היי!!
תהנוו!!♥♥
המשך?
תעשו לייקים ותגובות :)

פאנפיק על וואן דיירקשן פרק 1 :)

היי!! 28/12/2013 1147 צפיות 2 תגובות
תהנוו!!♥♥
המשך?
תעשו לייקים ותגובות :)

פרק 1-

" סווף סווף הלימודיים נגמרוו !!" אמרתי לחברתי הטובה קייט, "כעע סוף סווף חופשש " היא אמרה ויצאנו משער בית הספר, התחלנו להתקדם מדברות וצוחקות " קייט חכיי " שמענו צעקה, הסתובבנו וראיתי תחבר של קייט.אוח כמה אני שונאת אותו. הוא כזה ערס ולא מתאים לקייט. " צ'אאד " קייט קפצה עליו בחיבוק " אז.. לאן הולכים היום ? " צ'אד שאל והסתכל עלי. " לאן אתה רוצה ?" קייט שאלה והוא הפנה את מבטו בחזרה אליה. " בואי נלך למועדון הקבוע " הוא אמר " אנג'ל רוצה לבוא גם ?" הוא המשיך והסתכל עלי. " אויש תשתוק צ'אד יאללה קייט בואי אין לי כוח לחכות כאן " אמרתי והחזקתי לה את היד. " וואו אל תגעי בה אני רוצה להיות איתה" צ'אד אמר ומשך אותה אליו " באנה חתיכתת – " באתי להגיד וקייט קטעה אותי 'אנג'ל די !! אין לי כוח לריבים שלכם" היא אמרה וחיבקה את צ'אד, " נדבר היום בערב ? " היא אמרה והסתכלה עלי. " טוב " מלמלתי והתחלתי להתקדם. נמאס לי מהחבר הזה שלה. רוצה אותה רק לעצמו. הגעתי הביתה שקועה במחשבות. " אני בבית " צעקתי ושמעתי את דוד שלי מהסלון קורא לי לבוא, הנחתי תתיק ליד הדלת והלכתי לסלון " קראת לי ?" שאלתי ונשענתי על הקיר " כעע ישלי חדש מעולות בשבילך " הוא אמר מתרגש " מה קרה ?" שאלתי מבולבלת " אבא שלך בדרך חזרה הביתהה !! הוא עלה על מטוס לפני שעה וחצי " הוא אמר " עאעעאע אממג הוא חוזרר ?!" אמרתי מתלהבת וקופצת " כע לכי לנוח בינתיים עד שהוא יגיע. עוד כמה שעות והוא ינחת כבר בניו יורק " "ווהו אמרתי צורחת" עליתי למעלה מתרגשת ונשכבתי על המיטה בוהה בתקרה. מה לעשות בשביל להעביר את הזמן ? נראה סרט ? חיפשתי במדף סרטים וראיתי 'טיטאניק' הכנסתי לDVD והתחלתי..
~אחרי שעתיים~
שמעתי דפיקה בדלת. הייתי בדקות האחרונות של הסרט. עצרתי תסרט וקמתי לפתוח .ראיתי את דוד שלי מסתכל עלי בעצב. " מה קרה ? " שאלתי "אנג'ל..המטוס שאבא שלך היה בו..התר-" הוא עצר. "מה קרהה ?!" שאלתי בלחץ " המטוס התרסק. לא נשאר אף אחד חי. אני כלכך מצטער." הוא אמר לא יכלתי להוציא מילה. " את תצטרכי לטוס לאחיך ולגור אצלו. ישלי עבודה ואני צריך לארגן דברים. דיברתי עם לואי כבר הוא יחכה לך בשדה תעופה." הוא אמר " אני כל כך מצטער" הוא המשיך ויצא מהחדר.


תגובות (2)

תמשיכייייייייי דחוףףףףףףףףףףףףףףףףףף

29/12/2013 02:02

אומיגאדדדדדדדדדדדדדדד
תמשיכי בדחיפות זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29/12/2013 02:48
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך