Justin My Life Saver
ג'סטין יבוא בכמה פרקים הבאים (=

בגלל שאני אוהבת לכתוב אני מעלה עוד אחד עכשיו

עזבת ושחכתי,חזרתי ונכרתי..למה? פרק 1

Justin My Life Saver 21/12/2013 994 צפיות 5 תגובות
ג'סטין יבוא בכמה פרקים הבאים (=

בגלל שאני אוהבת לכתוב אני מעלה עוד אחד עכשיו

'בוקררררררר טובבבבבבב מנדי לקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםם' ג'ייס אח שלי צעק ,סנטימטר ליד האוזן שלי..
'ששש תן לישון אני באמצע חלום' אמרתי חצי רדומה.. 'אווווו באמצע חלום' ג'ייס אמר,והלך,אחרי בערך 2 דקות מאז שהוא הלך הרגשתי דלי מים נשפך עליי וקמתי בבהלה ובהתנשפויות.. 'ג'ייסססססססס' צרחתי צרחה חזקה שעוד הייתי על המיטה והתחלתי לרדוף אחריו.
עצרתי אחרי בערך 4 דקות שרדפתי אחריו.. 'יש לך מזל שאני במחזור אחרת הייתי רוצחת אותך אידיוט' אמרתי לו ונכנסתי לחדר..עוד שבוע החופש הגדול מתחיל,וכל כך חיכיתי לרגע הזה!! חוץ מהרגע שבו אני אמורה ללמד את ביבר כיאוגרפיה לריקודים שלו,כן שמעתן נכון,ג'סטין ואני היינו חברים בערך..3 שנים (?) ואני והוא עשינו את זה לילה אחד,היינו צעירים ולא באמת שמנו לב למעשים שלנו,הייתי בהריון ומסרתי את התינוקת לאימוץ,לא יכולתי לגדל לבד..ההורים שלי גרים במקסיקו כי שם העבודה שלהם,ואני?אני לא רציתי לעזוב את הארץ אז אנחנו גרים בבית שכל הזמן היינו גרים בו,עם חברה שלי ג'סי ועם ג'ייס אח שלי..ההורים שלי מקבלים המון כסף,והם קמצנים..רק כשהם רוצים הם נותנים,,כשהם עזבו את הבית הם דאגו להשאיר לנו לא מעט כסף,אז אנחנו מנצלים את זה וכמעט כל שבוע עושים שופינג,אמרתי כבר שאני אוהבת את זה..טוב במקום שאני ימשיך לחפור לכם אני יילך להתלבש..מה שאני ממש אוהבת בבצפר שלנו שזה בצפר מיוחד.לא מלוכלך וממש נעים ללמוד בו,חוץ מהמורה לכימיה הכלבה שלנו..(אופסי),והכי טוב זה שמותר ללבוש מה שרוצים שם,אז בקטע הזה הניצול בא ממש טוב מהצד שלי..וכמעט כל פעם אני מפגינה את האופנתיות שבי..עם זה בקיץ או בחורף..את הקיץ אני שונאת,אבל אני מתמודדת איתו,אופרופו קיץ..יש לנו 30 מעלות!!לא רגילה לזה יואוו!! שמתי את זה http://www.polyvore.com/untitled/template?id=753362 וירדתי במדרגות הבית,לקחתי את השוקו שג'ייס שם לי על השולחן ויצאתי לבית הספר..בדרך נכנסתי לטוויטר שלי,אפשר להגיד שמאז שאני וג'סטין נפרדנו יש לי המון עוקבים,כאילו,חלק זה הבליברס שעדיין רוצים שנחזור וזה..וחלק זה כל מיני אנשים שפשוט עוקבים אחריי..כמו ג'סטין..
נכנסתי לחשבון שלו,מה שלא עשיתי הרבה זמן..וראיתי שהוא צייץ 'תאחלו לי בהצלחה,היום אני הולך לראות אותה,והיא תלמד אותי לרקוד..מקווה שהיא זוכרת אותי,ללב שלי קשה לשכוח אותה' .. איך אני אמורה להגיב לזה? טוב אני יצייץ משהו נו..
'היום הוא בא,ואני ילמד אותו לרקוד,אני מקווה שאתה בכושר ילד,זה הולך ליהיות קשה' ולא הוספתי שום אמוג'י (חייכן) שלא יחשוב שאני עפה על עצמי..עקבתי אחרי כמה שביקשו,יצאתי מהטוויטר ונכנסתי בעשר של בית הספר,כולם היום ממש שקטים,והתלחששו אחד עם השני והסתכלו עליי,קיבלתי עצבים,משהו שלא קורה הרבה זמן כי כולם מכירים אותי כ-מנדי הרגועה,והחמודה שישובת ולומדת.. 'טוב מה כולם מסתכלים עלייי??' צעקתי מרוב עצבים,וג'סי ניגשה אליי .
'מה הקטע של כולם היום ג'סי?'

'מה לא שמעת?ביבס עובר לבצפר שלנו,הוא אמר שהוא רוצה לראות מישהי,או משהו כזה וגם בגלל שהוא מתכוון ליהיות כאן לזמן מה..הוא אמר שמישהי מלמדת אותו כיאוגרפיה לריקודים שלו,ושהוא לא יכול כל הזמן לבוא מקלבסס לכאן..אז הוא שכר דירה אני יודעת מה..הבנאדם סחוטטט!!'

'אוקע תקשיבי לי טובטובבב ג'סי,הוא בא לראות אותי ולא אחרת,ואת הכיאוגרפית? אני רוקדת נכון? ואני קיבלתי שיחת טלפון ממספר לא מזוהה לפני כמה ימים וזה היה הוא נכון?אז די לחפור!!'

'לא חשבתי שזה נוגע ללב שלך..בייב'

'מה ניהית?בייב?' שאלתי את ג'סי במבט רציני ונכנסנו לכיתה.
שמתי את הראש על השולחן,עד שהמורה הפריע לי במנוחה.. 'תלמידים,היום תלמיד חדש ייכנס לכיתה,אני מבקשת לקבל אותו,ג'סטין אתה מוזמן להיכנס' היא אמרה ואני קמתי בלחץ,ראיתי אותו עומד בדלת,קשה להגיד שהוא לא חתיך..הוא היה ניראה ככה http://justinbieberpages.com/wp-content/uploads/2013/02/handsome-justin-bieber-february-2013.jpg אני מודה שקשה לא ליפול בקשם שלו,אפפ מנדי להתעורר מותק את שונאת אותו!!
'איפה לשבת?' הוא שאל ורק ליידי היה מקום פנוי,הוא היה מוחייך ושמח עד שהמורה אמרה 'ליד מנדי' החיוך ירד לו מהפנים..הוא בלע את הרוק ואמר 'מנ..מנדי?' ועשה פרצו, חמוץ.. 'למה יש בעיה?' היא שאלה והוא ענה 'לא…' והתקדם אליי , הוא התיישב בכיסא שליידי ולא דיבר,אני שמתי את הראש שלי על השולחן,והיו לי שתי אפשרויות,לסובב אותו לכיוון הקיר או ליכוון השני,שג'סטין יוכל לראות אותי,החלטתי לסובב לכיוון השני,לא של הקיר..אחרי דקה ג'סטין הוריד את הראש לכיוון שלי והשכיב את הראש בדיוק כמו שאני השכבתי אותו והסתכל עליי,הסתכלו אחד לשני בעיניים,במשך 10 דקות זה מה שעשינו,העיניים שלו בצבע חום דבש..יש לו עיניים ממכרות…והן נצצו כזה..
'התגעגעתי אלייך כל כך' הוא לחש והרס את השקט שהיה ביננו…
'אני לא יודעת אם גם אני' אמרתי אחרי דקה..ובמקום להגיב הוא סובב את הראש לצד שני ואחרי זה הרים אותו….הרגשתי טיפה שכואב לו,בכל זאת..אבל..לא יודעת מה אני מרגישה,כשראיתי אותו נכנס לכיתה היה לי עקצוץ כזה בבטן..
הוא הוציא דף והתחיל לצייר,כאחת שהייתה חברה שלו 3 שנים, כשהוא מצייר הוא מוציא את העצבים שלו על הדף..הוא התחיל לצייר למעלה לב,ולכתוב משהו בכתב מחובר כזה ויפה,אחרי זה הוא צייר מתחת לב שבור,והוא צייר כאילו את עצמו בכוה..והוא צייר אותי בצד,הוא צייר אותי מחייכת,זה הרג אותי..ולמטה הוא צייר לב כזה עם פלסטר,וגם שם רשם משהו,והוא צייר את עצמו שוב ליד הלב,מאוכזב כזה,עם כמה דמעות בצד,ואותי,הוא צייר אותי באותה הדרך שצייר ליד הלב השבור..כאילו ש..כאילו שלי לא היה אכפת מהפרידה שלו,היד שלו רעדה,הוא לא עשה כלום,הוא עזב את העיפרון ויצא מהכיתה,בלי לקחת איתו כלום.
לקחתי את הדך וקראתי מה הוא רשם שם..
-ליד הלב הרגיל-
u all that matters to me.ye ye.whats a king bed without queen?there is no 1 in team,to make me complete
-ליד הלב השבור-
oh girl i got a secret place that we can go cos i really wanna be along,baby nobody else gotta know,just meet me there im all alone…DONT TELL ME YOUR MY HEARTBREAKER
-ליד הלב עם הפלסטר-
i know that u hate me,and i know that u read that right now,so just understand that I STILL LOVE U!! i still need u!!
הלב שלי פשוט נשבר..אני יושבת בשורה האחרונה,ואפחד לא רואה מה אני עושה..לקחתי את התיק שלו ופתחתי אותו,ראיתי שם 2 מחברות,כובע וצעיף,וראיתי בתא השני כמה דפים..בראשון היה ציור שלי ושלו מתנשקים,והתאריך היה התאריך של אתמול..ובדף השני..טוב בדף השני היה ציור שלי ושלו מחובקים,עם שלושה ילדים…זה עשה לי צמרמורת בכל הגוף..היה שם עוד דף,פתחתי גם אותו,וראיתי שהיה שם ציור של..איכס..של..היה שם ציור של המסרוחה הזאת!! רגע..
היה שם ציור,של ג'סטין כזה במועדון,והוא צייר שג'ייני נותת לו לשתות,והוא שתה,ואחרי זה ראיתי שהוא צייר כמו קומיקס כזה,שהוא אומר לה "תעזבי אותי אני של מנדי" והיא נישקה אותו..עכשיו אני מבינה הכל,הוא לא בגד בי.היא גרמה לו לבגוד בי!!


תגובות (5)

נו……………
תמשיכי!!!!!!
אני רוצה לקרוא את ההמשך!!!!

21/12/2013 09:07

אני ממשיכהה לא לדאוגגגגגג אני עכשיו באמצע לכתובבבבבב ♥

21/12/2013 09:18

ועכשיו גמרת? (think)

21/12/2013 09:30

ה-(think) התווסף בטעות….

21/12/2013 09:31

חחחחח זה בסדר וכן גמרתייי את מוזמנתת לראותתתת ולהגיבבב

21/12/2013 09:44
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך