מקווה שאהבתן <3
אני אוהבת את הקוראות שלי! ^~^

עניין של זמן ~9~

מקווה שאהבתן <3
אני אוהבת את הקוראות שלי! ^~^

~ליאור~
שוב תחושה מוזרה של בוקר, יש לי הרגשה שהיום הזה הולך להיות יום נהדר שמעתי מרז שקרה משהו בין נועם לנייל אני לא יודעת עדיין מה זה

אחרי שחשבתי שהיום הזה יהיה כל-כך טוב קיבלתי SMS מההורים "ליאור, אנחנו יוצאים היום תוכלי להשגיח על הבית?" כמובן הייתה לי תחושת אכזבה אני מאוד מתגעגעת לבית אז עכשיו אני יזכר בו? "מה קרה?" נועם שאלה אותי בעודי נראת עצובה "אמא ביקשה שאני ישמור על הבית היום…" נועם חייכה ואמרה "אה זה הכל?! אנחנו נבוא איתך" חייכתי אני יודעת שיש אנשים שיהו לצדי החזרתי הודעת SMS לאמא "אין בעייה אני מביאה חברים" הושבתי את כולם בסלון ואמרתי "טוב תקשיבו כולם היום כולנו הולכים להיות בבית שלי, אמא שלי יצאה ותחזור רק מאוחר" כולם הסתכלו אחד על השני במבט מסכים "טוב אז כנראה שאנחנו הולכים" הארי אמר הבנים הסכימו איתו נייל אמר "מה נעשה עד אז?"
"יש לי רעיון! בוא נדמיין איך החדר של ליאור יראה!" הארי אמר
" אני חושב שהוא יהיה מלא בפוסטרים של הארי" לואי החזיר תשובה
"תאמתתתת שלא…" אמרתי אותו
"אז של מי? נכון זה אני? נכון? נכון?!" לואי אמר והרגיש בגג העולם
"לא…." החזרתי בגילגול עניים
ופה השיחה הסתיימה לא היה לאף אחד מה להגיד העברנו שעה בצפייה בטלויזיה "טוב אנחנו זזים?" שאלתי "יאללה בואו" רז אמרה ומשכה את ליאם מהספה אני רז ונועם נכנסנו לטנדר שלי הארי התיישב מקדימה וראיתי את לואי זאין ונייל פותחים את הבגאז' "מה אתם עושים?!" שאלתי אותם בתמיהה "מה נראלך שאנחנו עושים?, מתיישבים במקום" לואי אמר. התחלתי לצחוק התנעתי יצאתי מהחניה ושאלתי "אז רגע למה דווקא הארי מקדימה?" ולואי חייך חיוך "כי הוא גבוהה" וצחק, הארי הסתובב עליו ונתן לו מכות קטנות "די לריב היא עוד תעשה תאונה בגללכם!" נועם צעקה ונראתה מודאגת "באמת די!" החזרתי להם הם התיישבו כמו ילדים קטנים "טוב טוב" הם אמרו ביחד נשמעה צעקה מאחור "מתי מגיעים??" זאין שאל וענתה לו רז "עוד רגע זאין עוד רגע" "הנה הבית שלי!" צעקתי הבית שלי נראה כמו תמיד בית גדול עם גג רעפים כתום וחלונות גדולות ומלא יונים על הגג נכנסנו לבית וישר החתול המפונק שלי הגיע "תכירו את גרפילד החתול שלי" והארי קפץ "המממ אני רואה שיש לך חתול" ועניתי "כן" והוא אמר "חתוללללללללללללללל!!!" שאלתי את נייל בפליאה "מה יש לו?" ונייל ענה "בוא נגיד שהוא מחבב מאוד חתולים….." נייל פתח את המקרר "בוא נראה מה יש לך פה, אני רעב" הוא אמר הלכנו לשבת בסלון וגארפילד הלך לחדר שלי החלטתי להיכנס לחדר שלי לבדוק מה עם הארי נכנסתי לחדר שלי והארי היה שם עם גארפילד והוא אומר לו "מי חתול טוב? אתה! כן אתה!" הוא הסתובב וקלט שאני שם הוא שיחק בשיער "אממ לא דיברתי כרגע לחתול שלך…" הוא אמר וצחקתי ואמרתי לו "כן אתה כן…" ואז כמובן שאל שאלה ידועה "אזזז… יש לך חבר נכון?" חייכתי אליו ושאלתי "לא, למה?" הוא הוריד את ראשו "לא סתם, את נראת אחת שיש לה חבר" איך לעזאזל נראת אחת שיש לה חבר? רגע זה טוב?, זה רע מאיפה הוא הביא את זה עכשיו? יצאתי מהחדר בלי להגיד ביי או להתראות הייתי עסוקה במחשבות שמעתי קול מבחוץ שאומר "בואו נצא לדשא יהיה כיף" כולם התקרבו לכיוון הדלת וכך גם אני יצאנו החוצה נייל עשה לנועם אבויויו שמעתי אותה צורחת "נייל תוריד אותי! אני שמנה תוריד אותי"
~נועם~
"דיי נייל תוריד אותי! אני שמנה!" צרחתי לנייל כשעשה לי אבויויו על הדשא בגינה של ליאור "לא רוצה!, את לא תרדי לעולם!" הוא אמר לי שנינו נפלנו על הדשא וצחקנו בלי הפסקה "הכל באשמתך!" צעקתי בעודי צוחקת "בגללי את זאת ששמנה לא?" ונייל צחק עוד יותר חזק "ואתה מדבר?" צעקתי לו


תגובות (4)

אני אוהבת אותך גם 3> חח
תמשיכי מהרררררר סיפור מושלמייייייי :)

07/01/2013 06:47

ואנחנו אוהבוות אותךך , תמשיכי דחוףףףףף

07/01/2013 06:58

תמשיכי

07/01/2013 06:59

תמשייכיייייייי (;

07/01/2013 08:22
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך