ענבר לייבוביץ
-אני יודעת שזה לא מציאותי.. אבל עדיין (:
תגובות ואני ממשיכה

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 17

ענבר לייבוביץ 02/01/2013 1490 צפיות 3 תגובות
-אני יודעת שזה לא מציאותי.. אבל עדיין (:
תגובות ואני ממשיכה

' היי אממ , דנה נכון ? ' הארי אמר לה .
' כ..כן .. ' היא גמגמה ..
' אממ אנחנו סתם .. כאילו נפלתי עליה .. ' הוא אמר וקם ממני .
' אני ראיתי מה קרה .. ' גם במשפט הזה היא גמגמה .
' אני מצטערת .. ' אמרתי אחרי כמה שניות של שתיקה .
' אין לך על מה .. '
שוב שתיקה .
' דאגתי לך .. ' היא אמרה בשקט , והסתכלה אלי .
' לא חזרת בבוקר .. ' היא אמרה בשקט .
' אני כל כך מצטערת .. ' אמרתי וקמתי לכיוונה .
' לא זה בסדר , אחר כך נכנסתי לאתר מעריצים של וואן די , וראיתי את התמונות שלכם מהסטודיו , הבנתי איפה את ונרגעתי .. ' כמעט ולא שמעו אותה כבר .
' אני מצטער , אני לקחתי אותה ' הארי אמר .
' לאלא .. זה בס…בסדר , אני שמחה לראות שעדיין לא הפרידו בניכם . ' היא אמרה .
' בזכותך כמעט נפרדנו .. ' לחשתי .
' מה ? ' תודה לאל , היא לא שמעה .
' כלום כלום .. זה באמת חשוב לי שדאגת לי .. ' אמרתי , בשיא הכנות . זה באמת היה חשוב לי ..
' אני לא אוהבת לריב איתך .. ' היא אמרה והתכופפה אליי .
' גם אני לא .. ' אמרתי וחיבקתי אותה חזק .
' אממ טוב אני רואה שאני מפריע לרגע רומנטי , בבקשה אל תאנסי לי אותה , אני רוצה להיות הראשון שלה (: ' הוא אמר וחייך , אידיוט .
דנה התחילה לצחוק , ואני קמתי והתחלתי לרוץ אחריו . הוא רץ ממני . הוא רץ מהר -.-
הוא חשב שהוא התחמק ממני , והוא היה ממש קרוב לבריכה . הוא לשניה סובב את הראש וקפצתי עליו כמו שק קמח , והוא עף למים שאני בשק קמח עליו XD איתי לא מתעסקים ! (:
' חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח רדי ממני ' הוא אמר בתוך הבריכה .
' אוקיי ' אמרתי וירדתי ממנו , וגם התרחקתי .
' רגע לאן את הולכת ? ' הוא אמר והתחיל לשחות לכיווני . התחלתי לשחות גם , לטובתי יאמר , אני שוחה יותר מהר ממנו . עקפתי אותו ובאתי מאחוריו . הוא יצא מהמים וחיפש אותי . ואז יצאתי ממש מאחוריו .
' אמרת לי לרדת ממך ' אמרתי . הוא קפץ והסתובב .
' התכוונתי ש.. '
'ש… ? '
' ש…. שאני אוהב אותך D: '
' אתה יודע להתחמק יפה ' אמרתי וצחקתי .
הוא משך אותי אליו ונישק אותי . בתוך המים , כולם הסתכלו .
'ה..האר אנ..אנשים מסתכל..לים ' ניסיתי להשחיל את המילים בין נשיקה לנשיקה .
' הם יכולים לקפוץ לי ' הוא אמר וחזר לנשק אותי .
' טוב זוג יונים , ' דנה אמרה לנו מחוץ לבריכה 'תמשיכו למעלה ' היא אמרה וסימנה לנו לצאת . היו לה מגבות ביד , רק בעיה 1 , הייתה לה רק מגבת אחת ביד . הוא שם לב לזה , שניה לפניי , והתחיל לרוץ למדרגות בבריכה . הוא עלה מהר ולקח את המגבת . אני הגעתי 2 שניות אחריו , בזמן שהוא התנגב לו בכיף שלו ואני קפאתי מקור .
'אחמאחמ' השמעתי קולות , בשביל שאולי הוא יזכר שאני חיה . השתעלתי כאילו בכוונה בשביל שהוא ואלי במקרה בטעות יזכר שאני רועדת מקור .
'טוב , אני אקפא לי כאן . מי יודע ? אולי אני אתעלף , אולי יעלה לי החום , אולי אני אמות מקור .. אבל את אף אחד זה לא מעניין , כנראה שאני לא חשובה לאף אחד , כנראה שזה באמת לא מעניין אף אחד .. ' הוא התקרב אליי וחייך . הוא שם לי יד אחת על הלחי ואז , ברגע המושלם לנשיקה …
הוא זרק עליי את המגבת . והלך לכיוון התיק שלו . אני הורדתי את המגבת מהפנים ושמתי אותה מסביב לגוף שלי .
' אני שונאת אותך ' אמרתי שנעמדתי לידו , בזמן שהוא חיפש משהו בתיק שלו .
' ברור , ' הוא אמר ולא זז מאותה תנוחה של החיפוש בתיק . ' כולנו יודעים שאת מתה על הדבר הזה' הוא אמר והעביר יד על הגוף שלו, ועדיין לא הסתכל לכיווני .
' ואתה מת על זה ' עשיתי תנועה כאילו אני באה להוריד את החזיה . הוא ישר הפנה את המבט אלי וחייך .
' חחחחחחחחחחחחחחחח אתה כזה פתטי ' אמרתי לו ולקחתי את הפלאפון שלי משם , שמתי נעלים והלכתי לכיוון החדרים .
' כמו שאמרתי , אני שונאת אותך ' אמרתי וחייכתי לכיוונו , הסתובבתי בחזרה והמשכתי ללכת .
אחרי כמה זמן , שמתי לב שהוא לא הולך אחריי , אלא עומד באותו מקום כמו מקודם .
' אתה לא מתכוון ללכת אחריי ? ' צעקתי לו . כבר הייתי דיי רחוקה .
הוא עמד , משלב ידיים , ומחייך חיוך ענקי , וטיפה ערמומי .
' לא צריך ללכת שיש את זה ' הוא אמר . לא הבנתי למה הוא מתכוון , אבל שניה אחר כך , הרגשתי שמרימים אותי מאחורה . הסתובבתי לראות מי זה . נראה לי שמיותר לציין שזה היה פול .
' פווולללל תוריד אותייייי ' צעקתי .
' מצטער , זאת פקודה של הסטיילס .. ' הוא אמר וחיייך אלי .
הוא הוריד אותי בדיוק ליד הארי , שעמד באותה צורה בדיוק , משלב ידיים , עם חיוך ענקי על הפנים.
' אמרתי לך , אני ארוץ אחרייך גם שנים אם צריך , *אם צריך* ' הוא הדגיש .
' כל זמן שלא צריך , אני נח (: ' הוא המשיך את המשפט.
' אני שונאת אותך ' אמרתי
' את מאוהבת בי . וזה בסדר , יש מעטות שלא (: אבל ההבדל הוא , שגם אני מאוהב בך, ככה שזה בסדר (: עכשיו בואי ' הוא אמר ונתן לי יד . נכנסנו למעלית ועלינו למעלה . דנה לא הייתה בחדר . הוא מין דחף אותי על המיטה וקפץ עליי .
' האריייי רדדדדדדדדדדד ' צעקתי .
' תאמת , נוח לי (: ' הוא אמר וחייך .
תודה לאל , אמא שלי צלצלה , הוא היה חייב לרדת .
' קח את הלפטופ בינתיים ' אמרתי והצבעתי לו על הלפטופ שעל השולחן .
' אמאאאאאא (: ' חייכתי ששמעתי את הקול שלה .
' ענברוש .. ' היא אמרה בקול שקט .
' מה קורה ? '
' אממ , אנחנו נדבר על זה שתחזרי , אבל , בינתיים תישארי שם , אנחנו וההורים של דנה שילמנו לכן על עוד 3 שבועות במלון . אתן חייבות להישאר . אל תחזרו ! '
' מה קרה ??? ' צעקתי . הארי הסתכל עליי , התיישב לידי על המיטה וחיבק אותי .
' פרצה מלחמה באנגליה (אמרתי כבר שגרתי בישראל ועברתי לאנגליה?) , התחילו לזרוק על העיר קטיושות עם רעל שמזהם את האוויר . תישארי שמה ! אהה , וראיתי בטלוויזיה על חבר שלך , מזל טו…' היא אמרה והתחילה להשתעל .
'מזל טוב , ילדה שלי ' היא אמרה והקו נותק . הורדתי את הטלפון לאט לאט מהאוזן , הייתי בשוק . אנגליה לא הייתה מסוכסכת עם אף אחד !! מי יעשה דבר כזה ?
הארי חיבק אותי חזק . אני לא הצלחתי לצאת מהשוק . טמנתי את הראש שלי בחולצה שלו , לא בכיתי . הייתי עדיין בשוק .
' הכל יהיה בסדר , אני כאן .. אני מבטיח לך שהכל יהיה בסדר .. ' הארי לחש לי באוזן .
פתאום , הרגשתי הרבה יותר בטוחה , הוא גרם לי להרגיש , שבאמת הכל יהיה בסדר ..
אבל , באמת הכל יהיה בסדר ?


תגובות (3)

את ממשיכה עכשיו ברגע זה!!!!!!

02/01/2013 09:51

תמשיכי

02/01/2013 11:16

תמשיכיייי וגם אני המשכתי (:

04/01/2013 06:12
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך