yahav335
רציתי רק להוסיף: אם יש לכם טיפים להמשך הסיפור או דברים אחרים להוסיף ולשפר אני מאוד ישמח וגם אולי אני ירשום אותם בסיפור ונ.ב אשמח גם עם יהיה שם לסיפור או שאני ירשום... אוהבת yahav335!

סיפור חדש על וואן דיירקשן! בבקשה תגיבו!…

yahav335 30/04/2014 862 צפיות 20 תגובות
רציתי רק להוסיף: אם יש לכם טיפים להמשך הסיפור או דברים אחרים להוסיף ולשפר אני מאוד ישמח וגם אולי אני ירשום אותם בסיפור ונ.ב אשמח גם עם יהיה שם לסיפור או שאני ירשום... אוהבת yahav335!

שלום! קוראים לי yahav335 ולא מזמן פתחתי את השם משתמש באתר…
ולכן אני רוצה לכתוב סיפור חדש על וואן דיירקשן.

אני צריכה כמה דמויות כדי לכתוב את הסיפור :

אני צריכה חברה להארי
חברה ללואי
חברה לנייל
וחברה לליאם
ואני צריכה גם שמישהי אחת תהיה רקדנית.
עכשיו אני ירשום מה צריך לדמות:
שם:
גיל:
תיאור פנימי:
תיאור חיצוני:
ותחביבים: לא חייב אבל אני צריכה לפחות אחד אם יש.

אני ממש מקווה אהבתם! ואני אשמח תירשמו!


תגובות (20)

למה לא?

שם: ג׳ון
גיל: מה שצריך
פנימי: יש לו את כל האברים , ואם זה אופי אז: עקשן , חביב , נחמד , ציני , בעל הומור מעולה , רציני לרוב , חבר ממש טוב , מת על כלבים , חמוד מאוד , פזיז .
חיצוני: שיער בלונדיני ובלונדיני-ארד ליקראת הסוף , שיער קצוץ שעולה למעלה , עניים כחולות יפיפיות , בכושר טוב , ורק להבהיר – הוא מת על קולה.
תחביב: מתופף מצויין , ונגן גיטרה גם לא רע , זמר זה משהוא אחר , הוא אוהב ליבחוש ולצאת למרכב על סוסים .

מקווה שתוסיפי

30/04/2014 23:16

אני לא מקירה את וואן דרקשן.
אז בהצלחה:-)

30/04/2014 23:25

שם:דני
גיל:מה שמתאים לסיפור
פנימי:מצחיקה,ידידותית,מתחברת לכל אחד,עוזרת לכולם,עצבנית,אדישה,די צינית,אוהבת אקסטרים,חולה על גזר
חיצוני:שיער חופ חלק ועניים כחולות יפות,רזה ודי גבוהה,יש לה גומות,היא די יפה
תחביבים:לשיר,לצייר,לכתוב
והיא דוגמנית
ואני רוצה להיות עם לואי

30/04/2014 23:32

תודה רבה לכולכם שכתבתם דמויות לסיפור אבל גם אני צריכה עוד שלוש בנות לחברות של הארי ליאם ונייל עם זה בסדר וגם אני אצתרח עזרה בקשר לסיפור כי אננ לא יודעת איך להתחיל אותואז עם יש לכם רעיונות זה יהיה מעולה וסליחה שלא עניתי כי הייתי בבית ספר ואחר כך היה לי חוג ובקשר לדני זה בסדר מצידך שאני יכולה לשנות רק שהיא תהיה רקדנית כי אולי זה יהיה יפה… ובקשר לביצה: לדמות של הבן (ג׳ון) אני יכולה אולי שהוא יהיה חבר טוב של הבנים והוא יהיה עדיין מתופף

01/05/2014 16:51

אני רוצה עם האריי !
שם : אלה
גיל : מה שצריך..
תיאור פנימי : מצחיקה , חכמה , מנומסת , מאוד חברותית (יש לה גם מלא מלא חברות וידידים ) , היא יכולה להתעצבן בקלות והיא אמיצה (לא פחדנית..)
תיאור חיצוני : שיער שחור וחלק , עיניים ירוקות , שזופה , נמוכה יחסית .
תחביבים : לרקוד ולעשות שופינג !

02/05/2014 13:34

יששש! תודה דיירקשנית!

02/05/2014 17:13

אני רוצה עם … נייל ואם אפשר להיות אחות תאומה של זאיין ? אני אשמח ;)
שם : תהל
גיל : כמו כולם
תיאור : רזה אבל לא מקלון , יפה מאוד , יש לה אותו מבנה פנים של זאיין , עיניים חומות כהות ועמוקות , שיער חום עם גוונים חומים טבעי , נמוכה ולכן לובשת כל הזמן נעלי עקב , אבל גם איתן היא נמוכה ._. יש לה גומה בצד שמאל ;)
אופי : מצחיקה , חוש הומור מפותח , תמיד תיהיה זו שתגיד את המילה האחרונה , יודעת לרדת על אנשים , היא פאדחנית ברמותת , היא לא מתביישת מאף אחד , אבל יש לה את הגבולות שלה , לא חושבים שהיא יכולה להיות רצינית אף פעם , אבל היא יכולה , היא בחיים לא רבה עם זאיין הם רק אוהבים לריב ריבים שטותיים כאלה … רק זאיין יודע שהיא רגילה לבכות בלילות , שאף אחד לא רואה , בגלל כל הדברים שקרו לה בילדותה , היא חוזרת אליהם ופשוט לא מתמקדת בהווה ובעתיד …
היא בחיים לא התמודדה עם משהו , היא תמיד בורחת ממצבים כאלה , וזה היה תמיד הקושי שלה בחיים היא לא מצליחה להתמודד עם כלום , היא אף פעם לא בוכה בחברת אנשים היא תמיד בורחת לחדר שלה לפני שהיא מתחילה לבכות , היא בוכה המון אבל רק זאיין יודע , היא מסתירה את זה דרך האופי הנחמד המצחיק והשטותי כי זה באמת מי שהיא אבל היא גם זו שבוכה ללא הפסקה …
היא בכללי אוהבת את החיים מתחברת לכל אחד בקלות אבל לא אכפת לה לריב עם בנות .. יותר נכון היא דווקא אוהבת את האקשן הזה אבל רק עם בנות .
היא תמיד תגן עם משפחתה ועל חבריה הקרובים … ;)

02/05/2014 17:30

ואם את רוצה , תתחילי את הסיפור ואני אנסה להגיד לך מה שיש לשפר / לשנות ;)

02/05/2014 17:31

אוקי תודה תולי מאוד עזרת לי עם הדמויות ואני חושבת שיש בעיה קטנה אני יוכל שהדמות שלך תהיה עם נייל והיא גם תהיה החברה של הדמות הראשית אבל אני לא חושבת שאני יוכל להשים אותה כדי להיות האחות של זאיין אבל אני יוכל לסדר משהו :)

02/05/2014 17:40

    חחח אין בעיה , אולי תעשי שהם חברי ילדות ממש טובים ?

    02/05/2014 17:43

במחשבה שנייה אני יכולה לשים אותך כאחות של זאיין :)

02/05/2014 17:43

אוקיי מה שאת רוצה ;)

02/05/2014 17:43

אוקי תודה

02/05/2014 17:46

ואת יודעת מתי בערך תעלי פרק ? ואני הציעה לך בתור התחלה שלא תמהרי עם הסיפור , תפרטי על הדמויות איך הן מרגישות מה הן חושבות , ואל תכתבי שהדמויות מכירות אחד את השני תוך שנייה ומתאהבים והכל טוב , תכתבי לדוגמא שהם נפגשו במקום אחד ולא הכירו אז אלא לקחת להם עוד קצת זמן כדי להכיר ולהתאהב , ושיהיה אקשן , זה ההמלצות שלי מקווה שתשתמשי בהן ;)

02/05/2014 17:51

אפשר זאין?
שם: עלמה
גיל מה צריך
מראה: נמוכה, רזה מאוד, עיינים כחולות מדהימות וקרות כקרח.
אופי: חכמה ורצינית. מצחיקה שמכירים אותה אבל מבחוץ היא נוקשה. ההורים שלה נרצחו בידי אח שלה שהיה שיכור ומאז היא חייה איתו בסבל. היא גם צריכה לפרנס אותם ועובדת קשה מאוד. כמעט ולא צוחקת,, איבדה טעם לחיות ומנסה לחתוך עד שזאין שומע על זה… (אני רוצה עם זאין).
כמעט ולא לובשת שמלות וחצאיות. בכלל היא כל היום עם הקפוצ'ון עליה עד שהיא מקבלת תמיכה מחברים חדשים.

02/05/2014 17:58

אהה וגם יש לה שיער בלונדיני ארוך וחלק

02/05/2014 18:06

אני מצטערת nhbxeh אבל אני בדיוק תיכננתי שהדמות הראשית תהיה עם זאין ולכן לא כתבתי אותו בדמויות זה בסדר שאת תהיה עם ליאם כי זה הדמות שהיא ממש חסרה לי אני ממש מצטערת ובבקשה תסקימי :)

02/05/2014 18:33

אוקי תודה תולי על ההמלצות שלך ויש לי בעיה קטנה: אני לא כל כך יכולה לסדר את שהם יהיו מאוהבים כזה כמו אהבה ממבט ראשון וכל הנשיקות האלה כי אני קצת קטנה ואני בסך הכל בת 12 אבל אני יעשה בכל זאת אקשן וארשום את מה שאמרת :)

03/05/2014 11:40

סבבה אינלי בעיה להיות עם ליאם :) :)

03/05/2014 16:56

אוקי

03/05/2014 17:28
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך