היי!!
המשך? :)

פאנפיק על וואן דיירקשן פרק 3 :)

היי!! 26/01/2014 851 צפיות 2 תגובות
המשך? :)

-פרק 3-
אחרי עשרים דקות של נסיעה הגענו לבית ע נ ק. "ברוכה הבאה לבית החדש שלך" נייל אמר וחייך " וואו כאן לואי גר ?!" אמרתי בשוק "כאן כולנו גרים. כל הלהקה" הוא אמר והסתכל עלי " ואין לכם בעיה שאני יגור איתכם ?" שאלתי בחשש " את צוחקת איתי ?! כולם כבר מתים להכיר אותך !!" הוא אמר וצחק " חחחחחחח באמת ? " שאלתי וצחקתי, יצאנו מהאוטו ונייל הוריד את המזוודה שלי ,באתי לקחת אותה אבל נייל החזיק אותה כבר " אני ייקח אותה " הוא אמר וחייך. הוא כזהה מוושלם !! " תודה נייל, באמת, על הכל " אמרתי וחיבקתי אותו "אין על מה " הוא אמר ,נייל נכנס לשער ואני אחריו הסתכלתי על הגינה ופתאום שמעתי צעקה "אנג'ללללללל" צעק קול מוכר והרמתי את המבט וראיתי את לואי " לואיייייי" צעקתי ורצתי אליו, הוא קפץ עלי בחיבוק ומחץ אותיי " התגעגעתי אלייך כלכךך" אמרתיי וחיבקתי יותר חזקק "גמאניי אלייך אנלא מאמין שסוףסוף נפגשנוו" הוא אמרר וצחק "בואי תכירי את כולם" הוא אמר והחזיק לי את היד ראיתי כמה נערים יושבים על כסאות ליד הבריכה "אנג'ל, זה הארי " ראיתי נער עם תלתלים ועיניים ירוקות מחייך "היי אנג'לל " הוא אמר וחיבק אותי "היי הארי חחחחח" אמרתי וחייכתי עברנו לכיסא הבא ראיתי נער עם שיער שחור מסודר עם עיניים חומות וקעקועים "זה זאיין" הוא אמר " היי אנג'ל נעים להכיר אותך " הוא אמר וחיבק אותי " היי זאיין נעים להכיר גם אותך " אמרתי וחייכתי עברנו לכיסא הבא " זה ליאם " ראיתי נער עם שיער חום ועיניים חומות , הוא נראה נחמד " היי אנג'ל ישלך שם יפה " הוא אמר וחיבק אותי חיבוק חזק " חח תודה גמלך תמיד אהבתי את השם ליאם " אמרתי וחייכתי "אוקיי עכשיו אנג'ל יש משהו שאת חייבת לזכור " לואי אמר והפנים שלו נהיו רציניות "מה ?" שאלתי בסקרנות "אף פעם אבל א ף פעם אל תסדרי את הבית כי דקה אחרי זה יהיה יותר מבולגן ממה שהיה" הוא אמר ופתאום פרץ בצחוק התחלתי לצחוק וככה גם כל הבנים , "יאללה בואו נראה לאנג'ל איך זה לגוור איתנו" הארי צעק "אוי לא " לואי אמר וכולם צחקו. אני הולכת להנות כאן.


תגובות (2)

תמשיכיייייייייייי!

27/01/2014 08:40

ברור שלהמשיך זה מושלםםםם

27/01/2014 11:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך