זהו! עונה ראשונה הסתיימה !!
אז... מחכים לעונה שנייה ?!


למרות שלא הגבתם לי בכלל בפרק הקודם, החלטתי להעלות גם את הפרק הזה, אני מצפה לפחות ל 3 תגובות, אם לא יהיו 3 תגובות אני לא אמשיך לעונה 2..

סיפור על וואן דיי המושלמים-פרק אחרון בהחלט !

14/12/2012 1188 צפיות 7 תגובות
זהו! עונה ראשונה הסתיימה !!
אז... מחכים לעונה שנייה ?!


למרות שלא הגבתם לי בכלל בפרק הקודם, החלטתי להעלות גם את הפרק הזה, אני מצפה לפחות ל 3 תגובות, אם לא יהיו 3 תגובות אני לא אמשיך לעונה 2..

-נקודת מבט של טיי-
עברו ארבעה חודשים, שחף עדיין בקומה, כל יום אנחנו שם, מדברים אליה, מחכים שהיא תגיב, עושים משמרות לילה, בכל לילה מישהו אחר נישאר לישון איתה למקרה והיא תחליט להתעורר.
נייל השתחרר כבר והורידו לו את הגבס אבל זה לא מונע ממנו להישאר לישון עם שחף בבית החולים.
נועה כבר ילדה את בנה הבכור, שון, לפני כחודש בערך (13\11\28), יש לו עיניים כחולות (טוב, זה לא שיש לו ברירה, גם נועה וגם לואי עם עיניים כחולות), שיער חום בהיר, טיפה יותר בהיר מגוון של לואי, בערך בגוון של נועה, הוא פשוט מושלם!
ענבר כבר בסוף חודש שמיני, אמורה ללדת בכל רגע!
איימי שלי גדלה קצת, היא מושלמת! היא יפייפיה !!
~לסיפור~
"אהבת? " שאלתי את ענבר.
"מאוד, תודה טיי" היא ענתה.
"אל תודי לי, זה ניק שאפה את העוגה" אמרתי וחייכתי.
אז כן, היום היומולדת של ענבר, ה- 13\12\18, ושוב אנחנו בחדר של שחף בבית החולים, מחכים לסימן משמיים אבל כלום לא קורה.
"אני לא מאמינה שככה השקעתם לי! אתם מושלמים" ענבר אמרה מרוגשת.
"אל תודי לנו, זה ליאם ארגן הכל" נועה אמרה וחייכה לליאם.
"תודה אהובי" ענבר אמרה ונישקה את ליאם.
ישבנו קצת בחדר, מתפלאים מאיימי ושון, מנסים להעביר את הזמן בנעימים.
"ענבר, עשית.. את עכשיו.. עשית פיפי?" ליאם שאל מבוהל.
"לא! ירדו לה המים מהר, נייל תקרא לאחות" אמרתי והחזקתי את ענבר.
האחות נכנסה לחדר עם כיסא גלגלים, עזרתי לענבר להתיישב עליו והאחות לקחה אותה לחדר לידה.
נועה, ליאם ואני הלכנו איתה.
"אני רוצה שטיי תיכנס איתי, נועה אל תעלבי, היא פשוט עברה את זה גם איתך אז אני פשוט רוצה ניסיון" ענבר אמרה וניסתה לחייך בין ציר לציר.
"זה בסדר, באמת, בהצלחה" נועה אמרה וחזרה לחדר של שחף.
ליאם ואני קיבלנו חלוקים מיוחדים ואת שאר האביזרים ונכנסנו איתה לחדר לידה.
"קדימה, יש פתיחה של 10, ענבר כל מה שאת צריכה לעשות זה ללחוץ" האחות אמרה.
"קחי, תחזיקי בידי, תלחצי חזק, אל תפחדי, אם עברתי את נועה אני גם יעבור אותך" אמרתי ותפסתי את ידה, ענבר הנהנה אליי והתחילה ללחוץ.
"אחד בחוץ, קדימה רק עוד אחד" האחות אמרה ולקחה את הראשון כדי לרחוץ אותו ולהלביש אותו.
"קדימה ענבר, את יכולה, אני פה" ליאם לחש באוזנה ונישק את מצחה.
"והשני גם בחוץ, מזל טוב" האחות אמרה.
"מזל טוב ענבר, עברת את זה, פעמיים" אמרתי וחייכתי אליה.
"תודה טיי" היא אמרה וחיבקתי אותה.
"התענוג כולו שלי" אמרתי וחייכתי.
האחות נתנה להם את התינוקות שלהם.
"יש לכם שמות?" שאלתי מלטפת את התינוקות כאשר את הראשון מחזיק ליאם ואת השני ענבר.
"ג'ייק" ליאם ענה וליטף את התינוק שבידו.
"וזה יהיה ניק, בזכות זה שאח שלך הצליח לשמח אותי היום עם עוגה מושלמת" ענבר אמרה וחייכה אליי.
"תודה ענבר" אמרתי וחייכתי אליה שוב.
ג'ייק וניק מדהימים ! עיניים ירוקות-כחולות, כמו של ענבר ושיער בגווני חום בהיר, כמו של ליאם.
"וואאאוו ! הם מדהימים" אס אמרה והביטה בניק וג'ייק.
"תודה" ענבר וליאם אמרו ביחד.
"זה היומולדת הכי מושלמת שהייתה לי!!" ענבר אמרה וחייכה לכולנו.
"חוץ מזה ששחף לא יכולה ליהנות פה איתנו"


תגובות (7)

תמשייכיי

14/12/2012 15:01

המשךךךךךךךךךךךךךךךךךך

14/12/2012 23:09

את יודעת טוב מאוד מה אני חושבת!!

15/12/2012 00:01

המשך עכשיו!!!

15/12/2012 04:26

העם דורש המשך

15/12/2012 08:45

המשך !

15/12/2012 09:17

אני בממתחחח יואוווווו אני מחכה כבר לעונה 2 :(

15/12/2012 14:26
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך