פנימיית מפורסמים – פרק 7

time machine123 12/04/2021 493 צפיות אין תגובות

לקנדלריה לא היה ספק שהעניינים איבדו שליטה בקשר למערכת היחסים שלה עם רוג'רו.
מאז שהוא הודיע שהוא מצטרף למפורסמים שנרשמו בתחילת הקיץ לפנימייה.
היא התחילה לחשוש שרוג'רו מתחיל לפתח רגשות כלפי קרול, האם זאת תחילתו של סיום הקשר ביניהם?
היא לעולם לא תדע מה הוא מרגיש , אלא אם היא תפנה אליו שאלה שבכלל מעסיקה אותה בזמן האחרון.
היא חשבה שקרול ורוג'רו היו מאוהבים, היא קלטה את המבטים , את הרמיזות שעזרו לה להגיע למסקנה שהקשר שלה עם רוג'רו הסתיים.
" מה קורה , פספסתי משהו?" אמר רוג'רו בבהלה.
" חברה שלך קנאית. היא בטוחה שאנחנו זוג.." אמרה קרול וצחקה לעצמה.
" קרול , מה אמרת שגרם לה להרגיש ככה?"
" לא עשיתי שום דבר. למה אתה מאשים אותי? "
" כי אני לא מבין אותך. מצד אחד את שמחה משום שיש לי בת זוג ומצד שני את מצפה שאפרד מקנדלריה כדי שאהיה איתך.
למה את מחכה, שאגיד לה שאני אוהב אותך?"
קרול רצתה להגיד שכן , היא מאוהבת ברוג'רו בסתר למרות שהיא מתאמצת להתרחק ממנו.
" אל תגיד, אתה מעוניין שנישאר ידידים?"
" כן בטח. עכשיו איפה קנדלריה?" שאל רוג'רו והביט על קרול בקשיחות.
קנדלריה לא רצתה לחזור לכיתה, כל עוד רוג'רו יהיה קרוב לקרול. שום דבר שהיא חושדת בו איננו בטוח עדיין.
כשהתלמידים יצאו בהמוניהם, רוג'רו יצא לחפש את קנדלריה ביניהם. הוא מצא אותה בחצר מדברת עם מייקל.
היא הסתובבה אליו באדישות , היא הביטה על הרצפה במקום על רוג'רו.
" חיפשתי אותך. אפשר לדעת מה קורה לך?"
" למה חפשת? יש לך את קרול! תהיה איתה! למה אתה איתי אם אתה מאוהב בה?"
" אני לא מאוהב בקרול, תפסיקי לדמיין שטויות! אמרתי לך כבר שאנחנו רק ידידים!"
" רק ידידים לא מתנשקים ככה כפי שאתם עשיתם. ראיתי אותך. זה ברור שתכחיש."
פתאום נשמע קולה של ולנטינה מהכרוז : האם קרול ורוג'רו זוג? זאת שאלה שכל המעריצים רוצים עליה תשובה.
קרול מנסה להכחיש שהיא אוהבת את רוג'רו.
יש אהבה באוויר, האם רוג'רו הפסיק לאהוב את קנדלריה?
על זאת נספר לכם בהמשך."
קנדלריה סטרה לרוג'רו. היא האמינה לשמועות שקרול ורוג'רו היו זוג.
" בגדת באמוני, רוג'רו!" אמרה קנדלריה בבכי וניתקה אותו ממנה בכוח.
" מה שאת מאמינה לו , זה בכלל לא נכון."
" אז מה, המעריצים שקרניים?" שאלה קנדלריה בקול שבור.
" הנה ההוכחה לנגד עינייך. אני אוהב אותך. למה את לא מאמינה לי?"
" היינו זוג מנצח, רוג'רו. כל מה שרציתי אי פעם . מצאתי בך את מה שחיפשתי. האמנתי בך. לניצוץ שכבר כבה בעינייך. עכשיו אני לא יודעת אם אני רוצה להישאר פה. אתה מבין שהיית הראשון שלי?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך