למה , תגידו לי ?!
למה אני כזאת ?!
למה גרמתי לו לחזור לחתוך , אחרי שלפני שנתיים וחצי , אחרי שליאם גילה אותו הוא הבטיח להפסיק ?!
למה אני כזאת מרושעת ?!
אני עכשיו על סף בכי בגלל זה , שתבינו ...
טוב , טוב הדר , תתעשתי על עצמך !
לפחות את יודעת שהכול יהיה בסדר , אפילו יותר מבסדר ...

אם לא יהיו לי לפחות 5 תגובות אני לא ממשיכה לפרק הבא !
אז תגיבו !!

עולם מושלם – פרק 9 – האמת כולה העלאה שנייה

30/07/2013 1384 צפיות 5 תגובות
למה , תגידו לי ?!
למה אני כזאת ?!
למה גרמתי לו לחזור לחתוך , אחרי שלפני שנתיים וחצי , אחרי שליאם גילה אותו הוא הבטיח להפסיק ?!
למה אני כזאת מרושעת ?!
אני עכשיו על סף בכי בגלל זה , שתבינו ...
טוב , טוב הדר , תתעשתי על עצמך !
לפחות את יודעת שהכול יהיה בסדר , אפילו יותר מבסדר ...

אם לא יהיו לי לפחות 5 תגובות אני לא ממשיכה לפרק הבא !
אז תגיבו !!

מהפרק הקודם :
רבנו מכות , עד ששמענו צלצול מהטלפון של אחד מאיתנו . ישר רצנו לטלפונים ובדקנו וההודעה … היא הייתה בטלפון שלי .

פרק 9 :

~ זאין ~
מיד לקחתי את הטלפון שלי , איך קיוויתי לקבל את ההודעה הזו , אני מניח שאור באמת הבינה שאני הכי טוב בשבילה , רצתי לאייפון 4 שלי ופתחתי אותו ונכנסתי להודעה , התיישבתי מתרגש בצלו של עץ אורן גבוה וקראתי אותה בחיוך : " לזאין המדהים , אין לך מושג כמה אני אוהבת אותך וגם את לואי , אתם שניכם הכי טובים שאפשר לבקש , אבל יש לי רק אחד … והוא לא אתה . מצטערת . אני באמת אוהבת אותך , אבל לא כיותר מידיד ממש טוב . אור . " לאט לאט החיוך על הפנים שלי נהיה פרצוף עצוב , אבל לא כמו כזה שעושים כשרוצים משהו ממישהו , הוא באמת היה עצוב , הלב שלי נתלש ממקומו , עשה שלוש סלטות באוויר וחזר מותש למקומו , בקושי עובד ומזרים את דמי הקפוא אל עורקיי חסרי המשמעות , איבדתי הכול כשאיבדתי אותה … לא להאמין שהיא העדיפה אותו על פניי …
" איזה בן ז**ה !! " צרחתי לאוויר החמים של אמצע הקיץ , החטפתי ללואי אגרוף חזק ממש בלסת והתחלתי לרוץ משם , לא היה אכפת לי לאן , רק לברוח מכל המציאות האיומה הזו שבה אני לא רצוי ע"י אף אחד , שאני לא אהוב ולא מכבדים אותי כראוי … רק רציתי למות , אין לי אותה … היא לא שלי , היא שייכת לו , וזה מה שהכי מצער אותי ; היא תהיה עם מישהו אחר מול העיניים שלי למשך שנה שלמה !! זה הרס אותי מבפנים !
רצתי ורצתי עד שהגעתי לרחוב מוכר , רחוב יותר מידי מוכר , הרחוב של הבית של ההורים שלי , סופסוף מצאתי את מקום המפלט שלי , המקום שבו אני יכול להירגע ולשחרר את הכול , לבכות את כל הדמעות , לספר את כל הסיפורים ולהרגיע את כל הסערות . " אימא ? זה זאין , את יכולה לפתוח ? " שאלתי בעודי דופק על הדלת , לאחר כמה שניות היא נפתחה וראיתי את אימא שלי , לבושה בחלוק הבית שלה ומתחתיו לבשה עדיין את הפיג'מה שלה , כמה שמחתי לראות אותה באותו הרגע , מישהי שתוכל לנחם אותי ולהשכיח ממני את כל הצרות שלי , חיבקתי אותה בשמחה והיא נשקה למצחי בעדינות , כמו שרק אימא עושה .
" זאי זאי , מה מביא אותך לפה ? אתה גר ממש רחוק , ואני לא רואה פה את האוטו שלך … איך הגעת לפה , ברגל ? " זה אחד הדברים שאני אוהב באימא שלי , כשאני מגיע לביקור בבית היא אף פעם לא תפסיק לשאול שאלות , היא רוצה אך ורק את הטוב ביותר בשביל הבן היחיד שלה , היא אוהבת אותי בצורה מיוחדת … " היה לי איזה משהו עם הבנים , והחלטתי שאני חייב להירגע , ואיזה מקום יותר טוב להירגעות מאשר הבית שלכם ? " אמרתי לה והיא חזרה לחיבוק שלנו , החיבוק שכל כך אהבתי ורציתי מאד היותי ילד קטן , ועכשיו קיבלתי אותו .
" זאין ! שלום , ילד שלי ! בוא לפה ! " שמעתי את הקול המוכר והצרוד מעט של אבא שלי , רצתי לחבק גם אות כילדון שאיבד את הוריו וכעת מצא אותם , אכלנו את ארוחת הצהריים שלנו ביחד ובילינו זמן רב יחדיו …

– חמש דקות מוקדם יותר –
~ הארי ~
" וואו , מה זה היה ? " שאלתי מופתע את ליאם ונייל , היחידים שלא התחרפנו פה ורבו מכות חוץ ממני ( אני עכשיו חושבת על מרסל שאומר את הדברים האלה כי הקליפ של best song ever ממש משפיע עליי , אז זרמו … – הערת הכותבת ) , והם החזירו לי מבטים שואלים , בדיוק כמו האחד שדלק בעיניי בחומרה רבה .
למה לעזעאזל זאין ולואי רבו מכות ? מה היה עם אור ליד העץ ההוא ? למה פתאום הם הפסיקו לריב ? ועוד דבר , איפה אור והבנות ? לאן הן נעלמו ? החלטתי לענות לעצמי על כל אחת מהשאלות האלה ולברר הכול . "לואי , הכול בסדר עכשיו ? " שאלתי אותו אבל לא נראה שהוא התייחס אליי , הוא קרא הודעה בטלפון שלו , וגם אני הצטרפתי אליו וקראתי בריכוז את מה שהיה כתוב : " ללואי המקסים , אני עשיתי את הבחירה שלי . אני יודעת ששניכם ממש רוצים אותי , אבל אני בחרתי רק באחד . זאין כבר יודע את התשובה , אבל אני לא פה כדי לראות איך הוא הגיב לזה . " בשלב הזה החשד שלי לגבי השאלה על אור והבנות גבר מעט , סער בלבי , אך התייחסתי למילים יותר מלרגשותיי . " אני בחרתי בך . " עכשיו רק שמתי לב לכל הסימנים הכחולים והדם שנזל מפיו ומגבתו של לואי , אך זה לא הפריע לו כלל . " אני תמיד אהבתי אותך , גם בתור מעריצה וגם באופן אישי , ידעתי שמתישהו אנחנו ניפגש , אבל בדיוק ממש פחדתי שאתה לא תאהב אותי … אבל בסוף זה כן קרה … אני אוהבת אותך . חבל שאני לא לידך כדי לנשק אותך עכשיו כדי להוכיח לך את זה . אור . " חיוכו עלה על גדותיו והוא צחקק קלות , ורק אז שם לב שאני עומד כפוף מאחוריו , מחכה שהוא ישים לב שאני שם . " היי , מה קורה ? "הוא שאל והבטתי בו במבט מזועזע , מה קורה איתו ?! " תגיד לי , הבנות לא פה , אף אחת מהן , זאין עכשיו עוד שנייה בוכה , נייל חטף מכם התקף חרדה ואתה שואל אותי מה קורה ?! תתאפס על עצמך !! " צעקתי עליו והוא חזר למציאות , הוא ניער את ראשו ואמר לי " טוב , בוא נטפל בבעיות אחת – אחת . " וניגש לעבר זאין . הוא בא לדבר איתו להסביר לו הכול , אבל בערך עשרה מטרים ממנו זאין קם מהמקום שבו ישב , צעק על לואי " איזה בן ז**ה !! " והתחיל לרוץ משם , הוא השאיר את הטלפון הנייד שלו על הדשא לצדו של איזה עץ אורן גבוה ושמן , לקחתי לו את הטלפון וקראתי את ההודעה שאור שלחה לו , הודעה מקסימה אבל פוגעת … היא בחרה בלואי ולא בזאין … זה שבר לו את הלב … !!
" שיט … מה עשיתי ? " לואי אמר ורץ לאסוף את כולם בנקודה קטנה על הדשא , להחליט איך מצילים את זאין מלהרגיש עצוב , את לואי מלהרגיש אשם ואת אור מלהרגיש את שניהם …

~ זאין ~
אחרי ארוחת הערב הודיתי להורים שלי ועליתי לחדר שלי , החדר הישן שלי , שבו ביליתי את כל ילדותי והתבגרותי , החדר שאהבתי כלכך , אבל הכעס עדיין בער בי ולא הצלחתי להרגיע אותו , לא משנה כמה ואיך ניסיתי . ידעתי מה הולך לקרות , ולא יכולתי למנוע את זה .
" אור … אור שלי … " ייבבתי בעוד אני מוציא ממגירה סודית במיטתי חתיכת זכוכית מאובקת וישנה , שוטף אותה במים ומתיישב על רצפת חדרי . לקחתי את הזכוכית הרטובה וקירבתי אותה לעור רגלי השמאלית באצבעות רועדות ומחליקות מהמים , חתכתי חתך אחד , חתך שני , ביד ימין חתכתי עוד שלושה ובשמאל אחד יחיד , בודד בדיוק כמוני . " אני אוהב אותך , ילדה שלי , אהובה שלי קטנה … " אלה היו המילים האחרונות שאמרתי לפני שאיבדתי את ההכרה , הדם הבוהק שלי זורם וזולג בטיפות עלובות על זרועותיי ורגליי , החתכים צורבים את עורי ומצמררים את גופי במכות מענות ואיומות , מוחי פועם בחוזקה וזיעה קרה מטפסת ועוטפת את כולי , והדבר האחרון ששמעתי הוא את הזכוכית השבירה נופלת מידי המדממת ונפגשת עם הרצפה בקול מעומעם , ונפלתי אל תהום של חוסר ידיעה .


תגובות (5)

אמר הדר כשהגיעו לחלק האחרון עם זאין שמתי כזה את היד על הפה ואז אני כזה
מהההההה ?!?!!
הדר לרצוח אותך עכשייייו?!
אמג אני מתה פההההההה
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלאלא אמגגגגגגגגג
לא אמג לא בגללי :0
אמג דייי עכשיו אני מרגישה אשמה *_*
יופי הדרוששששש ! -,- זה יותר מדי מושלם אז את ממשיכהההה חסר לך אם קרה לו משווווו
אני ירצח אותך אם כןןןןןן
אעאעא דייייי
לאאאב יוו תמשיכייייי

30/07/2013 08:44

נו באמת הדר!!!
אני כל כך מסכימה איתך,למה באמת???
גוד, איזה סיפור מדהים ומעניין!אור,את צריכה עזרה בלרצוח אותה?אני מוכנה!רק תגידי לי מתי (אני בעד לרצוח אותה רק אחרי הסיפור כי את יודעת…)
תמשיכי עכשיו במידי כי אני עוד שנייה מתעלפת פה!דאמט!
לאב יו אול נסיכות <3

30/07/2013 09:47

חחחח אור ואורי נשמות קטנות שלי אם תהרגו אותי לפני שהסיפור יגמר אני לא יוכל להמשיך !!
חחחח אתן יודעות מה תביאו לפה עוד רק תגובה אחת ואני ישר ממשיכה אבל הפרק יהיה יותר קצר סורי כי זה רק מה שקורה למחרת בבוקר ואור יש לך בהחלט סיבה להרגיש אשמה חחח …
אני מאוהבת בכן אתן יודעות את זה ?!
עוד תגובה אחת בלבד אני ממשיכה !!

31/07/2013 02:52

אומיייגאדדדדדדדדדדד לאאאאא זאי זאי :((
אני.למות.עכשיו.
לא רוצה ולא רוצה .
שלזאין בעלי השני לא יקרה כלום !
ואם כן אני לא אחראית למה שיקרה פה.
תמשיכיייי בדחיפות כי אז תצטרכי לקחת גם אותי וגם את אורי ואור לבית חולים !
אור מתה
אורי מתעלפת
ואני גם כן מתה
תמשייכיייייי מושלמיי שכזה 3>

31/07/2013 05:18

אומייייייגד לא ראיתי שהמשכת!!!!!!! אבאלההההההה איזה סתומה אני
אני בוכה פה יואאואו איזה משולש אהבה מסחרר (^-^)
וואעליה איזה מסכן זאין! איך אפשר לבחור כאילו וואט
תמשיכיייי מהר אם לא אני יישלח אלייךך את האלפקה המזמרת שלי חיחי תמשיכיעכעייעכיכ

31/07/2013 06:03
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך