מרשמלו72
פרק ארוך מקווה שאהבתם תגיבו ממשיכה

סיפור על וואן די אין שם אם אהבתם תגיבו שם! פרק 8

מרשמלו72 27/08/2013 750 צפיות 2 תגובות
פרק ארוך מקווה שאהבתם תגיבו ממשיכה

סורי שלא העלתי את פרק 8 הרבה זמן פשוט לא היה לי כח אז הינה הפרק

*****************************************************************************
~נקודת מבט של סקיילר~
במשך הנסיעה ראיתי את הארי מסתכל עלי מידי פעם וא מחזיר את מבטו לכבישלאחר כמה דקות הגענו למבנה גדול "יהי באולינג" אמרתי וחיכתי חיוך מתוק "מה.. מ.. איך את יודעת?" אמר במבט מבולבל "מאמי אני מכירה את LA כמו את כף היד שלי" הוא חייך חיוך עצוב ואמר "עם את רוצה איפשר ללכת למקום אחר" "לא נו בוא לשחק" אמרתי החזקתי לו יד ורצתי לכיוון המעלית לפני שנכנסנו למעלית הארי נתן לי נשיקה עדינה על שפתיים ואמר "אני אוהב אותך אבל אני עדיין הולך לנצח.." התנתקתי מיד ונתתי לו נשיקה על השפתיים ואמרתי "מאמי נחיה ונראה" נכנסנו למעלית ולחצנו על קומה 5 זה היה בניין גבוה נכנסנו ושמענו כבר מוזקה על ווליום גבוה הזמנו לנו לוח משחק, אני הייתי ראשונה לקחתי כדור באולינג "וואו זה כבד" אמרתי מתאמצת זרקתי זריקה עקומה הסתובבתי כדי לא לראות ופם.. "סטרייק" הארי צעק בהתרגשות "אחמ אחמ רק מזל של מתחילים" תיקן את עצמו "כן בטח" צחקקתי הגיע התור של הארי הוא זרק בעוצמה חזקה הייתי בטוחה שיצא לו סטרייק והופ! נשאר לו רק אחד "מסכן שלי נשאר עוד אחד מעצבן" התחלתי לצחוק "זה מצחיק אותך הא" המשכתי לצחוק ותוך שניה מצאתי את עצמי באויר "תוריד אותי הארי" אמרתי תוך כדי צחוק" לא רוצה ולא רוצה" אמר בהתגרות "עם אני הביא לך נשיקה תוריד אותי?" "4 ואז אני יוריד אותך" "טוב נו" אמרתי באנחה…
#לאחר חצי שעה של משחק"
להארי ולי נשאר עוד תור אחד אני מובילה על הארי ב-21 נקודות עם הארי יעשה סטרייק עכשיו הוא יכול לצמצם את הפער ככה שיש לו יותר סיכוי לנצח הוא לקח כדור זרק בעוצה חזקה במיוחד הוא הפיל את רובם רק שנשארו שתי חיילים על הלוח ואני חיכתי חיוך נצחון "במוח לא בכוח" אמרתי בחיוך מתגרה לקחתי כדור לקחתי תנופה וזרקתי יהיי סטרייק הארי הסתכל עלי במבט של WTF?! "אני לא מאמין משהי ניצחה את הארי סטיילס זה בחיים לא קרה!" אמר עדיין לא מעכל " לא נורא מאמי תמיד יש פעם ראשונה" אמרתי בחיוך מנחם לאחר שגמרנו לאכול בפצריה שהיתה לייד הלכנו הביתה כשהגענו אני הלכתי להחליף בגדים והארי בא אחרי הוצאתי בגדים גם לי וגם להארי אבל הוא רצה רק מכנס יצאתי החוצה כדי להתלבש ופתאום הארי תפס אותי ואמר "תגידי לאן את חושבת שאת הולכת? הארי אמר בחיוך "להתלבש?" יצא ששאלתי אותו "אל תלכי תתלבשי פה אני גם ככה הולך לשתות" הוא אמר ויצא.
~נקודת מבט של הארי~
ראיתי את סקיילר יוצאת מהחדר וטפסתי אותה ביד "תגידי לי לאן את חושבת שאת הולכת?" אמרתי לה בחיוך חמוד "להתלבש?" שאלה אותי בתמימות "אל תלכי אני גם ככה הולך לשתות תתלבשי פה סקיילר התלבשה ואני ירדתי בנתיים לשתות חשבתי מה לארגן לה מחר זה יום ההולדת שלה, מרוב שחשבתי לא שמתי לב וניתקלתי בלואי וזאין שבדיוק הלכו למטבח כמוני "לואי זאיין אני צריך טובה" אמרתי מצפה לתשובה חיובית הם הנהנו והתחלתי לדבר "תקשיבו מחר זה היומולדת של סקיילר ואני רוצה לקחת אותה… בעצםאני לא יודע לאן לקחת אותה" אמרתי מבולבל "תיקח אותה למועדון לואי הציע לי והסכמתי איתו תכננו ביחד כל מה שצריך וכולם הלכול לחדרים שלהם "סקיילר" קראתי ואף אחד לא ענה קראתי שוב "סקיילר" נכנסתי וראיתי את סקיילר על המיטה רדומה ישנה כמו נסיכה קטנה אני לא אשקר זה גרם לי לחייך לקחתי שמכה וכיסיתי אותה כי ראיתי איך היא מקופלת כי קר לה אז כמו שאמרתי.. כיסיתי אותה ונשכבתי לידה לאט לאט הרגשתי שגם אני הולך להרדם, והינה נרדמתי..


תגובות (2)

תמשיכי!!!

27/08/2013 07:35

ייאיי תמשיכיי עכשיו..!!! פליזז

27/08/2013 07:40
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך