עזבת ושחכתי,עכשיו חזרת ונזכרתי JB זה הדמויות

טוב אני ניראלי שאת הסיפור הזה אני יעשה על ג'סטין אז עכשיו יאססס לאטס סטרטינג..רגע יש גשם יוו איזה התלהבותתתתת..טוב זהו חזרתי.

מנדי:
בת 18,שיער שטני ארוך וחלק,עיניים תכולות,לא רזה ולא שמנה.גבוהה..אוהבת במיוחד חורף..בחורף תמיד אפשר לשים עוד שכבה ועוד שכבה ועוד שכבה,אבל בקיץ..טוב בקיץ מגעיל ולח.פעם היה לי מישהו שמאוד אהבתי..אבל הוא בגד בי יום אחרי שהוא התחייב להישאר איתי..מאז אני לא מדברת איתו ועכשיו,אותו בנאדם ניהיה מפורסם ואני צריכה ללמד אותו כיאוגרפיה לריקודים בהופעות שלו כי הכיאוגרף שלו בחופשה עם אישתו..חיים מהממים אע?

ג'ייס:
בן 16,גבוה,שיער שטני עם קוצים ועיניים תכולות כמו של מנדי..מנדי היא אחותי הגדולה..שנינו לקחנו את הגנים של אבא שלנו ורק אמא שלנו עם שיער שחור פחם ועיניים חומות.אוהב את אותם הדברים שמנדי אוהבת..אנחנו אותו הדבר כמעט,חוץ מזה שהיא לא אוהבת שאנחנו רבים ואני כן,אני אוהב אותה כי היא אחותי.
ג'סטין ביבר: טוב מישומה אתם יודעים איך הוא נראה..פשוט תדמיינו אותו בסיפור בן 18 גם..כמו בקישור בתמונה שיש לי בפרופיל.

אנ ועוד משהו חשוב…הגוגל כרום נדפק ואני לרוב משתמשת בו..היה לי משתמש שקראו לו Justin♥ וכתבתי שם סיפורים..אני הייתי באמצע לכתוב סיפור הייתי בפרק 6 אם אני לא טועה וקוראים לסיפור 'שיר אהבה פשוט,פשוט שיר אהבה'.. אני ימשיך לכם את הסיפור במשתמש הזה כי לצערי במשתמש השני אני לא יכולה להמשיך לעשות כלום כי הוא שמור לי על הגוגל כרום ושכחתי תסיסמא (אופסיי ^.^)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך