Justin My Life Saver
איך יצאאאא?לקח לי המון זמן להעלותתת..תגובה אחת ואני ימשיךך עכשיווו

עזבת ושחכתי,חזרת ונזכרתי..למה? 2

Justin My Life Saver 21/12/2013 783 צפיות 4 תגובות
איך יצאאאא?לקח לי המון זמן להעלותתת..תגובה אחת ואני ימשיךך עכשיווו

בפרק בקודם:
היה שם ציור,של ג'סטין כזה במועדון,והוא צייר שג'ייני נותת לו לשתות,והוא שתה,ואחרי זה ראיתי שהוא צייר כמו קומיקס כזה,שהוא אומר לה "תעזבי אותי אני של מנדי" והיא נישקה אותו..עכשיו אני מבינה הכל,הוא לא בגד בי.היא גרמה לו לבגוד בי!!

פרק 2:
אני עדיין לא מאמינה לזה..אני עדיין בשוק! הדמעות כמעט חנקו לי את הגרון..וכל מה שרציתי זה ללכת אליו ולחבק אותו,ידעתי שהוא איפהשהוא בבצפר עכשיו יושב ונשען על קיר עם הראש קבור בתוך הרגליים שלו,חושב על איך לרצוח את עצמו כי החיים שלו לא שווים כלום.. 'המורה..כואבת לי הבטן ואני במחזור וכואב לי' אמרתי לה בעדינות ואיזה ילד אחד עק לי 'בטח בטח מאמינים לך'..התעצבנתי ושאלתי אותו 'רוצה לראותת??' ושתי יד על הכפתור של המכנס והוא צעק 'לא..לאאא'..'כן את יכולה לצאת..10 דקות ואני רואה אותך כאן' המורה אמרה ויצאתי מהכיתה..התחלתי לחפש אותו,הלתי לגינה עם העץ הגדול שנותן צל לחצי מבית הספר,הוא לא היה שם,הלכתי למחששה של בית הספר,כל הבנים המשוגעים יושבים שם,ואני? אני הילדה השקטה מחפשת אותו במחששה של בית הספר..תעזבו את זה,אני מחפשת אותו..
המשכתי לחפש,הלכתי למאחורי הבצפר,הכל מגעיל שם,בית הספר עצמו נקי ומסודר,אבל מאחורה מגעיל,ראיתי מישהו יושב .. נשען על הקיר של בית הספר עם הראש קבור בתוך הרגליים שלו,הוא לא בכה..התקרבתי עוד טיפה,זיהיתי אותו,עם המכנס חאקי,והנעלי סופרה,
'ג'ס לחשתי בעדינות כשהייתי ליידו,הוא הרים את הראש שלו לאט מתוך הרגליים והסתכל עליי,היו לו טיפה דמעות,אבל זה לא ניראה כאילו הוא שפך עכשיו את כל הנהר שיש לו בעיניים..ירדתי טיפה ליהיות בגובה שלו,והסתכלתי לו בעיניים,קירבתי את היד שלי אליו וניקיתי לו את הדמעה שהייתה לו,הוא תפס לי ביד ולא שיחרר,הסתכלתי על היד ואמרתי לו 'תעזוב'..לא אמרתי בכעס..אבל הוא לא עזב 'תעזוב..בבקשה..'
והוא עזב,והרכין את הראש.. התיישבתי ליידו..והייתי באייפון,מזווית העין ראיתי שהוא מסתכל..בכוונה צייצתי משהו .. משהו..
'למה אחרי כל השנים שעברו ואחרי כל מה שהוא עשה לי..קשה לי לראות אותו ככה?'
ולחצתי על tweet (צייץ) וקמתי מהעלים ומהאדמה המגעילה שישבתי עליה.
'אני מצטער' הוא מלמל חזק כדי שאני ישמע,התחלתי כבר ללכת ועצרתי את עצמי..הסתובבתי אליו והלכתי אליו,התכופפתי אליו ואמרתי לו.. 'אתה צריך לעבור ג'סטין,אני עברתי..התגברתי על מה שקרה,תפסיק ליהיות כזה קשה כל הזמן..אתה עקשן כמו חמור קטן' אמרתי וחייכתי..
'אני ילמד אוך את הכיאוגרפיה,כם אם אני רוצה וגם אם לא..היום ב19:00 במתנס' הוספתי,קמתי והלכתי לכיתה.

~18:30~
אני מתרגשת,מפוחדת,עצובה וכמעט כל רגש אפשרי..אני לא יודעת איך אני יגיב כשאני ייגע בו..אני לא יודעת אם אני יצליח לרקוד איתו,יהיה לי כל כך קשה!
נכנסתי להתקלח ואחרי עשר דקות יצאתי,היה לי 20 דקות להתארגן,,מספיק זמן.זה מה ששמתי http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107693602 ויצאתי,החולצה הייתה דקה כי היה עדיין קריר וחמים בחוץ,הגעתי למתנס וראיתי אותו יושב בפינה של החדר..בלי חולצה!! עם האייפון שלו…
'היי..באת מוקדם' אמרתי כששמתי את התיק שלי ליד הדלת..
'ממ כן..' הוא אמר וקם אליי..
'מה..מה השיר?' אמרתי בנסיון לא לבהות לו בקוביות ובשרירי החזה המפותחים למדיי שלו..
'טוב,זה..זה שיר שכתבתי,רציתי לעשות קליפ,בנתיים אין לי רקדנית אז נתחיל לרקוד וניראה כבר מה יהיה בהמשך..' הוא אמר והביא לי דיסק.
'אוקי..אממ..מה אתה רוצה שאני ילמד אותך?' שאלתי אותו..
'תנועות לשיר..תשמעי אותו קודם' הוא אמר לי והכניס את הדיס..המוסיקה התחילה להתנגן (שימו את השיר של ג'סטין all that matters ואם יש תשימו לכם עם תרגום) ושמעתי…יכולתי להבין שזה היה עליי..
'אממ..צריך..סקוטר אמר שצריך בסוף הריקוד נשיקה' הוא אמר,והופתעתי..הוא באמת רוצה שאני ייתן לו נשיקה?
'אה..אממ..טוב..קודם נתחיל את החלק הראשון' אמרתי והחזקתי לו את היד,שמתי את השיר והתחלתי להזיז אותו,ככה אנחנו נעשה כל פעם עד שהוא יילמד.
בחלק הראשון הוא היה מאור להחזיק אותי במותניים,ולזוז יחד איתי,הוא שם את הידיים שלו על המותניים שלו וקיבלתי צמרמורת..רציתי למות באותו הרגע..עצמתי את העיניים שלי והתחלתי לרקוד..כשאני רוקדת אני לא שמה לב למה שאני עושה..התחלתי לרקוד בלעדיו..
'תחזיק אותי כבררר' צעקתי לו באמצע הריקוד והוא ניגש אל הטייפ ועצר את המוסיקה..
'תפעיללל!!' צעקתי שוב פעם 'מנדי תירגעי!' הוא אמר וניסה להתקרב אליי אבל הלכתי אחורה,הפעלתי שוב את המוסיקה ורקדתי שוב פעם,עד שהגיע הסוף..פחדתי..לא רציתי לעשות את זה,הוא החזיק לי שוב פעם במותניים,והסתכל קדימה אל המראה,נצמדתי אליו,ועשיתי כמו שהיה כתוב בתסריט..
נישקתי לו את הצוואר,והוא..הוא רצה למות באותו הרגע,הרגשתי את זה לפי הנשימות שלו,המוסיקה כבר הסתיימה,ואנחנו המשכנו..העברתי את היד מתחת לחולצה שלו ושרטתי קלות את השרירי בטן שלו.. 'איי מנדי די..יש לי צמרמורת מזה' הוא לחש לי בעדינות אבל המשכתי..הוא התחיל ללכת אחורה,ואני הלכתי איתו,כשהגענו לקיר הוא היה מעוך על הקיר,ואני הייתי מלפניו..
'סליחה' אמרתי כהתנתקתי מימנו.. התחלנו לרקוד שוב,הפעם הוא היה נראה מבולבל..
'ג'סטין תרקוד נו' אמרתי לו..
'איך אני אמור לרקודדד איך??אני כל כך התגעגתיי אלייךךך ואת אומרת לי ג'סטין תרקודד??אני כל החיים שלי מחפשש אותך ואת אומרת לי ג'סטין תרקודד??כל החיים שלי אני שותה כמו אידיוטטט מה שאת אמרת לי לא לעשותת כי ניסיתי לשכוחח אותך וזה פשוט לא עובדד!!את לא יוצאת לי מהראש ואני רוצה אותך חזרההה!!מה את לא מבינה שאני אוהבת אותך!!'
הוא אמר לי..עכשיו,מתתי..זהו..היה לי כל כך קשה לשמוע אתזה,ועוד מימנו…מביבס המפורסם..זהו..רציתי את זה..ידעתי שאני רוצה את זה..
הרכנתי את הראש שלי אליו,
הוא עשה כמוני,
הרכין את הראש שלו אליי..
'אני..אני כן התגעגתי אלייך..אני מפגרת' אמרתי לו..
ונישקתי אותו.


תגובות (4)

הבטחת!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!

21/12/2013 09:55

חחחחחח,אני נכנסת למקלחת וכשאני אצא אני ימשיך..XOXO לאב יו ♥

21/12/2013 10:01

תמשיכי זה מושלם

21/12/2013 10:19

זה לא נותן להיכנס לפרק שלוש :(

21/12/2013 11:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך