אוח , אני מרגישה בדיוק כמו אור !
אני כלכך מחה שזה נגמר בסוף טוב , אבל בקרוב הכול הולך להשתנות ...

מצטערת שזה קצר ומקווה שאהבתם ;))

עולם מושלם – 11 – בית חולים

08/08/2013 761 צפיות אין תגובות
אוח , אני מרגישה בדיוק כמו אור !
אני כלכך מחה שזה נגמר בסוף טוב , אבל בקרוב הכול הולך להשתנות ...

מצטערת שזה קצר ומקווה שאהבתם ;))

מהפרק הקודם :

" אוקיי .. טוב … תחזור למטה , בטח כולם מחכים לך . " אמרתי לו , רק כדי לחשוב באמת איך להראות להיילי עד כמה אני אוהב אותה . " אתה יודע שאני תמיד פה ! " הוא קרא מהמסדרון וירד למטה , בעוד אני חושב מה אני יכול לעשות למען אהובתי האחת והיחידה .

11

~ זאין ~
כשהתעוררתי מקרני השמש המסנוורות לא יכולתי לפקוח את עיניי וגרוני היה יבש מדי כדי שאוכל לדבר , נאנחתי אנחה עמוקה , מקווה שהיא תציל אותי ממצבי הגופני המכאיב שבו אני תקוע . " אני חושב שהוא התעורר .. ! " שמעתי קול מוכר אבל לא להצלחתי לזהות אותו . " אני חושבת שכדאי להשאיר את שניהם לבד … " מישהי אחרת אמרה , אותה דווקא זיהיתי יפה מאוד , זו הייתה היילי , עם קולה הקל לזיהוי והמבטא הבריטי הכושל שלה , שהיא השתמשה בו לפי כמה זמן כדי להצחיק אותי . לא ידעתי כמה זמן עבר מאז שאיבדתי את ההכרה והתעלפתי , אולי שעות אחדות ואולי ימים שלמים , אבל ידעתי שאני חיי , שאני לא מת , וזה היה טוב בשבילי . זה היה טוב .
" זאין ? אתה ער ? " שמעתי עוד קול שלא יכולתי לזהות בגלל ערפול החושים שלי , אבל הקול הזה עזר לי לפקוח את עיניי ואז ראיתי אותה , את הנערה שהרסה את החיים שלי ובנתה אותם באותו הזמן , שגרמה לי לצחוק ולאחר מכן לבכות , שגרמה לי להיות מאושר וגם לחתוך .
זו הייתה לא אחרת מאשר הנערה היחידה שאהבתי ואי פעם אוהב , אבל היא לא נראתה כמוה .
היא נראתה שונה .
" אור ? זו את ? " לא היה אכפת לי מכל אלה , רק רציתי להיות לצדה , שתלטף את ידי , אפילו שהיא שייכת לאחר , אפילו שהיא שייכת ללואי שתראה לי שעדיין אכפת לה ממני . " כן זאין , אני כלכך שמחה שאתה ער אין לך מושג עד כמה !! אני כלכך רציתי לדבר איתך , להסביר לך הכול … " ואז נזכרתי , נזכרתי בהכול , כל מה שהיא עשתה לי , נזכרתי באיך שהיא שברה לי את הלב למיליון חתיכות … ודמעה זלגה מעיני במורד לחיי ונטפה על המזרן של המיטה , רק עכשיו קלטתי שאני בבית חולים ונזכרתי גם במה שקרה בבית של ההורים שלי , איך שחתכתי את עצמי עם הזכוכית , קמתי לישיבה על המיטה הצרה וראיתי את כל הסימנים על הידיים והרגליים שלי , אני לא מאמין שבאמת עשיתי את זה …
" זאין !! אל תבכה ! … " איכשהו יכולתי לראות על הפנים שלה שהיא עצובה מכל מה שקרה בדיוק כמוני ואולי אפילו יותר , היא פגעה בי והיא יודעת את זה והיא ממש לא יודעת לעשות עם זה , אבל אין מה לעשות כי היא הייתה צכירה לבחור רק באחד והיא לא יכולה להיות עם שנינו , כנראה שאני אצטרך להתגבר עליה סופית אפילו שהיא תהיה מול העיניים שלי כל הזמן ולמצוא מישהי חדשה שתמלא את החור בלב שלי .
" אני לא צריך שתסבירי לי כלום , אני הבנתי הכול . " אמרתי לה בטון הכי מגעיל שיכולתי להוציא , היא פגעה בי וזה היה ממש לא בסדר , אבל לא היה אכפת לי מכלום חוץ מלהשלים איתה באותו הרגע . " אבל אני אוהב אותך , עדיין ורק בתור ידידה טובה . " אמרתי וישר התחבקנו , כלכך שמחתי שהיא סולחת לי והכל בסדר … ואז לואי נכנס .

~ אור ~
" אני רואה שכבר השלמתם … " ראיתי על הפנים שלו ושמעתי בקול שלו שהוא בכה , הוא היה עצוב בדיוק כמוני למעשה , דיברנו כמה שעות בבית החולים ואז הרופאה של זאין אישרה לו ללכת הביתה עם כדורים שהוא צריך לקחת כדי להחלים .
אני כלכך שמחה שזה נגמר בסוף טוב !!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך