a_2120_s
תהנו מקווה שתואהבו את הפרקותגיבו ואם יש לכם הערות אז תגידו אני אשמח.

פרק 1 -first love

a_2120_s 24/02/2014 851 צפיות 7 תגובות
תהנו מקווה שתואהבו את הפרקותגיבו ואם יש לכם הערות אז תגידו אני אשמח.

נקודת מבט של מיה:
קמתי בבוקר מאוד עייפה וידעתי שהיום הוא יום מיוחד, זה הוא יום ההולדת שלי ואני בת 18.
קמתי מהמיתה והלכתי לכיוון הארון והפעם החלטתי לגוון ולשים משהו מיוחד ולא כל הזמן בגדים בצבעים שחורים וכחולים, אז התלבשתי בסקיני ג'ינס שחור מאוד מאוד צמוד כך שיכלו לראות עד כמה אני רזה. לבשתי חולצה חופפת בצבע סגול בייבי ונעלתי נעליי וואנס סגולות ואת שערי החלק והבלונדיני הספתי לקוקו גבוה וירדתי למעטה למטבח.
ראיתי את אמי עומדת ומכינה את ארוחת הבוקר הכי אהובה עליי, נתתי לה חיבוק גדול ואמרתי "בוקר טוב" "בוקר טוב מתוקה שלי אני לא מאמינה שאת כבר בת 18 זה לו יאמן" אמי אמרה והתיישבתי מסביב לשולחן ואח הגדול שלי איאן ירד, הוא גודל ממני בשלוש שנים ואני עדיין לא מאמינה שהוא גר עם אמא ואבא, איזה תינוק הוא.
לקחתי לגימה מכוס השוקו שלי והתחלתי לאכול הרבה ופתאום איאן אמר "איך את אוכלת כל כך הרבה ואת כזאת רזה? איך את לא משמינה?" "לא יודעת, נידמה לי שיש לי מזל" עניתי וצחקתי "כיף לך אני בשביל לא להשמין אני עושה ספורט" הוא אמר והוסיף "טוב אני אוהבת לעשות ספורט".
אחרי שסיימתי לאכול פיניתי מהשולחן ועליתי לחדר שלי כדי לקחת את התיק שלי, אחרי שלקחתי את התיק יצאתי מהבית ונסעתי לכיוון בית הספר. בנסיעה חשבתי לעצמי אני לא מאמינה שאני כבר בת 18 וזאת השנה האחרונה שלי בתיכון טוב זה מוזר.
הגעתי לבית הספר, יצאתי מהמכונית ונכנסתי לבניין ומשם הלכתי לשיעור צרפתית.

נקודת מבט של קאט:
הייתי כבר ערה מתארגנת ליום המיוחד הזה שהולך להיות לי היום הכי נהדר שיש.
הייתי לבושה בגופייה לבנה שמוכנסת לטוח חצית שחור גבוהה ונעלתי נעלי בובה לבנות לקה וסירקתי את שערי בלונדיני המתולתל וירדתי למטה לסלון.
ראיתי את שלושת האחים הקטנים שלי והם פשוט מעצבנים אותי, בלי להגיד לאף אחד משהו יצאתי מהבית לכיוון הבית ספר.
הגעתי לבית ספר והחברה הכי טובה שלי קרוליין רצה עלי וחיבקה אותי ואמרה "מזל טוב" "תודה" אמרתי לה והלכנו לשיעור ספרות ושם פגשתי את קול החבר שלי של הבנות היו מתתו לקבל אותו אבל ברור שאני זכיתי בו.
קול בא עליי נישק אותי נשקה קטנה בפה ואמר "בוקר טוב בייב ומזל טוב"

נקודת מבט של מיה:
אחרי שיעור צרפתית הייתה הפסקה והלכתי ללוקר שלי וראיתי פתאום את קיילי, החברה הכי טובה שלי והיא אמרה לי "מזל טוב ואל תישכחי היום אני עושה לך יום כיף" "אוקיי סבבה" אמרתי "טוב אני צריכה ללכת המורה שלי ביקשה ממני להביא לה משהו" קיילי אמרה והלכה.
הכנסתי את הספרים שלי ללוקר והמשכתי ולא שמתי לב לאן אני הולכת ופתאום
-בום-


תגובות (7)

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי
יש קצת שגיאות כתיב אבל זה יפה

24/02/2014 07:53

תמשיכי.. :) עכשיו!

24/02/2014 07:56

תודה ואני ינסה להמשיך היום וכן אני יודעת שיש לי קצת שגיאות כתיב כי אני לא כל כך מרוכזת היום תודה שאמרת לי.
ועוד פעם תודה.

24/02/2014 08:06

תמשיכיי

24/02/2014 08:08

נשמע ממש חמוד
תמשיכי!!!!!!!!!!

24/02/2014 08:34

נשמע נחמד…
עוד לא ממש הבנתי איך זה קשור לוואן דירקשן אבל, הו וול, את זה אני כבר אגלה בהמשך :)

אמי.

24/02/2014 08:43

תמשיכיייי!

24/02/2014 12:32
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך