גברת פיין
חחח בפעם הקודמת העלתי תהקדמה ותוך שתי דקות היו חמש תגובות אפילו שביקשתי שלוש :) לגביי כל הבנות שביקשו להשתתף אז אני מצטערת אי אפשר הסיפור הזה הוא מפרי הדימיון שלי ואני רוצה שכולו.. סליחה... אל תפסיקו לקרוא בגלל זה 4 תגובות ממשיכה <3

פרק 1 (what's wrong with me? (1D

גברת פיין 21/08/2013 1100 צפיות 6 תגובות
חחח בפעם הקודמת העלתי תהקדמה ותוך שתי דקות היו חמש תגובות אפילו שביקשתי שלוש :) לגביי כל הבנות שביקשו להשתתף אז אני מצטערת אי אפשר הסיפור הזה הוא מפרי הדימיון שלי ואני רוצה שכולו.. סליחה... אל תפסיקו לקרוא בגלל זה 4 תגובות ממשיכה <3

"זה נגמר בת'אני".." אמר לי בריאן עם מבט עצוב בעניים "סליחה.." אמרתי ורצתי משם… במהירות העל… בלי לחשוב מיד הגעתי לבית של ליאם. כן ליאם פיין, האחד הזה בלהקה וואן דירקשן… כן הוא.. ליאםן החבר הכי טוב שלי כבר 6 שנים, אנחנו מספרים אחד לשניה הכל כולל הכל <3 דפקתי על דלת ביתו של ליאם.. אחרי כמה שניות שמעתי את קולו מבעד לדלת "מי זה?" "אני" עניתי לו הוא פתח את הדלת וחיבק אותי חיבוק דב … "מה קרה?" שאל מיד אחרי שראה את ההבעה על פניי "זה בריאן.." אמרתי מנסה לעצור את הדמעות שמטפסות לי בגרון.. "אני יהרוג אותו אני נשבע לך!!! מה הוא עשה לך?? הוא פגע בך?" ליאם אמר וקיבץ את אגרופיו.. "הוא נפרד ממני…" אמרתי ואז קיר הדמעות נפרץ ובכיתי את נישמתי.. "דיי בת'… דיי הכל יהיה בסדר.. אני כאן איתך." הוא אמר לי… והאמנתי לו והרגשתי שאני מתאהבת בו הסתובבתי במהירות וריסקתי את שפתיי על שלו..

~נקודת מבט ליאם~

היא התחילה לבכות "דיי בת'… דיי הכל יהיה בסדר.. אני כאן איתך." אמרתי לה וראיתי חיוך קטן מציץ מתחת לבכי.. כבר מהרגע הראשון שהכרנו התאהבתי בה <3 אבל אף פעם לא היה לי האומץ… פתאום מי שום מקום היא הסתובבה ונישקה אותי… הנשיקה שחיכיתי לה כל חיי… שפתינו נפרדו "אני אוהב אותך" אמרתי לה "גם אני אוהבת אותך" היא ענתה לי ונשכבה על חזי נרדמנו..

~נקודת מבט בת'~
התעוררתי "איפה אני" אמרתי בשקט ואז ראיתי את ליאם ישן לצידי.. כנראה נרדמתי לידו.. ואז הכל חזר אלי.. בריאן ,ליאם ,הנשיקה הכל.. קמתי בשקט והלכתי להתקלח.. לקחתי את הבגדים למקרה החירום.. שתמיד יש לי בבית של ליאם והתקלחתי….

-פרק קצר נכון אני יפצה אתכן-


תגובות (6)

תמשיכיי..!!

21/08/2013 13:27

אואואו ליאם חמוד שלייייי!!!!!!המשךךךך,ואני דורשת עכשיו את הפיצוי חחחחחח…

21/08/2013 13:28

תמשיכי

21/08/2013 13:35

תמשיכי

21/08/2013 13:56

תמשיכי!

21/08/2013 14:14

סיפור ממש יפההההה,
אבל זה לא הגיוני שהם חברים כבר 6 שנים, ודווקא עכשיו יש לה רגשות אליו.
טוב לא משנה… את כותבת ממש יפה,
ותמשיכי!!

25/09/2013 07:12
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך