מאי תלתלים סטיילס
טוב..רציתי להמשיך את הפרק אבל אין לי כוח חחח אני מקווה שיצא טוב כי כל הזמן שיניתי מלא דברים ולא הייתי בטוחה שזה טוב...בבקשה תגיבו כי אני באמת רוצה לדעת מה אתן חושבות ואם להמשיך :)
אוהבת 3>

סיפור חיי (עם וואן די) – פרק 3

טוב..רציתי להמשיך את הפרק אבל אין לי כוח חחח אני מקווה שיצא טוב כי כל הזמן שיניתי מלא דברים ולא הייתי בטוחה שזה טוב...בבקשה תגיבו כי אני באמת רוצה לדעת מה אתן חושבות ואם להמשיך :)
אוהבת 3>

~נקודת מבט של ג׳יין~
הלכתי ברחוב אפילו אין לי מושג לאן… העיקר להתרחק כמה שיותר מהבית שלי ומהצרחות, חשבתי על מה שקרה לפני שנתיים, על מה שקרה בכיתה, על ההורים שלי, ועל החיים החרא שיש לי… אבל רק מחשבה אחת הייתה בראשי – חתכתי….אני לא מאמינה שחתכתי אני הבטחתי לאמנדה ולעצמי שאני לא יחזור לעשות את זה! פתאום נפלתי על הרצפה כי נתקעתי במישהו ״אוי סליחה זאת אשמתי״ אמרתי בשקט הייתי מעופפת לגמרי… ״לא לא אני מצטער אני-״ פתאום הוא הפסיק את המשפט והסתכל עליי ולא הוריד את המבט שלו ממני, זה היה טיפה מטריד ״אממ סליחה?״ אמרתי שנופפתי עם ידיי מול הפרצוף שלו ״וואוו״ הוא אמר בשקט בלי כוונה שאני ישמע אבל שמעתי את זה והסמקתי קצת ״את לא מכירה אותי?״ הוא שאל ״אני אמורה להכיר?״ צחקקתי קצת, פתאום שמתי לב איך הוא נראה – היו לו עיניים ירוקות בהירות מדהימות ושיער… וואוו השיער היה מושלם תלתלים שנחו על מצחו בצורה מושלמת וחיוך עם שתי גומות הוא היה מושלם… בהיתי בו למשך כמה שניות עד שהוא ניער אותי בקטנה והתעוררתי, הוא היה נראה טיפה מבולבל ומופתע ״הארי סטיילס״ הוא אמר לי והושיט לי את ידו ״ג׳..ג׳יין״ אמרתי מגמגמת ולוחצת לו את היד ״אממ אפשר אולי אממ..את המספר שלך?״ הוא אמר בלחש ״ברור״ אמרתי בשמחה וכתבתי לו אותו על דף שמצאתי בתיקי.
~נקודת מבטו של הארי~
׳יששששש!!!׳ חשבתי לעצמי יש לי את המספר שלה!!! פתאום נהייתי הבן אדם הכי מאושר בעולם.
נכנסתי הביתה וחיפשתי את לואי, פתאום ראיתי על השולחן פתק פתחי אותו והיה כתוב ׳הלכתי לקנות גזרים ביי!׳ צחקתי ועליתי לחדרי ונשכבתי על המיטה עם הידיים מאחורי ראשי ולא הפסקתי לחשוב עליה – על השיער השטני הארוך והחלק שלה, על העיניים הירוקות העמוקות שלה, על השפתיים הוורודות והתפוחות שלה בצורה מושלמת של לב, על החיוך הכובש שלה…
היא מושלמת!
אחרי חצי שעה בערך של מחשבות ירדתי למטה לשתות כוס מים וראיתי את לואי יושב בסלון ורואה בובספוג.
~נקודת מבטו של לואי~
השארתי להארי פתק ויצאתי מהבית והלכתי לסופר לקנות גזרים כי נגמרו. אחרי עשר דקות של הליכה הגעתי לסופר ולא ראיתי גזרים…שאלתי את המוכרת והיא אמרה שנגמרו ״מהההההה?!?!?! לא יכול להיות!!!!!!״ צרחתי והמוכרת חשבה שאני איזה משוגע והוציאה אותי מהסופר ״אוף״ אמרתי לעצמי אחרי שבדקתי באיזה שלושה סופרים אחרים מצאתי גזרים סופסוף וחזרתי הביתה אחרי בערך חצי שעה. הדלקתי את הטלוויזיה וראיתי בובספוג ופתאום ראיתי את הארי יורד למטה בפרצוף מוזר שאף פעם לא ראיתי.. ״מה זה הפרצוף הזה שמרוח לך על הפרצוף?״ שאלתי בחיוך ערמומי כי כבר הבנתי על מה מדובר.. ״אוי תסתום״ הוא אמר לי צחקתי ושאלתי ״מי זאת?״ ״היא יפיפייה! קוראים לה ג׳יין ופגשתי אותה שהפלתי אותה ברחוב…אני חושב שבאמת התאהבתי הפעם״ הוא אמר לי ואני רק שמחתי בשבילו ״כל הכבוד ברו״ אמרתי וחיבקתי אותו. באמת שמחתי בשבילו כי זה לא קרה אף פעם שהוא דיבר ככה על בחורה או חשב עליה ככה…״ויש לי את המספר שלה!!!!!!!״ הוא צעק באושר ואני צחקתי ״ומתי אתה מתכוון להתקשר אליה?״ שאלתי ״אני לא יודע..״ הוא אמר בחשש ״אל תדאג תתקשר מחר בערב ותציע לה ללכת לדייט אני בטוח שהיא תסכים כי מי עומדת בפני הארי סטיילס?!״ אמרתי לו וצחקקתי ״לואי היא לא כמו כל אחת, היא מיוחדת והיא גם לא ידעה מי אני בכלל וזה קצת הפתיע אותי״ הוא אמר במבט מאוהב מרוח על הפרצוף ״גאד תפסיק לדאוג הכל יהיה בסדר!״ אמרתי לו, הוא אף פעם לא היה כזה חסר ביטחון שהוא מדבר על בחורה…הוא באמת מאוהב חשבתי לעצמי וחייכתי.


תגובות (4)

כשבן אומר גאד זה נשמע מזה הומואי חחח
תמשיכעע

29/12/2013 08:47

חחחחחח נכון גם אני חשבתי על זה

29/12/2013 09:04

חחחחחח נכון גם אני חשבתי על זה

29/12/2013 09:04

תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

29/12/2013 09:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך