היי!!
בורי שאני לא העלתי הרבה זמן פשוט אני לא כלכך המצב רח בכל החודש הזה..
אני ישתדל לעלות לכם היום עוד פרק ;)
תהנו ;)

פאנפיק על וואן דיירקשן פרק 6 :)

היי!! 16/02/2014 971 צפיות 3 תגובות
בורי שאני לא העלתי הרבה זמן פשוט אני לא כלכך המצב רח בכל החודש הזה..
אני ישתדל לעלות לכם היום עוד פרק ;)
תהנו ;)

פרק 6-
אני ונייל התנתקו.יורד עלינו גשם.אני בידיים של נייל.הכל מושלם."אמ עדיף שנחזור הביתה שלא תקררי" נייל אמר וחיבק אותי "הנה,קחי את הג'קט שלי " הוא אמר והוריד את הג'קט והביא לי "מה ? לאלאלא זה שלך בסוף אתה תקרר" אמרתי "אנג'ל, אם יקרה לך משהו זה יהיה באשמתי ואני לא יוכל לסלוח לעצמי" נייל אמר והתעקש שאני ייקח את הג'קט "אבל-" באתי להגיד והרגשתי את השפתיים שלו על שלי הוא התנתק ממני "עכשיו את מוכנה לקחת בבקשה את הג'קט ?" הוא אמר "טוב אבל רק בגלל שאני אוהבת אותך" אמרתי ונשקתי לו ללחי ,הוא עזר לי לשים את הג'קט וחיבק אותי "אני לא רוצה לעזוב.אני רוצה להשאר ככה לנצח.אני לא רוצה להתרחק ממך.אני רוצה להיות שלך לנצח." הוא אמר, התחלנו להתקדם "אני רוצה שכולם ידעו שאת שלי" הוא אמר "ואני רוצה להיות שלך." הוא המשיך "אתה כבר שלי " אמרתי ונישקתי אותו. הגזם כבר הפסיק לרדת והגענו הביתה מחובקים ורטובים. "אוו מה חדש אצלכם ?" הארי שאל וקרץ .אני ונייל חייכנו והתנשקנו "קולולולו מזלל טווב" הארי צרח ורץ לספר לכולם. "ישלו בעיות עזבי " נייל אמר וצחקתי "אני הולכת להתקלח " אמרתי ונתתי לו נשיקה ועליתי למעלה. הורדתי אתת הבגדים ונכנסתי למקלחת. שיצאתי,לבשתי מכנס טרנינג ארוך עם קפוצ'ון של NY וירדתי למטה, וראיתי את נייל על הספה רדום, לקחתי שמיכה וכיסיתי אותו ונתתי לו נשיקה בלחי ועליתי למעלה לחדר. איפה המטען שלי ? חיפשתי במדף ונפל לי משהו התכופפתי וראיתי תמונה של כל המשפחה ביחד. עלו לי דמעות וחיבקתי את התמונה.שמעתי את הדלת נפתחת וראיתי את נייל מסתכל עלי "מה קרה ?" הוא שאל בדאגה "הראתי לו את התמונה ותוך כמה שניות הייתי כבר בידיים שלו. "אני לא יודע מה ההרגשה של לאבד מישהו אבל אני רק רוצה שתדעי, אני כאן.אני תמיד כאן. אני תמיד יהיה שם לצידך. אני תמיד יעזור לך בכל מצב. אני מבטיח." נייל אמר וחיבק אותי יותר חזק "כלכך קשה לי בלעדיהם" אמרתי והתייפחתי לתוך החולצה שלו "אני יודע, אבל את לא לבד, ישלך אותי, את לואי, ויש לך פה את כל הבנים. אנחנו איתך באש ומים. "תודה נייל" אמרתי וניגבתי את הדמעות "תודה על הכל" אמרתי וחיבקתי אותו. "רוצה לראות טלווזיה ?" הוא אמר והנהנתי, הוא הדליק את הטלווזיה והתישבנו על המיטה מחובקים 'לנייל הורן יש חברה חדשה ?!' ראינו בטלווזיה תמונות שלנו מחובקים. איך לעזאזל השיגו את זה אם רק היום נהפכנו לחברים ?!?! פתאום ראינו גל של מעריצות צועקות 'שונאים את החברה של נייל' נייל חיבק אותי חזק יותר ומלמל "אנחנו נעבור את זה"..


תגובות (3)

תמשיכי זה מושללםם

17/02/2014 00:42

מושלם! תמשיכי!

20/02/2014 08:50

תמשיכי!!!!!!!!!!

20/02/2014 08:54
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך