i love me
השיר: http://www.youtube.com/watch?v=dMxdW-fPTPM.
טיילור סוויפט: http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64

עוד מעט שם (עם 1D ) פרק 3

i love me 10/09/2013 670 צפיות 3 תגובות
השיר: http://www.youtube.com/watch?v=dMxdW-fPTPM.
טיילור סוויפט: http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64

"ביי" אמרתי וחייכתי הם חיכו והלכו. " נו איך זה היה להיפגש עם כוכבי וואן דיירקשן חברות?" מורן שאלה אני ונועם הרמנו גבה וחייכנו " חברות?" היא הנהנה קפצנו עליה בחיבוק….. והיא צחקה " פשוט לא יוצא לי להכיר חברות כי כל הדיירשניות מאיימות עליי רובן ולא דיירקשניות לא רוצות שירכלו עליהן אז הנה אתן הופעתן" היא אמרה בחיוך. הנהנו חייכנו אליה אבל מבטנו התעצב. " מה קרה?" היא שאלה התיישבה לידנו. " אתן בבריטניה/לונדון/הולוויד ואנחנו סתם ניורקיות. ז"א אנחנו גרות כאן. ואתם שם" נועם הסבירה ואני הנהנתי. מורן חייכה. " מייבי איי קנט" היא אמרה מה אולי היא יכולה? " אולי אני יכולה לעשות משהו" היא אמרה אני עשיתי פרצוף לא מבין ונועם עשתה פרצוף אל- תשמי-לב-לשני-אני-מסכימה!!!!!.

נ'ק מבט של נועם:
הנסיעה מאוד אבל מאוד ארוכה מורן מצא לנו ללון בבית מלון 'פלוברס' (אין לי כלום בראש חוח)
וזה רק לשדה תעופה אוך!!!!. הרכבתי אוזניות לקחתי את הפאלפון שלי ושמעתי שיר מקפיץ. http://www.youtube.com/watch?v=dMxdW-fPTPM.
-כעבור שעה-
", קומי קומי!!!" צרחתי על שני שנרדמה על הכתף שלי. " הקוף שבר את הצלחת חצוף!!!!" היא אמרה והמהתגובה נקרעתי מצחוק. היא הסתכלה עליי בפרצוף ' את עוד תראי מה זה לצחוק עליי ומהחלומות שלי'
וואו היא ספציפית כ"כ.
" יאללה בואו" מורן אמרה ויצאה. יצאנו הסתכלתי על המקום שומם. היינו בכביש של המטוס. הסתכלתי על הבניין וואו הוא מלא בבנות ובנים אוקי…..?
"אוקיי אני יספור עד 3 אתן רצות אל תדאגו המזוודות בפגוש של המטוס. אבל אם לא תרוצו. תשכחו מלטוס. 1, 2, 3"
התחלתי לרוץ כמו מטורפת חחח. הגעתי ראשונה אחריי שני ואז מורן בדיוק שמורן הגיע המטוס המריא היא סגרה את הדלת וחייכה חיוך שבור. צחקנו. " פשוט איחרנו חח" מורן אמרה לליאם והתיישבה לידו. היא הניחה את ראשה בחזהו. והוא נישק את ראשה. אני ושני חייכנו " אוווווווו" אמרנו והם צחקו.
התיישבתי על הספה השנייה. חייכתי לכולם. שתי ד'ק אחר כך נרדמתי. על מישהו.
נ'ק מבט של שני:
התיישבתי על הספה לשניים. שהייתה בקצה של המטוס שקט ורגוע.
שמעתי את השיר של טיילור סוויפט: http://www.youtube.com/watch?v=WA4iX5D9Z64
-כעבור 40 ש'נ-
" ווי שר נאבר נאבר אבאר באק תו גאדר וייייי אר נאבר אבאר אבאר בק תו גאדר יאאאאא"
שרתי בקול לא שמה לב למי שלידי כי באמת היה מישהו לידי.
עשיתי עם השפתיים את שיחת הטלפון. סיבבתי את הראש פתחתי את עיניי ונרתעתי ששמתי לב שלואי סליחה ה-לואי ה-טומלינסון!!!!! אומייגזר!!!! " מצטערת" אמרתי מצחקקת עם חיוך מצטער. והוא צחק.
הצטרפתי.
משום מקום ראיתי את הארי מהופנט הסתכלתי עליו ל מה הוא מביט הוא הביט על דיילת..
ראיתי את הפרצוף .שלה יפה. " אמממ הי איך קוראים לך?" שאלתי אותה היא הסתכלה עליי. חייכה חיוך מבוייש. " לי אממ קוראים.. שירה"


תגובות (3)

תמשיכי!!!!

10/09/2013 10:19

חח תמשיכייי..!!!

10/09/2013 10:51

אנחנו דיירקשניות נחמדותתת :)))
דיירקשניות נחמדות מניו-יורק 3:
חחחחחחחחח שני קרעה אותי עם התגובה שלההה XD
הקוף…. הצלחת…. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחח
ווהווהוהוו ריצה מטורפתתתתת D:
מורן וליאמו חמדמדים ♥.♥
פעם אהבתי את השיר הזה של טיילור אבל בגלל שחפרתי עליו.. אני כבר לא מתה עליו חח
היי הנה שירה!!! שירה הצטרפת לסיפור!! חוחו
מחכה שתמשיכי ומהררררררר :***
לאב אותך מושלמת 3> 3> 3>

18/09/2013 03:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך