yahav335
אני ימשיך בהמשך ואני ירשום עוד דמויות נוספות כי משהו ניראה לי קרה לפלאפון שלי נ.ב תודה רבה לכולם על הדמויות ובבקשה בבקשה בבקשה אני צריכה חברה לליאם :) עם משהי תירשום אני אודה לה מאוד תודה רבה ושבת שלום לכולם :)

סיפור לדש על וואן דיירקשן דמויות + הקדמה חלק 1

yahav335 02/05/2014 754 צפיות 10 תגובות
אני ימשיך בהמשך ואני ירשום עוד דמויות נוספות כי משהו ניראה לי קרה לפלאפון שלי נ.ב תודה רבה לכולם על הדמויות ובבקשה בבקשה בבקשה אני צריכה חברה לליאם :) עם משהי תירשום אני אודה לה מאוד תודה רבה ושבת שלום לכולם :)

שלום קוראים לי בל (belle) ויש לי עוד שלושה חברות ממש טובות שקוראים להם תהל דני ואלה :) יש לנו דירה משותפתו אנחנו יותר מחברות אנחנו כמו אחיות ויש לתהל אח באיזו שהיא להקה אחת אבל אני לא יודעת למה היא לא ממש יכולה לספר לנו… אה זה לא נורא כל כך אולי יום אחד נוכל לפגוש אותם ;) אה ושכחתי לומר משהו אנחנו מעריצות מטורפות של וואן דיירקשן אני הכי אוהבת את זאיין, תהל ממש אוהבת את נייל, דני ממש אוהבת את לואי ואלה ממש אוהבת את הארי. ועוד משהו כולנו באותה הכיתה כיתה י״א 1 וכולנו בנות 16. בבית ספר הודיעו לנו שיש אנשים מפורסמים שעומדים להגיע לכאן אני כבר במטח לדעת מי אלה גם דני תהל ואלה ממש סקרניות, והאנשים המפורסמים עומדים כניראה להגיד משהו חשוב גם זה די מעניין אותי :)

דמויות:

שם: בל
גיל: 16
תיאור חיצוני: עיינים בצבע חום כמו השוקולד וצבע השיער בצבע חום בהיר ויפה הוא מתולתל/ גלי ויש לי גומות חלשות בשני הצדדים.
תיאור פנימי: מצחיקה, נחמדה, אוהבת לעזור לכולם, יכולה לשכנע אנשים כשהיא רוצה, אוהבת לירקוד ורוקדת מגיל קטן מאוד, אוהבת הרבה לצייר.

שם: דני
גיל: 16
תיאור חיצוני: שיער חופ חלק ועיינים כחולות יפות, רזה די גבוהה, יש לה גומות, והיא די יפה.
תיאור פנימי: מצחיקה, ידידותית, מתחברת לכל אחד, עצבנית, עוזרת לכולם, אדישה, די צינית, אוהבת אקסטרים, וחולה על גזר תחביבים: לשיר לצייר ולכתוב והיא גם דוגמנית.


תגובות (10)

נשמע נחמד..תמשיכי:)

02/05/2014 18:32

אוקי תודה :)

02/05/2014 18:35

אני ימשיך מחר :)

02/05/2014 19:11

ממש יפה ואני ישמח גם להשתתף בסיפור :) שם : אנגל תיאור פימי וחיצוני : שיער שטני חלק עיניים כחולות אוהבת להצחיק ולצחוק חכמה דוגמנית בקסטרו רקדנית ממש טובה ידידותית מתחבברת בקלות עוזרת לכולם משתכנעת בקלות ומשכנעת בקלות אוהבת לעזור עם גומות חמודות בלחיים ואןהבת להתאפר. אני ישמח שתוסיפי אותי

02/05/2014 19:13

גם אני נרשמתי ותמשיכייי

02/05/2014 19:21

א. תודה רבה mirizuzel אני יכולה להשים אותך בתור אחת מהאחיות אולי של החברות בסיפור שהיא גם תהיה איתם בדירה.
וב.nhbxeh את ראית את התגובה? אני יכולה לשים אותך גם אולי עם אחת האחיות של הבנים או של הבנות כי כבר אין לי מקום זה בסדר? אבל אני יכולה לחשוב על משהו או שתיהי דודה של זאיין

02/05/2014 19:40

שלום לכולכם אני ימשיך מחר מבטיחה :)

02/05/2014 21:17

    זה בסדר אני אם את לא צריכה אז זה לא כזה חשוב נירשמתי בשביל הכייף :) תודה בכל מקרה

    03/05/2014 11:45

אוקי אבל את בכל זאת תשתתפי :)

03/05/2014 14:08

יפההה מוושלםםםםם
חחחחחח

03/05/2014 16:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך