time machine123
בהצלחה עם הסיפור🌻🌼🌸🌩💜♥

פנימיית מפורסמים – פרק 8

time machine123 13/04/2021 446 צפיות אין תגובות
בהצלחה עם הסיפור🌻🌼🌸🌩💜♥

קנדלריה ארזה את תיקה ודחפה את הבגדים פנימה, היא תמשיך הלאה בלי רוג'רו. יכאב לה כמה שיכאב , אבל לבסוף גם לה יעבור.
היא הריצה את הרגע שבו ראתה את קרול עם רוג'רו שוב ושוב בקצב של אוטוסטרדה.
הדבר האחרון שהיא תעשה זה לרוץ אל זרועותיו בחזרה , הרי עבורה זוהי כניעה מוחלטת .
כניעה פירושה טיפשות. טיפשות שנובעת מכך שהיא ממשיכה לאהוב אותו.
לא מגיע לו שהיא אוהבת אותו. זה יהיה טוב אם היא תעזוב את הפנימייה בידיעה שהוא יהיה מאושר עם מי שהוא יבחר להיות.
מה שהכאיב לה זה שהזוגיות שלה עם רוג'רו הייתה דוגמא של זוג מושלם, ועכשיו היא שואלת את עצמה מה יהיה עם המעריצים.
המעריצים עלולים לשאול שאלות
ואיך היא תענה עליהן, היא עם רוג'רו זה הרי לנצח.
לפתע נכנסו קרול ודמי לחדר. הן הופתעו לראות את המזוודה הגדולה לצידה.
" את עוזבת , ברצינות?" שאלה קרול באכזבה.
" כן , ברור. איך אני יכולה להישאר פה? אם אתם כל הזמן האחד עם השנייה, אני לא אוכל לעבור על פניכם ולקבל את זה שלרוג'רו יש בת זוג." אמרה קנדלריה ביובש.
" אנחנו לא זוג, תביני את זה. אל תאמיני לשמועות. הן שיקריות." אמרה קרול , קנדלריה ישבה על המיטה והסיטה את מבטה לעבר החלון.
" קרול , אני רואה כמה הן " שיקריות." אני לא רוצה להיות התרופה בשביל רוג'רו, אני יודעת היטב שאת מאוהבת בו, אני לא יכולה לסלוח על מה שהוא עושה. "
" אז את לא יודעת מה כתוב בעיתונים, מה הכול נכון? זה הכי קל בעולם לקחת תיק ולברוח מאשר להתמודד, לא?"
" כן , אבל .." אמרה קנדלריה , מסכימה עם מה שקרול אומרת.
" שיחקנו כזוג אוהבים בסוי לונה , אני מתה על רוג'רו אבל בתור הידיד הכי טוב. כמה נחמד שהחלטתי להישאר בקשר איתו."
" זה באמת מה שאת מרגישה? רוג'רו הוא רק ידיד?"
" בטח, למה את חושבת שאני משקרת?" אמרה בביטחון, היא לא רצתה שקנדלריה תכעס על רוג'רו.
"קדימה , תיכנס." קבלה קרול את רוג'רו.
קנדלריה שפשפה את עיניה שוב ושוב ועדיין לא האמינה שהוא כאן.
" רוג'רו.." היא אמרה בחיוך, היא התגעגעה על הזמן שהם לא היו ביחד.
" את תהיי מסוגלת להאמין בי , שוב?" שאל רוג'רו , הוא אחז בידה.
" אני לא יודעת , אבל שום שמועה או עיתון לא יעמוד בין שנינו יותר. אלא אם אתה תגיד, אני מתחייבת לאהוב אותך ולבטוח בך. " קראה קנדלריה והביטה בו באהבה.
" נשיקה! נשיקה! נו קדימה!" אמרו קרול ודמי בעידוד.
קנדלריה התקרבה אליו ונישקה אותו.

" סוף טוב , לא ככה קרול?" שמחה דמי לראות שקנדלריה לבסוף סלחה לרוג'רו.
" אכן, ידידתי הטובה!" הסכימה קרול עם דמי והשתיים התחבקו זו עם זו.

" או, חברים. יש סיבה למסיבה!" אמר ג'סטין בשחצנות כשראה שקנדלריה ורוג'רו חזרו.
" כן , סיבה למסיבה. להגיד לך, ג'סטין. בעולם המציאות יש הרבה סיבוכים , מריבות , ואי הסכמות. אנחנו יכולים לחשוב אחרת בנוגע לכך."
" למשל , מה?" אמר ג'סטין והתקרב אל סלינה , היא זזה הצידה כדי לתת למייקל לעבור.
" מה קורה פה, חבר'ה?" שאל מייקל בחשדנות.
" כלום," אמרו ג'סטין וסלינה ביחד, באותו הזמן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך