חחחחח אורוש אל תדאגי בפרק הבא הכול יתבהר, אבל רק לעכשיו השארתי אותכם במתח... מותק שלי הסתבכת ובענק!!
חמש תגובות ואני ממשיכה עוד היום לפרק הבא..
נ. ב. הפרקים מעכשיו יהיו בערך באורך הז אם אני יכתוב מהטלפון ואם אני יכתוב מהמחשב יהיה יותר ארוך...
אוהבת את כולם, 5+ תגובות וממשיכה :~]

עולם מושלם – פרק 6 מוקדש לכל המקסימות שמגיבות :~*

27/07/2013 1179 צפיות 9 תגובות
חחחחח אורוש אל תדאגי בפרק הבא הכול יתבהר, אבל רק לעכשיו השארתי אותכם במתח... מותק שלי הסתבכת ובענק!!
חמש תגובות ואני ממשיכה עוד היום לפרק הבא..
נ. ב. הפרקים מעכשיו יהיו בערך באורך הז אם אני יכתוב מהטלפון ואם אני יכתוב מהמחשב יהיה יותר ארוך...
אוהבת את כולם, 5+ תגובות וממשיכה :~]

מהפרק הקודם:
"מה…??" הוא אמר מבוהל ומבולבל, מיד החזרתי לו את התשובה הכי מטומטמת שאפשר. "אל תשאל.." אמרתי והתחלתי לבכות.

~אור~

שיט שיט שיט אני לא מאמינה שנרדמתי בלימו של הבנים והם באמת ראו אותי ישנה, ועוד נשענתי על לואי, זה לא בסדר!! אני חושבת שהבנתי מה קורה פה עם לואי וזאין, אני יודעת ששניהם מאוהבים בי, אבל אני מאוהבת רק באחד.. והוא האחד שלי, אני בטוחה בזה..!
אבל כרגע יש משהו יותר חשוב מזה, לואי והארי העירו אותי משנתי כדי שאופיר ונייל יוכלו להיות לבד בלימו, שמעתי אותה במטושטש אבל הצלחתי להבין שהיא בוכה, וראיתי את נייל מנגב לה את הדמעות, לא ממש הבנתי למה היא בחרה בנייל כדי לדבר, אבל היא עשתה בחירה נכונה, הסתכלתי בחלון הרכב וראיתי איך הם מדברים והוא גורם לה לחייך ולצחוק, מה שלא קרה הרבה, הוא מזיז את שערה החום הארוך למאחורי אוזנה ועל הארי מתלבשת הקנאה כמו כפפה לרגל, הוא לא מרוצה בכלל ממה שהוא רואה שם, אבל נייל עם היילי בכלל!!
תבינו, זה שעשיתי את עצמי ללא מתעניינת לא אומר שאני לא מתרגשת, זה היה רק כדי להסתיר את העובדה שאני מאוהבת באחד מהבנים, אבל שמעתי וראיתי הכול.
"הם מתכוונים לצאת מתישהו?" הארי שאל ואז הצצתי לשם ומנקודת המבט המוגבלת שלי ראיתי את אופיר מעלה את שרוול הסוודר שלה בעזרת נייל, הוא רואה משהו נבהל ומתחיל לבכות ולשאול אותה שאלות, אבל כל מה ששמעתי זה מלמולים לא ברורים.
לאחר כמה דקות הם אמרו לכולם להיכנס ונייל החליף מקום עם ליאם ככה שבשורה הראשונה היו היילי, נייל, אופיר, הארי וליאם, ובשורה האחרונה אותו דבר כמו מקודם. "לפארק." נייל אמר וליטף לאופיר את היד בעדינות, ניסה להרגיע אותה.
"אני אוהב אותך." קיבלתי אסמס באייפון ארבע שלי, לא! לא מספיק שניים, צריך עוד אחד?! למה?!


תגובות (9)

מבאס שזה יהיה האורך :/
ואיך את בכלל מצליחה לכתוב מהטלפון?! לי זה זז הצידה מיד -,-
תמשיכי!

27/07/2013 10:29

חחחחחחחחחח הסתבכתי פהההההההההה
חחחחחחחחחחחחחח
הדרוששששש זה מושלםםםםםםםם
את חייבת להמשיךךךך
זה מהמם!!!(:
אעאע אני מאוהבת בזה :)))))))))
את מממשיכההההההה
לאאאב יווווו מאוווודדדדד(:::

27/07/2013 10:29

חחחח נוני ואורוש שתי נשמות שלי חחחח
טוב נוני אז ככה אני פשוט כותבת בפתקים ועושה העתק הדבק דאאאאא ימיושנת חחחח
ואורושקע חחחח יפשלי באמת הסתבכת אבל שלוש מילים שהם לא "אני אוהב/ת אותך" יצילו את כל המצב והכול יהיה בסדר, חוץ מהלב השבור של…
אופס, גיליתי יותר מידי!!
חחחח נשמות שלי

27/07/2013 10:35

אני לא מיושנת פשוט אצלי בפתקים זה נותן רק לשלוח לא להעתיק
ככה שאני צריכה לכתוב את זה בהודעה במייל.

27/07/2013 10:37

מושלם!!!! ינסיכה מוכשרת שכמוך!!!
תמשיכי דחוף
לאב יו

27/07/2013 10:51

אומיייגד המשכתתתתתתת והוווווווווווווווו!!!1! גם אני קצת הסתבכתי אבל לא נוראא חיחי
זה מושלםםםםםם הדרררררר תמשיכיייי מהר אם לא אני יבוא לך עם גזר לא כדי לךךךךך!!!

27/07/2013 10:52

ייאייי אני מקסימה ^^
חחחחחחחחחחחח
פרק מושל- תגידי אני יצטרך כול פעם לכתוב לך מושלם מדהים מהממם וכאלה או שזה כבר מובן ?
—- ;( I'm in love with this story —-
נייל דיר באלק אם אתה בוגד בי אני יתלוש לך את כול הנוצות , יא אפרוח קטן וחמוד שלי !

אה ונוני אם את רוצה את יכולה להוריד גוגל כרום ואז זה לא זז הצידה כי גם לי זה ככה וזה שיא המעצבן כי את כותבת ואחרי זה לא רואה מה כתבת
אז הורדתי את האפליקציה של גוגל כרום וזה לא זז הצידה זה טיפה מגדיל את הכתב

תמשיכייייייייייייי עוד היוום פליייז !

27/07/2013 11:00

חחחח זוהר לא הגזמת חחמח
ואופיר את לא צריכה גזר אני ממשיכה עוג היום…
עאעאעאעא חחחחחחח מתה עליכם נשמות!!

27/07/2013 11:09

חחחחחחחח נוני אני עודה בפתקים , לול כל הסיפורים דלי בפתקים>< ויש לזה גיבוי בדואר שלי^_^ ואפשר לעשות העתק , כמו שאת עודה העתק בשאר המקומות פשוט לסמן את כל מה שרשמת (:
חחחח זה שימושייייי
חחחחחחחחחח
אני לא ימשיך לחפור
חחחחח

27/07/2013 11:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך