a_2120_s
אני חושבת שזה יצא ל מאוד משעמם ואני לא בטוחה אם אני ימשיך את הסיפור הזה.ואולי אני מתחילה חדש

פרק 3-first love

a_2120_s 28/02/2014 627 צפיות 7 תגובות
אני חושבת שזה יצא ל מאוד משעמם ואני לא בטוחה אם אני ימשיך את הסיפור הזה.ואולי אני מתחילה חדש

"טוב אחרונה שתהייה עם הארי היא …" התפללתי בלי שזו לא אני, "מיה" נו באמת.

נקודת מבט של קאט:
הייתי בבית הספר בהפסקה ופתאום אמא שלי התקשרה עליי ועניתי,
"היי אמא"
"היי מתוקה שלי,את יכולה לדבר עכשיו?" היא שאלה.
"כן" עניתי במהירות.
"אוקיי נכון שרצית לעבור דירה,אז אנחנו עוברים עוד יומיים, ללונדון" היא אמרה בשמחה.
"אבל אמא איך עוד שלושה חודשים נגמרת שנת הלימודים ומה אני יעבור לבית ספר חדש עכשיו?"שאלתי.
"אין מה לעשות" היא אמרה וניתקתי לה.
אני לא מאמינה שהיא עשתה לי את זה, מה אני צריכה לעזוב כל באמצע להיפרד מהחבר שלי,להיפרד מהחברות שלי. מה אני הולכת לעשות.
פתאום שמתי לב שמתחילות לרדת לי דמעות ועוד ביום הולדת שלי, אוף למה אני תמיד צריכה לסבול מבכל.

נקודת מבט של מיה:
אחר שיעור מוזיקה הם ביקשו מאיתנו להישאר והתיישבתי ליד ג'ולי,"היי" אמרתי "היי את מיה נכון?"גולי שאלה אותי "כן"עניתי בחיוך.
"דיי איך אין לי כוח לזה עכשיו" ג'ולי אמרה ודפקה את ראשה בשולן הכוונה וזה היה ממש מצחיק.
"אוקי כולנו צריכים לעבוד בזוגות ובשבוע הבא כל זוג מציג את השיר שהוא הכין, אתם צריכים לעבוד אחר הצהריים בבית ספר" לואי אמר וג'ולי הסתכלה עליו כמו לא יודעת מה ולחשתי לה "את עובדת איתו אז את יכולה לאנוס אותו" והיא נתנה סטירה וצחקתי.
פתאום הארי ניגש עליי ושאל "אני יכול לדבר איתך?" "כן" עניתי ויצאנו לדבר במסדרון.


תגובות (7)

תמשיכי!

28/02/2014 07:11

תמשיכי:)

28/02/2014 07:32

תמשיכיייייייייייייי!

28/02/2014 09:29

וואוו זה ממש יפה תמשיכיייייייייייייי

28/02/2014 12:15

לאלאלאלאלא תמשיכייייייי השארת אותנו ברגע מותח!!!!!!!
אם את רוצה את יכולה לקרוא גם את הסיפור שלי : חלום חיי אבל רק אם בא לך :)

02/03/2014 09:06

תמשיכיייייייייי

05/03/2014 16:10

תמשיכי ~!!!!!! ^~^
!!!
!!! !!!

06/03/2014 17:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך