היי!!
אני שמחה שאתם קוראים את הסיפור שלי ...
אבל אני לא יוכל להמשיך אם אני יראה שיש לי קצת קוראים בנתיים רק שלוש קוראים את זה
ואני רוצה שיהיו לי יותר :(
אז בבקשה אם אתם מכירים פה ילדים ויש לכם פה חברות אז תגידו להם לקרוא את זה :)
אני ישמח אם מספר התגובות והקוראים יעלה :)

פאנפיק על וואן דיירקשן פרק 5 :)

היי!! 30/01/2014 1009 צפיות 3 תגובות
אני שמחה שאתם קוראים את הסיפור שלי ...
אבל אני לא יוכל להמשיך אם אני יראה שיש לי קצת קוראים בנתיים רק שלוש קוראים את זה
ואני רוצה שיהיו לי יותר :(
אז בבקשה אם אתם מכירים פה ילדים ויש לכם פה חברות אז תגידו להם לקרוא את זה :)
אני ישמח אם מספר התגובות והקוראים יעלה :)

-פרק 5-
פתחתי עיניים וקלטתי שנרדמתי בערב סרטים על נייל !! הסתכלתי לצד וראיתי את נייל עוד ישן והראש שלי עליו !! קמתי בזהירות מהמיטה בשביל לא להעיר את נייל והבנתי שכל הבנים ישנים בסלון באיתה תנוחה שהם היו אתמול, החלטתי לעשות להם הפתעה ולבשל ארוחת בוקר.צחצחתי שיניים וירדתי למטה. הוצאתי 6 ביצים מהמקרר הדלקתי תגז ושמתי שמן על המחבת. מעניין מה עם קייט ואיך היא מסתדרת שם בלעדיי.טוב לה יותר עם צ'אד מאשר איתי..הפכתי את החביתה ושמתי בצלחת.-אחרי חמש דקות- "מזה הריח הזה ?" שמעתי קול,הסתובבתי וראיתי את ליאם קם "בוקר טוב" אמרתי "מה את מכינה ?" הוא שאל ורכן מעלי כדי לראות "ארוחת בוקר לכולם "אוו תודהה" הוא אמר ונתן לי חיבוק ונשיקה בלחי "חחח אין על מה" אמרתי וחזרתי למחבת. "טווב הכלל מוכן ,תעיר את הבנים" אמרתי וכיביתי תגז "טוב" הוא אמר והתקדם לסלון. התחלתי לחתוך ירקות ושמתי את הכל על השולחן "אתה משוגעעע?!" שמעתי צרחה מהסלון והתקדמתי לסלון וראיתי את ליאם מרביץ לזאיין עם כרית כדי שיקום " ליאאםם שאמרתי להעיר אותם לא התכוונתי ללהרביץ להם שיקומו " אמרתי "לך תוציא שתייה מהמקרר אני יעיר אותם כבר" המשכתי וליאם הלך ,התקדמתי לעבר הארי ונתתי לו נענוע קטן בכתף " הארי ? הארי קום " אמרתי והוא קם מיד "זה היה מהיר" אמרתי "הייתי כבר ער " הוא אמר בגאווה והלך לצחצח שיניים " זאיין קום הכנתי ארוחת בוקר " אממרתי ואחרי כמה משפטים הוא קם באי רצון והלך למטבח לואי קם מעצמו, נשאר רק את נייל, התקדמתי לספה ונגעתי לו בכתף ונענתי "אוכל.." שמעתי אותו אומר מתוך שינה והתחלתי לצחוק "נייל קום יש אוכל במטבח" הוא קם מהר והתקדם למטבח. הרמתי את השמיכות והכריות והחזרתי למקום "היי אנג'ל? את יודעת שזאת לא העבודה שלך..נכון?" שמעתי את נייל מאחורי "חח למה לא ? אין לי בעיה לעשות את זה " אמרתי ושמתי את הכרית האחרונה עם הספה "כי אני לא רוצה שתחשבי שאת המנקה כאן " הוא אמר והסתכל עלי "אל תדאג נייל אני בסדר " אמרתי והלכתי למטבח נייל מלמל משהו ובא אחרי. כולנו ישבנו והתחלנו לאכול "וואי זה ממש טוב מי הכין את זה ?" הארי שאל וליאם הצביע עלי "תודה אנג'ל" נייל וזאיין אמרו "בכיף" אמרתי והמשכתי לאכול "אז..מה עושים היום ?" לואי שאל והרים את הצלחת שלו "לא יודע מה אתכם אבל לי יש דייט היום עם אחת בשם עדי" הארי התמתח והלך "אני חוזר לישון " זאיין אמר וקם "אני הולך לאלינור היום" לואי אמר והניח את הכוס ועלה לחדר "משעמםלי אני הולך לראות צעצוע של סיפור" ליאם אמר ורץ לסלון "אז..כמה הכרת מלונדון ?" נייל שאל והסתכל עלי "חח עוד שום דבר" אמרתי ושמתי את הצלחת בכיור "אז למה את מחכה ? יאללה בואי" נייל אמר ותפס לי היד "לכי תתלבשי ובואי " הוא אמר וחייך "חח טוב" אמרתי ועליתי למעלה,היה קריר בחוץ אז שמתי סוודר כחול עם ג'ינס ארוך ואת האולסטר השחורות וירדתי למטה נייל חיכה לי ליד הדלת נשען על הקיר "יאללה בואי" הוא אמר וחיבק אותי עם היד שלו.התחלנו ללכת ברחובות לונדון ונייל הראה לי נופים מושלמים."עכשיו תכסי את העיניים" נייל אמר "חח למה?" שאלתי ועצמתי אותם "את עוד תראי" שמעתי שער נפתח ונייל החזיק לי את היד והתקדם "עכשיו תפתחי" הוא אמר ופתחתי את העיניים וראיצי את המקום הכי יפה שראיתי איי פעם. ראיתי גן שיש בו מדרכה לבנה עם מנורות גבוהות מקושטות וספסלים ליד העצים עם מזרקה ובריכת ציפורים באמצע הגן ועצים עם פרחים וערוגות פרחים.זה היה מקום מושלם. "וואו" אמרתי ובהיתי,התקדמנו בגן והתיישבנו על ספסל "אנג'ל אפשר לשאול אותך משהו ?" נייל שאל בחשש "כן ברור" אמרתי והוא הסתכל עלי "יש בחורה שאני אוהב..אבל אני לא בטוח אם היא אוהבת אותי בחזרה..מה לעשות ?" הוא שאל והחזיק לי את היד "אממ אני חושבת שתחכה לרגע המתאים ובאותו זמן תגיד לה שאתה אוהב אותה " אמרתי מאוכזבת..אז הוא אוהב מישהי..אוופ ידעתי שאין לי סיכוי איתו "אוקי.." הוא אמר "אני אוהב אותך" הוא אמר ולחץ לי היד "מ-מה ?" שאלתי בבלבול "כן אנג'ל.." הוא אמר וקם מהספסל עם הפנים אלי עם תפס לי היד והקים אותי,באותו זמן התחילו לרדת טיפות "אני אוהב אותך.אני אוהב אותך מהרגע הראשון שראיתי אותך" הוא אמר ,כבר התחיל לרדת גשם רציני "גמאני אוהבת אותך" אמרתי בעוד שאני ספוגה במים,הסתכלתי לתוך עיניו והתוך כמה שניות אחדות השפתיים שלו היו מודבקות לשלי.לא רציתי לעזוב אותו.הרגשתי מאוהבת.


תגובות (3)

זה ממש יפה תמשיכי!!!!
וגם שלוש קוראות זה בסדר לאט לאט יתבספו (?) קוראות!
אני בטוחה בכך! :-)

30/01/2014 04:04

תמשיכייייייייייייייייייייייי!

30/01/2014 05:48

זהה מושלם;)
איזה זוג מהממם הם!!!!!
נייל אתה מאמיייייייי!!!
ואת חייבת להמשיך עוד היום!!!!!!!

30/01/2014 07:03
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך