ענבר לייבוביץ
תכתבו תגובות..
אני חולה ואתן מעלות לי את המצב רוח

סיפור על וואן דיירקשן – Day in New York. פרק 9

ענבר לייבוביץ 20/12/2012 1668 צפיות 5 תגובות
תכתבו תגובות..
אני חולה ואתן מעלות לי את המצב רוח

'אלוהים ישמור , איך הן מוצאות אותך כל כך מהר ? O: ' שאלתי אותו בשקט .
'לא יודע .. אבל בואי נעשה את זה מהר , אין לי כוח עכשיו , אנחנו צריכים לגמור משהו .. ' הוא אמר וקרץ לי .
הסמקתי . הוא כנראה ראה את זה כי הוא חייך חיוך ענק .. ונישק אותי על הלחי . הסמקתי עוד יותר.
הלכתי הצידה והתיישבתי על איזה ספסל שמה . מה הוא צריך אותי עכשיו ? הוא מצטלם עם דיירקשניות ומחלק חתימות , אני סתם תקועה לו עכשיו ..
אחרי 15 דק' הדיירקשניות התחילו להתפזר , והוא בא אליי והתיישב לידי על הספסל ..
'למה הלכת משם ? ' הוא אמר והסתכל לי בעיניים .
' מה אתה צריך אותי שמה תקועה לך שאתה מחלק חתימות ומצטלם ? '
' אני צריך אותך תמיד , נקודה . ' הוא אמר . זה גרם לי עוד יותר להסמיק .
'כמה דברים לא חוקיים הייתי עושה לך סטיילס . ' אמרתי , אבל את זה באמת לחשתי ממש . הוא בחיים לא היה שומע את זה , אבל לילד יש אוזני פיל , גם את זה הוא שמע .
'כמה דברים לא חוקיים הייתי עושה לך גברת סטיילס. '
באותו רגע . הלב שלי היה מלא פרפרים . הוא דפק במהירות שלא ידעתי שהוא יכול לדפוק בה . באתי להתנפל עליו , אבל נזכרתי בכל הפאפארצי . אז קמתי מהספסל והתחלתי ללכת .
'לאן זה ? ' הוא שאל תוך כדי שהוא גם קם מהספסל והולך לכיווני . הגברתי את קצב ההליכה שלי . הוא רץ בשביל להספיק אותי .
'ענבר ? ' הוא שאל אחרי שלא עניתי לו . התחלתי ללכת עוד יותר מהר , ונכנסתי לאיזה שירותים יותר רחוקים שהיו שמה . כמובן שהוא בא אחריי , הוא נכנס מתנשף .
'למה עשית את זה ? ' הוא שאל שהוא עדיין מתנשף . פשוט קפצתי עליו ונישקתי אותו . מזה נישקתי אותו ? צירפתתי אותו . הוא הלך טיפה אחורה שהוא מחזיק אותי . חשבתי שהוא עומד ליפול , תאמת ? זה לא עניין אותי . העיקר לנשק אותו (;
'מה זה היה ?' הוא אמר מחויך כמו לא יודעת מה, שהוא מתנשף אחריי הנשיקה הארוכה מאוד הזאתי .
'אתה עושה לי את זה (;' אמרתי וקרצתי לו . 'הייתי חייבת לנשק אותך'
' לא יכלת לעשות לי את האניסה הזאת על הספסל ? ' הוא שאל . עדיין עם החיוך הענקי הזה .
'פאפארצי וזה .. אני אהרוס לך הכל ..' הפעם הוא קפץ עליי . התנפל עליי בנשיקה ארוכה מאוד .
'באמת שאין עליך' הוא אמר .
'בוא למלון..' ביקשתי עם חיוך קטן .
'בואי (:' הוא חייך ונתן לי יד . יצאנו מהשירותים האלה והלכנו לכיוון המלון . בינתיים הארי התקשר לפול שיבוא עם רכב לאסוף אותנו . אחרי 5 דקות פול הגיע . הארי ישב לידי מאחורה . הוא ישב צמוד אליי ושם את היד שלו על הברך שלי . הוא הסתכל עליי ואני עליו . הוא חייך אליי חיוך ענק .. חייכתי בחזרה והשפלתי מבט . הוא הרים לי את המבט ונישק אותי בלחי . חייכתי אליו שוב ושוב הורדתי את המבט . הוא הרים לי אותו שוב והפעם נישק אותי בפה . פול ראה את הנשיקה גם .
'וואו סטיילס , לא לאנוס אותה כאן . ' הוא אמר והארי צחק . אני רק חייכתי מהבושה .
שהגענו למלון הארי לא נתן לי להיכנס לחדר שלי .
' נו אבל הארי אני רוצה להחליף בגדים !! '
' איך קראת לי ? ' הוא אמר והסתכל עליי בפרצוף רציני
' נווווו האר .. '
'יותר טוב .' הוא אמר וחייך ' עכשיו בואי '
הוא לקח אותי לחדר הענק שלו . התיישבתי על הספה שהייתה שמה. הוא התיישב על הכסא שהיה ליד השולחן כתיבה ופתח את הלפטופ שהיה מונח על השולחן . הוא נכנס לטוויטר .
אחרי כמה דקות הוא הסתובב אליי והרים אותי כזה כמו כלה D: ולקח אותי לכיוון עוד איזה חדר נוסף שבכלל לא ראיתי שיש שמה .. בחדר הנוסף הייתה מיטה זוגית , כנראה המיטה שלו . הוא הניח אותי על המיטה והדליק את הטלוויזיה.
'אני שניה נכנס להתקלח , תחכי לי ♥' הוא אמר ונתן לי נשיקה על הלחי
'אהה ואת יכולה להרגיש בבית (: ' הוא אמר ונכנס למקלחת שהייתה שמה .
שיחקתי טיפה בטלוויזיה ואז הלכתי למחשב שלו . זה היה עדיין פתוח על הטוויטר שלו . מלא בנות צייצו לו . החלטתי לעשות רטוייטים לכמה שיותר בנות . אני יודעת כמה זה חשוב להן .
חזרתי לכיוון המקלחת בשביל לבקש מהארי לעשות לבנות רטוויטים , אבל הוא בדיוק יצא מהמקלחת . הוא היה עם מכנס ג'ינס שהיה גדול עליו וחצי בוקסר בחוץ , ובלי חולצה .
'לעזאזל הארי מה אתה עושה לי .. ' לחשתי . הגיע הזמן שאני אפסיק ללחוש , הוא שומע כל דבר !
הוא חייך חיוך ענק והתקרב אליי .
'מה אני עושה לך ? '
'הרבה , דברים . '
'בואי הנה ' הוא אמר ומשך אותי לשבת לידו על המיטה .
'האר .. ? '
' כן ? '
'מה אנחנו ? כאילו אני ואתה .. '
' אני מר סטיילס, ואת גברת סטיילס (: ' הוא אמר וחייך .
'או לפחות אני רוצה שתהיי .. את רוצה ? ' הוא שאל .
חייכתי ונישקתי אותו .
'זה עונה לך על השאלה ? '
הוא חייך חיוך ענק . הו הארי , אני כל כך אוהבת אותך ! ♥


תגובות (5)

תמשיכי מושלם

20/12/2012 11:20

מושלםם!!!!!!!!!!!!!!

20/12/2012 11:29

מווווושלםםם תמשייייכיייייי :)

20/12/2012 12:40

אומייגד הלוואי עליי חח
תמשיכי דחחוףףףףף

20/12/2012 16:46

״אומיגאד וואן דיירקשן וואן דיירקשן וואן דיירקשן״ מה יש לכן בנות נמאס כבר.. .

20/12/2012 16:58
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך