קרנוש פיין :)
ראשית לכל
שנה טובההה לכולםםםםם
ובקשר לסיפור
החלטתי שהוא יהיה על פנימייה , אתן מופיעות בו :>
הוא יהיה קצת מפחיד , אבל לא בטוח :>

פנימיית הירח , הקדמה

קרנוש פיין :) 04/09/2013 693 צפיות 3 תגובות
ראשית לכל
שנה טובההה לכולםםםםם
ובקשר לסיפור
החלטתי שהוא יהיה על פנימייה , אתן מופיעות בו :>
הוא יהיה קצת מפחיד , אבל לא בטוח :>

פניימית הירח הקדמה

פנימיית הירח זה סיפור על וואן די , ג׳סטין ואוסטין.
הקדמה –
אני אנג׳ל בת 17 שיער שחור גלי כפחם , עיינים כחולות עמוקות , ממוצעת בגובה , רזה בקיצר ממוצעת ומטה ביופי , סובלת בריונות בבית ספר שלי , למזלי יש לי 5 חברות טובות , אחת מהם היא אחותי הקטנה , לונדון בת 16 , נועם בת 17 , מיילי השם קיצור שלה זה מיי בת 18 (היא הכי גדולה) , רייצל והכינוי שלה זה ריי , אמה בקיצור איימ .
לכל אחת מהן יש אופי מיוחד במינו ! למשל , לונדון , אומרת את מה שהיא חושבת בפרצוף , צוחקת מהכל , מצחיקה ואמיצה.
מיילי , לא פוחדת מכלום , היא הכי גדולה ומתנהגת כמו בת 5 , יש לה שמחת חיים ענקית ומצחיקה.
נועם , אוהבת לאכול ותמיד מתלוננת על זה שהיא שמנה , אבל היא ממש לא שמנה! היא רזה ויפה , היא רגישה ולפעמים ביישנית אבל מדהימה !
אמה , מצחיקה , קצת קשוחה כי היה חבר שבגד בה , היא לא אוהבת לדבר על זה הרבה , בגלל שהיא קשוחה חושבים שהיא לא צריכה הרבה תצומת לב , גם אנחנו לפעמים … אבל היא כל כך צריכה את זה.
רייצל , היא מצחיקה , יפה ואמיצה , יש רגעים שהיא פשוט נעלמת , ואנחנו לא מוצאות אותה עד הערב שהיא חוזרת .
ורק אני , הבנות אומרות לי שאני מצחיקה , אני מגושמת , יש רגעים שאני מרחפת , אני במקום אחר , עפה עם הדמיון , עד שזורקים עליי משהו (חחחחחחחחח) , אני לא הכי ״נשית״ זתומרת , אני משחקת כדורסל (גם הבנות משחקות איתי לפעמים) , אני לא סובלת חצאיות מיני לדעתי זה זנותי , שונאת מחשופים , בקיצור שונאת חשוף , אני בדרך כלל לובשת גופיות גינס ואולסטר .
אני כותבת שירים מתי שיוצא לי , על החיים והכל . אני לא נפתחת בקלות אבל לחברים שלי אני עם שמחת חיים ענקית.

כוכבים :
הארי + לונדון (אחותי)
נייל + נועם \ דיירקשנית בדם
ליאם +רייצל (לירון)
זאיין +אמה / כינוי אמ (תולי מאליק)
לואי +מיילי / כינוי מיי (ליאם נשרוף כפות)
ג׳סטין +
אוסטין + אנג׳ל אני ^^

סיפור על פניימה


תגובות (3)

יואו תעלי פרק ראשוןןןןןןןןןןןןןןן חג שמח:)
אנאי כבר אקרא את הפרקים במוצש כי אני דתיה:(
באסהההה אבל על תדאגי איך שיוצא שבת והחג אני ישר עפה לקרואא

04/09/2013 08:56

ייאייאיאיאיאיאיייי תתחיללייייי!!! D:
אני מתה על סיפורי פנימייה בלי קשר לוואןדי :)
אני מחכה להתחלה דחופפפפ!!!! ♥♥♥
שנה טובהה מושלמתתת!!! D:

04/09/2013 10:12

ייוואווו איזה כיף צירפת אותי…!!!! נסיכה שלי תמשיכיי ושנה טובה גם לך

04/09/2013 12:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך