מחכה לתגובות..
וואו, כמה זמן לא כתבתי אותו!!

עולם מושלם – פרק חמישי מוקדש לאופיר

26/07/2013 644 צפיות 12 תגובות
מחכה לתגובות..
וואו, כמה זמן לא כתבתי אותו!!

מהפרק הקודם

זאין רק הסיט את מבטו, אך הנהן קלות לפני שהניח את ראשו על דלת הלימו ועצם עיניים כמנסה להירגע.

~אופיר~

בנסיעה בדרך לפארק שהבנים לקחו אותנו ישבתי ליד הארי וליאם, הארי ישב ליד היילי ונייל לידה, ואור, זאין ולואי ישבו מאחור, אור בכלל ישנה, מה שלא נתן לי אף אופציה. הייתי תקועה.
"האז?" לחשתי לו, כך שלא ליאם ולא אף אחד אחר שמע, "מה אהובתי?" הוא שאל וחייך שוב את החיוך המשכר שלו, פשוט לא יכולתי לעמוד בקסמיו הגבריים והסקסיים, וחייכתי גם אפילו שלא הייתה לי סיבה.
"אני לא ממש מרגישה טוב.. כואבת לי הבטן והראש שלי מסתובב, אני מרגישה כאילו עוד שנייה אני מתעלפת…" אמרתי לו בקול מיואש, אני לא שיקרתי, באמת הרגשתי ממש גרוע, הארי הורה לנהג לעצור את הרכב וכולם הפנו את מבטיהם אלינו, חוץ מאור שישנה. אפילו לואי הסתכל עלינו בהיסח הדעת בעוד הוא משחק בשערה השופע של אור שנשפך על כתפו.
"מה קרה? למה עצרנו?" נייל שאל והסתכל עליי, מיד כשקלט את המבט בעיניי ביקש מכולם לצאת מהלימו, נתן להיילי נשיקה חטופה בלחי ובא להתיישב לידי. ראיתי אותו מבטיח להארי שלא קורא שום דבר (אם הבנתם אותי..) וביקש שיגיד זאת גם להיי. "תגידי, הכול בסדר?" הוא שאל אותי בענייניות, לא הייתי מסוגלת לדבר מרוב כאב, אז רק הנדתי את ראשי, הוא הביט בי זמן קצר ואז שאל, "מה קרה? מה כואב לך?", ידעתי שעכשיו אני צריכה להגיד לו, שהוא היחיד שאספר לו אי פעם מה שבאמת קורה.. "תעלה את השרוול שלי…" הוריתי לו, גם זה בקושי רב ביותר, הוא עשה כדבריו והרים את השרוול הארוך של העליונית שלבשתי, שם נגלו לו ארבעה חתכים, שלושה ישנים ואחד יחסית טרי.
"מה…??" הוא אמר מבוהל ומבולבל, מיד החזרתי לו את התשובה הכי מטומטמת שאפשר. "אל תשאל.." אמרתי והתחלתי לבכות.


תגובות (12)

המשך!!

26/07/2013 06:57

אומיייייייגד מושלםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!! אבל למה קצרררררררר???!?!?
תמשיכיייי דחוף מאוהבת בךךךךךךךךך 3>

26/07/2013 07:19

חחחחח אופירה מאוהבת בך קשות חחחח :~*

26/07/2013 07:20

אעאעאעאעאעאעאעאעא
אעאעאעאעאעאאעאעאעאעאאעאעאע
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע
הדרוששששששש
אעאעאע
דייייי אמפג
אמפג את העליייייתתתתת !!!!:0
אני מאושרתתתתתתת
זה מושלםםםםם כלכך כלכך כלכך מושלםםםםם
מאת כותבת מדהים הדרושקההההההההה
ואת צריכה להמשיך כי זה מדהיםםםםםםםם
לאאאב יווווווווו
מאוהבת בךךך הדרושששש (:::::

26/07/2013 08:15

יואוווו קראתי את כל הפרקים מחדש וזה פשוט מושלםםםםםםםם! את חחיבת להמשיך דחוףףףף!

26/07/2013 08:39

חחח להעלות היום עוד פרק?

26/07/2013 10:11

מווווווושלםםםןם ♥♥♥♥♥♡
מתה על הסיפור הזה!!!!

26/07/2013 10:19

ברור שעוד היום! !

26/07/2013 10:20

מהמהמהמהמהמהמה את עוד שואלת?????? כאילו זה לא ברור חיים??? ❤
תמשיכיייייי בדחיפות ^-^

26/07/2013 13:21

חחח אהובות שליייייי

26/07/2013 15:17

יו נסיכה שלי אומייגוד!!!
זה הרג אותי-למוגבלות שביננו עכשיו אני מתה…
תמשיכי דחוף אחרת הרוח שלי תבוא ו…עזבו אין לי מושג…
פשוט תמשיכי כבר!!!
לאב יו

26/07/2013 17:53

חחח ריילי אופיר זוהר אור ושירוש אני ממשיכה או היום או מחר אבל הפרק יהיה קצר סוריייי
מאוהבת בכולןןן

27/07/2013 09:53
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך