריכה את קולה, תקשיבי, תולי באה אליי תבואי גם את אני גם ככה בדרך הביתה אז שלא יהיה לנו משע, לא הספקתי להגיד את המילה משעמם והיא כבר אמרה שהיא בדרך וניתקה את השיחה. תזכירו לי למה אני חברה של שתי הבנות האלה? כי אני, כבר מזמן לא יודעת חח… הסתקלתי לכמה שניות בפלאפון שלי והכנסתי את הפלאפון בחזרה לתיק. בדרך, בטעות, נתקעתי במישהו, לא ממש ראיתי מי זה אבל רק אמרתי סליחה וברחתי. איזה פאדיחות!!! לא ממש ייחבתי לזה חשיבות, וניכנסתי הביתה. פתחתי את הדלת עם המפתח, ופשוט בהיתי בשתי חברות שלי ועלה בי חיוך קטן, כשאנג׳י ותהל ישבו על הספה שלי וטחנו את כל הבית חחח כן, אלה החברות שלי! בלל אנג׳י באה אלי וחיבקה אותי בריצה קלה, היא אתלטית מאוד, לעומתה, בואו נגיד ההפך הגמור, יש את תהל, היא הילדה הכי עצלנית שתכירו איי פעם בחים שלכם! תהל, את לא באה לתת לי חיבוק? לא, אין לי כוח לקוםם… ענתה בתשובה שממש אופיינית לה, גם לא בשבלי?? שאלתי במאמץ אחרון, רק שתקום מהספה קצת חחח , אממ לא ניראה לי.. שקט את לא צריכה את החיבוק שלך אמרתי ברשמיות, והוצאתי לה לשון, כמובן שהילדה הקטנה הזאת הוציאה לי בחזרה, המובן שפשוט התעלמתי והתיישבתי על יד אנג׳ בספה.


תגובות (8)

חמוד אבל תשימי מרכאות או משהו כי לפעמים מתבלבלים בין המשפט לבין מה שהדמות אומרת וזה ממש לא מכוונה להעליב

18/05/2014 19:11

אוקי אני ישים לב לזה, תודה דני ועל תידאגי לא נעלבתי :)

18/05/2014 19:22

יש לי ביקורת קצרה , תשימי מרכאות כאשר מישהוא מדבר , לא צריך לשים 3 נקודות בכל מקום , יש מילים קטועות , למשל אננ וצריך לשנו זאת ל- אני* , שימי לב היכן לשים פיסוק , צריך מחשבות , תיאורים מאוד , הכתיבה לא נוחה (השתדלי לעבור על הקטע לפני שאת מעלה אותו) תנסי להעמיד את עצמך במקום הדמות הראשית , רואים שבכתיבה לא השקעת זמן רב , יש יותר מדיי רגשות . את שמת יותר מדיי אותיות במילים , הכתיבה מעט מסורבלת . שימי לב היטב למה שכתבתי והכתיבה תישתפר, אני נוהג לעבור על מה שכתבתי אחרי שהעלתי , או לפני כאשר אני עדיין במצב הכתיבה . זהו.

18/05/2014 19:22

אני מסכימה עם אולימפוס, אלו בערך הטעויות שהיו, רק שימי לב גם שיש לך שגיאות כתיב קלות, ובאמת תשתדלי לשים מרכאות (") כל פעם שדמות מדברת, וגם אנטר (ENTER) לא יזיק מדי פעם..
דבר אחרון, יש משפטים שהם פשוט בנויים לא מובן.. למשל "שקט את לא צריכה את החיבוק שלך אמרתי ברשמיות," לא מבינים אל מי היא מדברת או מה בעצם היא אומרת..
-כל זה נכתב במטרה לעזור ולבנות, ולא להעליב ולפגוע-

18/05/2014 19:31

כנל אני (שורה אחרונה)

18/05/2014 19:32

אוקי אני ישים לב לזה בפרק הבא אני יכתוב מחר :)

18/05/2014 19:55

תמשייכייי

18/05/2014 20:14

אוקי תודה :) אני ימשיך מחר :) אולי

18/05/2014 20:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך