shahaf
קצר בשביל כפול אבל אני אוהבת את התוצאה...

צעירים לנצח פרק 48+49

shahaf 17/12/2012 2039 צפיות 8 תגובות
קצר בשביל כפול אבל אני אוהבת את התוצאה...

~למחרת..~
שיחררו אותי מבית החולים והגענו לבית של הבנים..
בר ורותם לקחו את איידן ואיזבל מהידיים שלי ולואי כיסה את עיניי לפני שהוא הכניס אותי לחדר הריק שליד החדר שלנו..
כשהוא נתן לי לפקוח את עיניי ראיתי חדר צבוע בגווני כתום בהירים מאוד, עם ציור קיר של זאיין, של שמש שוקעת ענקית לתוך ים.. פשוט קיר שלם..
שתי עריסות תינוק, בצבעי שמנת, עם מצעים לבנים-כתמתמים, כיסא מתנדנד להנקה, גם הוא באותם צבעים וארון בגדים בצבע שמנת ווילון כתמתם צהבהב על החלון..
״וואו.. מתי הספקתם לעשות את כל זה??״ שאלתי את לואי והארי שנכנסו איתי לחדר..
״אתמול הרהיטים הגיעו, והחדר כבר היה צבוע מלפני חודש, זאיין עבד עליו קשה.. אני ורותם ודני וזאיין עבדנו קשה לסדר את זה אתמול.. מה דעתך??״ הארי אמר..
״זה פשוט מושלם.. תודה האז.. עכשיו איפה זאיין יש לו ממני חיבוק ענקי…״ אמרתי וזאיין נכנס עם דני לחדר בדיוק שניה אחר כך..
״מישהו חיפש אותי??״ זאיין שאל ורצתי אליו כמו ילדה קטנה,עוטפת אותו לחיבוק..
כולם נכנסו לחדר, בר ורותם הניחו את איידן ואיזבל בעריסות ונייל קפץ, בשקט, וחיבק את כולם לגוש אחד, ולחש״ חיבוק קבוצתיי״
צחקקתי לתוך אחיזתם של זאיין ולואי, ואחרי מספר דקות יצאנו מהחדר..
התיישבנו בסלון, והארי יצא מהמטבח עם סלסלת פירות ענקית, חולשה שלי..
אני פשוט מכורה לפירות..
הוא הניח את הסלסלה באמצע השולחן של הסלון, וכולם התנפלו עליה..
אכלתי מלא תותים, אננס, קוקוס, תפוח, בננה, מלון, אבטיח, פטאיה, פירות מיובשים, סושי פירון, מנגו , אפרסק, שזיף, פסיפלורה, ועוד מלא מלא פירות…
אחרי שכולם סיימו לאכול עלינו לחדרים,אבל קודם נכנסתי לחדר של אייד ואייז..
פרק 49:
כן, בקיצור אנחנו קוראים לאיידן אייד, ולאיזבל אייז.. הם מושלמים קטנים..
לאיזבל עיניים כחולות אפורות, כמו של לואי, ושיער חום גלי, היא נולדה עם קצת יותר שיער מאייד..
אפשר לראות כבר מעכשיו את השפתיים המשורטטות שלה, ולואי אומר שהיא ממש דומה לי, אבל אני לא בטוחה..
לאיידן יש עיינים כמו שלי, אפורות חומות, אבל קצת יותר בהירות, והכי מיוחד, יש לו עיגולין כחולים מסביב לאישונים, עיניים מדהימות..
אצלו השפתיים קצת פחות בולטות, והשיער ממש חלק, כמו של לואי…
הם לא נראים אותו דבר בכלל.. אייז יותר קטנה מאייד במשקל בקצת, וגם יותר נמוכה..
כשנכנסתי שמעתי את אייד מייבב מעט, אז הרמתי אותו והתיישבתי על הכורסא להנקה שבחדר, והנקתי אותו..
כשסיימתי גם אייז התעוררה וגם אותה הנקתי..
לואי נכנס לחדר בדיוק כשהכנסתי אותה למיטה..
״נסיכה מתי את באה לישון??״ הוא עמד מאחורי, עוטף שתי ידיים על מותניי, ומחבק אותי..
״עכשיו..״ אמרתי והסתובבתי, מנשקת את אפו בעדינות..
״רק נשיקה באף??״ הוא שאל ועשה פאפי פייס..
נישקתי אותו על השפתיים, עוטפת את ידיי סביב צווארו..
הוא הרים את מותניי מעט, ועטפתי את רגליי סביב גופו, והוא יצא מהחדר..
נכנסנו לחדר שלנו, והוא הפיל אותי על המיטה..
״בייב.. אתה יודע שאני לא יכולה לעשות כלום איתך.. עדיין כואב לי.. ללדת תאומים זה לא צחוק..״ אמרתי וחייכתי..
״ אני יודע.. אבל איתך לא צריך יותר מידיי.. רק שתהיי פה ותחבקי אותי.. ״ הוא אמר ונכנס למיטה, מרים את השמיכות ומתכסה, מכרבל אותי אליו..
״אני אוהב אותך..״ הוא לחש לגבי, מנשק את צווארי ברוך..
״אני אוהבת אותך..״ לחשתי בחזרה, נודדת לשינה עמוקה..

 


תגובות (8)

אוווו איזה מושלמייי בכי בכי זה כזה יפההה

העלת לי חיוכיי

17/12/2012 12:16

אווף זה כזה מושלםםםםםםםםםם !!!
תמשיכי דחוףףףףףףףףףףףףףף !!! <3 <3 <3

17/12/2012 12:49

מושללללללללם :(
תמשיכייייייייייייי

17/12/2012 12:49

המשךךךךךךךךךךךךךךלךךךך

17/12/2012 13:25

מושלם תמשיכי. את יכולה לקרוא את הסיפור שלי?

17/12/2012 13:37

איזה יפה !! פשוט מושלם תמשיכי:)

18/12/2012 05:53

מושלם את חייבת להמשיך

18/12/2012 07:35

דייי מושלמייי עפתי לקרוא תפרק האחרון :-[

18/12/2012 11:48
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך