ענבר לייבוביץ
תגובות ואני ימשיך

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 6

ענבר לייבוביץ 17/12/2012 1960 צפיות 2 תגובות
תגובות ואני ימשיך

נשארתי דיי המומה .. הוא שם לב לזה ..
' אממ .. קרה משהו ? ' הוא שאל , והיה לו פרצוף מבולבל …
'לאלא .. לא (: אממ אני חוזרת לדנה , היא לא יודעת לאן נעלמתי .. '
ובדיוק אז התחלנו לשמוע רעשים
' עזוב אותיי כבר !! ' זאת הייתה דנה , הדלת של השירותים נפתחה , ופול נכנס לשמה עם דנה . שהסתובבתי בחזרה להארי , הוא כבר לא היה שמה ..
' מה את עושה פה ? ' דנה צרחה עליי ' ולמה איזה עבריין דובי סחב אותי בכוח לכאן ?! ' פול הוריד את הכובע והיא התנצלה שהיא אמרה שהוא דובי .. אותי זה לא עניין .. אני רק חשבתי
איפה – לעזאזל – הארי ?!
'רגע , אם אתה כאן גם הארי כאן .. נכון ? D: ' דנה אמרה עם פרצוף מלא תקווה , שפול יאמר לה עכשיו שהוא אמר לו להביא אותה לפגוש אותו ושהוא מאוהב בה מאז שהם היו קטנים |WTF| כן .. זה לא קרה .. גם יותר עצוב לי להגיד לה , שברגע שהיא הגיעה .. הוא נעלם ><
' לא .. הוא לא כאן .. טוב דנה חייבים ללכת .. '
' טוב .. בואי (: '
' שניה אני אעשה פיפי ואבוא , תחכי בחוץ בינתיים .. תיכנסי לאיזה חנות D: '
' סבבה ' היא אמרה לפול ביי , חיבקה אותו והלכה ..
' האר… ' לא סיימתי את המשפט ואז מישהו שם ליד על הפה מאחורי הגב .. וסוב אותי בעדינות ..
'היי (-; ' הוא אמר בחיוך ענק
' לאן נעלמת ? O: '
' סתם .. רציתי להיות איתך .. וכמה שזה יישמע אכזרי , רציתי להיות *איתך* ולא עם דיירקשנית כרגע .. למרות שאני אוהב אותן .. מאוד (: כבר תרגלתי את זה קודם .. '
' חחח אוקיי .. טוב אממ ניפגש בפעם אחרת ? אני חייבת ללכת היא מחכה לי (: ' אמרתי והתחלתי להתקרב לדלת .. הגעתי אליה ופתחתי אותה , באתי לצאת , ואז הרגשתי שמישהו תופס אותי ביד ..
הוא משך אותי בעדינות אליו וסובב אותי כדי שאני אהיה עם הפנים אליו ..
' את לא זזה מפה (: ' הוא אמר וחייך חיוך ענקי .
' מה זה לא זזה מפה ? ' אמרתי טיפה כועסת , למרות שחשבתי שזה חמוד , מאוד (:
' שנים לקח לי לצאת מהבית ולהתרחק מהפפרצי .. את לא הולכת לי עכשיו .. '
זהו הארי , שים אותי בפיתה ותאכל אותי , תעשה בי כרצונך . לאלא , תאנוס אותי , עכשיו .
'אז מה אני עושה עם דנה ? '
' אני אטפל בזה (: ' עוד אחד מהחיוכים המושלמים שלו .. הוא הוציא את האייפון מהכיס והתקשר למישהו ..
' היי , guys ? איפה אתם ? יופי , באלכם לקחת איזה כוסית לטיול בעיר ? ' נתתי לו מכה קטנה ביד .. שיאמר יפה , לא צריך כוסית ><
'סבבה , אני נמצא ב!@#$%^& ' הוא ניתק
' לואי ליאם זאין ונייל , באמת האר ? '
' מה , איך קראת לי ? (: ' חיוך ענננננננק עלה לו על הפנים ..
' אמממ האר…..' הוא חיייך 'רי…' החיוך ירד לו מהפנים .
'האר זה בסדר (: ' הוא אמר לי ..
' טוב נו .. ' דאגתי לייבש אותו , כדי שלא יראה כמה שאני רוצה לאנוס אותו , להסתער לו על הפה עד שהוא לא יוכל לנשום .
' טוב , אז .. לאן הולכים ? XD ' שאלתי .
' אממ את יודעת אני לא ממש יכול ללכת כמו בנאדם רגיל ברחוב .. '
' אני יודעת .. '
' אז יש לי את המעברים שלי (; וולקאם טו וואן די וורלד (: '
צחקתי , הוא הרג אותי איך שהוא אמר את זה ..
הוא פתח איזה תא בשירותים והוריד את המים
' נו סטיילס , דיי לבזבז מים ! '
' האר בשבילך (: ' ברגע שהוא אמר , נפתחה דלת בתוך השירותים , שהובילה למין מעברים
' כמו שאמרתי , וולקאם טו וואן די וורלד D: ' הוא אמר וסימן לי להיכנס ..
' וואו . ' זאת המילה היחידה שיכלתי להוציא מהפה . הכל היה צבעוני , הכל . זה היה מדהים ..
עברנו שמה עד לנקודה מסוימית שהיו בה 2 כיסאות , טלוויזיה ספה ושולחן , התיישבנו על הספה אחד ליד השני , הוא שם עליי יד , כאילו בחיבוק .. ככה ישבנו משהו כמו 10 דקות , בלי להוציא מילה. הוא שיחק לי בשיער , ואני שיחקתי לו באצבעות .. פתאום שמתי לב שאנחנו נראים כמו חברים .. למרות שלא זה נראה היה שזה הפריע לו כל כך , החלטתי לדבר ..
' אז … מה זה המקום הזה ? ' אמרתי וקמתי ממנו ומהחיבוק שלו ..
' סתם .. איזה משהו שמנסה לשמור עלינו כעל ילדים רגילים .. ' הוא אמר ומשך אותי בחזרה לחיבוק .
' כן , כי אין דבר יותר נורמלי מאלילי בנות שבשביל לשמור על עצמם כילדים רגילים מסתובבים במנהרות מתחת לאדמה , הגיוני האר.. ' אמרתי ושוב פעם קמתי ממנו ..
' זה הדבר שהכי דומה בשבילנו לילדים רגילים , אני צריך להשלים עם העובדה שזה הכי קרוב שאני והבנים נקבל ללכת ברחוב בשקט , בלי פאפארצי , בלי מעריצות , בלי שומרי ראש , אני עצמי ואנוכי ' הוא אמר ושוב משך אותי חזרה לחיבוק
' אז אני הבת הראשונה שאתה מביא לכאן ? ' ושוב , התנתקתי מהחיבוק ..
' השנייה ' הוא אמר באדישות מוחלטת כבר .. כאילו הוא כבר התייאש לענות לבנות על השאלות הקנאיות האלה , אבל בכל זאת , הוא שוב משך אותי בחזרה לחיבוק
' מי הייתה הראשונה ? ' שאלתי , ואחר כך טיפה התחרטתי ששאלתי , אבל כבר לא יכולתי להחסיר את הגלגל לאחור .. שוב פעם , התנתקתי מהחיבוק ..
לקח לו דיי הרבה זמן לענות ..
' אתה לא חייב לענות .. זה בסדר (: '
' הבת הראשונה שהבאתי לכאן הייתה טיילור ' הוא אמר ונאנח .. ' לפני משהו כמו חודש , הבנתי שאני והבנים סומכים עליה והכנסתי אותה לפה , אחר כך שרציתי שניפרד (הם לא באמת ביחד..) , היא איימה עליי שהיא תספר לכולם על המעברים וגם תראה להם איך נכנסים לכאן .. בגלל זה אני איתה עכשיו .. ' הוא אמר , ושוב משך אותי בחזרה אליו , איך לא נמאס לו ? כבר לא היה לי מה להגיד .. אבל רציתי לראות אם עדיין ישלו כוח אליי ..
' אהה ' מילמלתי ושוב פעם התנתקתי ממנו ..
' עוד שאלות ענברוש ? ' הוא שאל עם חיוך .
' בינתיים , לא (: ' חייכתי גם אני ..
' אז אם לא אכפת לך , אני רוצה לחזור למצב הקודם .. ' הוא משך אותי שוב לחיבוק , הפעם יותר חזק מהקודמים , אבל זה לא כאב לי , כאילו הוא לא לחץ עליי , הוא פשוט לא השאיר לי אפשרות להתנתק , אבל זה היה חיבוק , מדהים .. הוא חזר לשחק לי בשיער והחזיק לי את היד ..
' את ממש יפה .. ' הוא לחש לי באוזן …
הארי , תאנוס אותי . עכשיו . הרגע . בלי רחמים . כאן על הספה הזאת . גם ככה אנחנו בסוג של סמטה חשוכה . תנשק אותי , תפרק אותי , עכשיו . ברגע זה . במידיות . תאנוס אותי !!
' טוב .. אם את כל כך מתעקשת .. (; '
כן מוח , כמובן שרק את יכולה לומר דבר כזה בקול ! -.-


תגובות (2)

חחחחחחחחחחחח צחקתי בסוווף XD מוושלםםםםםם תמשיייייייכייייייי

17/12/2012 09:54

מושלםםם תמשיכיייי <3 וגם אני המשכתייי (:

19/12/2012 10:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך