סיפור עים 1D פרק 5+6 (כי הם שני פרקים קצרים

RoCky 24/07/2013 488 צפיות 5 תגובות

|פרק 5|

נייל ״קייסי אמת או חובה?״ ״אמ….. חובה?״ ״את שואלת או עונה?״ הוא שאל ״ אמ… לא יודעת חחחח עונה?״ ״אוקי חובה עלייך לספר מה הדבר הכי מרושע שאמרת או עשית למישהו״ ״ אמ… הדבקתי על השיער של אחת הילדות בכיתה שלי מסטיק ״ כולם צחקו ״חחחחח לא אבל הייתי בת 8! והיא הייתה ממש מעצבנת חחחחח״ ושירה אמרה ״אויץ ואני זוכרת את זה אבל את זו שהתחלת את אמרת לי שאני קטינה״ וכולם צחקו כולל אני ושירה סובבתי את הבקבוק ויצא על סקיי וליאם סקיי״אמת או חובה?״ ״חובה״ ״טוב אמ….חובה עליך לנשק את מי שלומדת איתך בהכי הרבה שיעורים״ ליאם נישק את סיסי וכולנו כזה ׳אוווווו׳ או ׳הופה׳ וצחקנו אחר כך סובבנו את הבקבוק ויצא עלי ועל לוסי לוסי:״ אז קייסי אמת או חובה?״ ״ אמ… חובה״ ״ חובה עלייך לנשק את כל הבנים במעגל בלחי״נישקתי את כולם וכשהגעתי לנשק את הארי הוא החליט להיות זבל וסובב את הראש ככה שאני אנשק אותו בפה!

|פרק 6|
״WtF?!!?!!??!!" צעקתי אחרי שביגללו התנשקנו בפה כולם במעגל היו בהלם ורק הארי חייך חיוך מנצח חזרתי לשבת במקום וכולם עדיין היו בהלם לואי שבר את ההלם וסובב את הבקבוק יצא על סקיי ולילי ״טוב לילי אמת או חובה?״ ״ אני אהיה פחדנית ואלך על אמת״ כולנו צעקנו לה פחדנית פחדנית סקיי:״ טוב אמת האים שיקרת כדי להתחיל עם משהו?״ ״אמת״ סובבנו עוד פעם יצא ראין ועל לוסי לוסי״אמת או חובה?״ ״חובה״ ״אוקי אמ…. חובה עליך לעבוד על המורה למדעים בטלפון ״ ראין עבד אבל היא ניתקה אחרי דקה של שיחה היא הבינה שמנסים לעבוד עליה אחרי כמה תורות ראין לילי ולוסי הלכו הביתה סיימנו את המשחק והארי תפס לי את היד הוביל אותי לחדר שלי פתחתי את הדלת ניכנסנו הוא נעל ואני הדלקתי את האור ״אוקי מה רצית?״ שאלתי ״ רציתי להתנצל״ ״על זה שגרמת לי לנשק אותך אתה ועוד איך צריך להתנצל על זה!״ ״ לא רק על זה״ הוא אמר כשהוא מתקרב אלי ״גם על זה״ הוא אמר ונישק אותי אחרי עשר דקות שאנחנו מתנשקים שם הידית של הדלת זזה (כאילו שפותחים את הדלת)


תגובות (5)

מהמם אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

24/07/2013 12:31

תמשיייכייי!

24/07/2013 12:50

עאעאעאע המשך דחוף!!!

24/07/2013 13:38

תמשיכי!:)

24/07/2013 19:18

OMG תמשיכי!

25/07/2013 00:21
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך