דיירקשנית [:
אהבתם ?!

אני רק מבקשת לא להעתיק את המשך הסיפור):
מי שממש ממש רוצה להעתיק יכול אבל עם קרדיט לי..

פאנקיפיק על הארי סטיילס – חלק 4

דיירקשנית [: 21/01/2014 1035 צפיות 7 תגובות
אהבתם ?!

אני רק מבקשת לא להעתיק את המשך הסיפור):
מי שממש ממש רוצה להעתיק יכול אבל עם קרדיט לי..

הופתעתי לראות שהארי וקנדל לא בכותרות,
אלא.. אני !
הייתי המומה, בשוק, הרי מה כבר עשיתי. בכתבות היה רשום:
'האם (השם שלך), האקסית של הארי סטיילס, מתכוונת להתאבד?' היה רשום, והיה מצורף קישור לסרטון בו אני קונה את הכדורים בבית המרקחת.
לא ידעת מה לעשות באותו הרגע.

נקודת המבט של הארי:
לא יכול יותר עם קנדל !! אני לא סובל אותה !!
וכל זה בשביל מה?! בשביל פרסום ותהילה, אויש באמת מודסט.. (מודסט- המנהלים של וואן דיירקשן).
נכנסתי לאינטרנט, בתקווה למצוא משהו שהוא לא קשור אליי ואל קנדל, "הזוג של הוליווד" כמו שמכנים אותנו.
'האם (השם שלך), האקסית של הארי סטיילס, מתכוונת להתאבד?' מה?!?!
בלי לחשוב פעמיים, ארזתי מזוודה, הזמנתי במהירות כרטיס טיסה ועפתי לשדה תעופה הקרוב.
האהובה שלי עומדת להתאבד? בגללי? לא יכול להיות. קיבלתי שיחת טלפון מקנדל, סימנתי אותה כ-
'השנאה שלי'. עניתי לה.
"היי, בייבי, אני על רמקול בתוכנית הטלוויזיה של בראד פיט, תרצה להגיד לי משהו אהוב שלי?" שאלה.
"בכבוד," אמרתי, "חתיכת כלבה מטומטמת!! תיכחדי! בגללך החברה האמיתית שלי, (השם שלך), רוצה להתאבד! יא @#$% תמותי!" צרחתי. לא היה אכפת לי ממודסט. היא ניתקה.
***
כעבור 3 שעות.. עדיין נקודת המבט של הארי:
עליתי לטיסה, מקווה מאוד ש(השם שלך) לא לקחה עוד את הכדורים.

נקודת המבט שלך:
שוב באינטרנט, שוב כתבות עלי, שוב כתבות על.. הארי וקנדל נפרדים ? מודסט והסיפור האמיתי ?
אומייגאד ! האם זה הזמן שלי לקפוץ?
'האם הקשר המזוייף בין כוכב הפופ הבינלאומי, הארי סטיילס, לבין דוגמנית העל קנדל ג'נר, עומד להיגמר? היכנסו לכתבה ותגלו —>'
נכנסתי.
'כידוע לכולכם, קנדל ג'נר והארי סטיילס היו חברים, אבל האם הכל היה זיוף? ובשביל מה?
אז ככה, הנהלת 'וואן דיירקשן', מודסט, הכריחו לפני כחודש את סטיילס להיפרד מחברתו (השם שלך), ולהתחיל בקשר רומנטי עם הדוגמנית הידועה, ג'נר.
ג'נר וסטיילס יצאו בכאילו כחודש, עד היום.
ג'נר התראיינה לתכנית הטלוויזיה 'עוד כוכב' של בראד פיט, בה היא מספרת על החבר שלה, סטיילס.
באמצע התוכנית ביקש בראד מג'נר להתקשר לחברה סטיילס, וג'נר לא היססה.
כששאלה את סטיילס האם יש משהו שהוא רוצה להגיד לה, הוא אמר 'בכבוד', והחל לקלל אותה ולבייש אותה לנגד עיני העולם. את הקישור תוכלו למצוא כאן _______________.'

O M G . אני בשוק.
****
כעבור 7 שעות, מנקודת המבט שלך:
הדלת נפתחה ו..


תגובות (7)

יואוו תמשיכי

21/01/2014 08:56

תמשיכי זה מהמם!!!!

21/01/2014 09:17

תמשיכי!

21/01/2014 11:45

אני העתקתי בלי קרדיט למוח שלי מחועחעחעחע תמשיכייייע

21/01/2014 12:25

תמשיכייייייייי!!!!

21/01/2014 13:31

תמשיכי!!! והנה תגובה למה שרשמת לי: אוקיי, סורי אבל אני ממש חייבת את זה, אני ייתן לך קרדיט ואני גם קצת משנה, אני רק צריכה עוד פרק אחד שלך ואז כל השאר שלי…

22/01/2014 03:31

בקשר לדגובה שלך: אוקיי אני מצטערת

22/01/2014 05:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך