סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 8

ענבר לייבוביץ 20/12/2012 1614 צפיות 5 תגובות
תגיבו (:

טוב' הוא אמר אחרי שהיא נעלמה מהיציאה 'אפשר להמשיך מאיפה שעצרנו (: ' הוא חייך , התיישב לידי על הספה , התכופף לכיווני , שם לי ידיים על הלחיים ובא לנשק אותי ..
'אתה נפרדת ממנה בגללי ? ' שאלתי שניה לפני שהוא נישק אותי . היה לי מבט טיפה עצוב בעיניים, נראה לי שזה הסגיר הכל , כמה שאני ממש רוצה לטרוף לו את הפה עכשיו ..
הוא הוריד את הידיים מהלחיים שלי ונשען אחורה על הספה .. 'לא רק ..' הוא התחיל לומר ..
' זה היו כמה דברים שהצטברו ביחד , הראשון בניהם היה שכבר לא אהבתי אותה , אבל , לפניי כמה ימים זה השתנה , זה נהיה השני, הראשון היה , שהתאהבתי . ' הוא אמר את זה במין אדישות , אבל לא ממש .. זה פשוט ריגש אותי , כמה שהוא מתאפק לא לתת לי אגרוף על כל החדירה לפרטיות והשאלות המעצבנות , אני יודעת שאם אני הייתי במקומו , הייתי מביאה לעצמי וואחד כאפה .. אבל לא חשוב . 'איזה מזל יש למי שהתאהבת בה ' אמרתי .
' היא גם יפה מאוד , יש לה עיניים ירוקות , כמו שאני אוהב . ' הוא אמר והסתכל לי עמוק בעיניים .. הזכרתי שיש לי עיניים ירוקות ?
'יש לה גם שיער חום וגלי , כמו שאני אוהב ' הוא אמר והעביר לי יד בשיער . הזכרתי שיש לי שיער חום וגלי ?
'אהה כן , היא יותר נמוכה ממני אבל גבוה , יש לה חיוך מדהים וצחוק מדבק , בדיוק כמו שאני אוהב . ' בשלב הזה , הוא כמעט היה עליי כבר . הרגשתי מוטרדת , אז זזתי טיפה הצידה והתיישבתי . הוא זז בחזרה אחורה ..
'קשה לא להתאהב בה ' הוא אמר אחר כך באדישות מוחלטת . בלי שום חיוך . הבנתי שטיפה עצבנתי אותו .
' איך יוצאים מפה ? ' לא התכוונתי לעצבן אותו , יותר מזה , בכיף הייתי מנשקת אותו , פשוט עדיין לא הייתי בטוחה שהוא לא נפרד מטיילור בגללי , ואם היא תהרוס לו עכשיו את החיים , או תמרר לו אותם , אני לא אוכל לחיות עם האשמה שזה בגללי , שהוא יסבול בגללי ..
' את בטוחה שאת רוצה לצאת ? ' הוא אמר , והסתכל עליי במין פרצוף תוהה , שלא מבין מה השתנה עכשיו , מה קרה לי פתאום שאני רוצה להתרחק ממנו .. העיניים שלו נצצו , סאמק , הוא המיס אותי ..
' לא .. ' לחשתי טיפה , והורדתי את הראש למטה .. הוא שם לי שתי אצבעות על הסנטר והרים לי את הראש .. הוא התקרב שוב לנשק אותי , ושוב נרתעתי .. סובבתי את הראש , למרות , שמאוד רציתי לנשק אותי , אינסטינקט ארור .
'למה את נרתעת כל הזמן ? את באמת לא רוצה להיות איתי יותר ? '
'זה לא קשור הארי .. זה ממש לא קשור , אני לא רוצה שתחרבן לך את החיים בשבילי … ' לחשתי , אבל מה זה לחישה , בקושי אני שמעתי את עצמי ! והוא ? כמובן ששמע , כל מילה .
'מה ?! את חושבת שאת מחרבנת לי את החיים ? מאיפה הבאת את זה ?! ' הוא שם לב שהוא הרים טיפה את הקול (טיפה הרבה -.-) והנמיך אותו בחזרה .
' אני מצטער .. לא התכוונתי לצעוק ככה .. את פשוט משגעת אותי .. '
'אתה מבין ?! עכשיו אני פתאום משגעת אותך .. '
'חחחחחחחחחחחחחחחחח לטובה !! אני אוהב את השיגעון הזה , ואני אמשיך לאהוב את השיגעון הזה כל עוד את לידי ♥ '
'משום מה , יש בי דחף לא מוסבר לנשק אותך .. ' אמרתי לו .. גם את זה לחשתי, אפילו יותר חלש מהקודם , באמת שאני לא שמעתי את עצמי
' תני לי לעזור לך ' הוא אמר , והתקרב אליי , שוב . הפעם לא נרתעתי . הוא נישק אותי . ואחרי כמה שניות התנתק . נראה לו רק שאני אשאיר אותו ואת הפרצוף הדורש צירפות שלו שלם . התנפלתי עליו . אבל מה זה התנפלתי ? הוא עף לצד השני של הספה , ואני נהייתי דיי מעליו .. לא בדיוק .. ישבתי על הברכיים והוא ישב רגיל , והראש שלו וכל הגב היו במין אלכסון כזה , ואני הייתי מעליו . נישקתי אותו, מיליון פעם ! נראלי שאני אוהבת אותו .. אולי קצת (; ♥ חמש דקות היינו באותה פוזיציה , מתנשקים , בלי הפסקה . בקושי נשמתי , לא שזה כל כך עניין אותי , בכל זאת , אני מתנשקת עם הארי סטיילס עכשיו ..
אחרי עוד כמה דקות הוא לאט לאט החליק על הספה , מה שאומר שעכשיו הייתי מעליו , ואז הבנתי שהגיע הזמן להרפות מהילד . התנתקתי ממנו וקמתי מהספה .. הוא נשאר עם עיניים עצומות והשפה שלו הייתה מכווצת בצורת נשיקה .. לאט לאט הוא פתח עיניים וראה אותי שמה את הז'קט עליי .
' בגלל שהתנשקנו לפני שניה , את הולכת ? ' הוא אמר בזמן שהוא מסתכל עליי , לא מוריד ממני את המבט לשניה ..
'לא בגלל זה .. ' מימלתי . ' בגלל שדנה לבד .. '
' דנה לא לבד , אני יכול להבטיח לך , וכנראה שהיא עושה עכשיו דברים .. '
' אל תפרט . '
' לא התכוונתי , אבל , בואי לפה , אני גם רוצה לעשות דברים ' הוא אמר ומשך אותי ביד , לא בכאב או משהו .. לא התנגדתי כל כך , נתתי לו למשוך אותי אליו . הוא משך אותי אליו עד שיצא שמין התיישבתי עליו כזה . הוא שם לי את הידיים על הלחיים ונישק אותי שוב .
' איך את כל כך יפה את מוכנה להסביר לי ? ' הוא שאל אותי בזמן שקמנו מהספה והתחלנו לקחת את הדברים שלנו .
' זה כי כנראה שתית משהו .. '
' תסתמי . ' הוא אמר וחיבק אותי מאחורה הוא שם את הראש שלו על הכתף שלי , והסתכל עליי במין פאפי פייס כזה .. נישקתי אותו נשיקה מהירה ושמתי את הידיים שלי על הידיים שלו שהיו על הבטן שלי .
התכוננו נפשית לצאת החוצה .. עם כל המעריצות והפאפארצי , שמשום מקום יבואו..
אחרי כמה דקות עמדנו לצאת , הוא נתן לי יד והלך איתי החוצה . הלכנו יד ביד . תוך שניה מיליון מעריצות היו סביבנו . אחריהם באו גם הפאפארצי .


תגובות (5)

יגגענגעגיבלגחיכשטיקגעעגה תמשיכי!!!!!!

20/12/2012 09:12

המשךךךךךךך

20/12/2012 09:14

תמשיכייייי (: וגם אני המשכתיי

20/12/2012 09:39

תמשייכיי

20/12/2012 10:05

מושללללללם אומיגאד !!

04/04/2013 09:54
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך