shahaf
חעחעחעחע מתחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!1

צעירים לנצח 2 פרק 6 :)

shahaf 02/02/2013 2100 צפיות 13 תגובות
חעחעחעחע מתחחחחחחחחחחח!!!!!!!!!!!!!!1

" זה לא יכול להיות.." מלמלתי לעצמי בשקט מדיחה את המים באסלה ושוטפת את פניי..
יצאתי מהשירותים וחזרתי להתכרבל בשמיכה ליד לואי, מחשבות רבות מציפות את מוחי..
עוד שעה צריך לקום להכין את אייד ואייז לרום ואור, הם הולכים לגן החיות עם עומר ואמילי, ואני הולכת עם הבנות לבית קפה, לואי עם הבנים למפגש חתימות למעריצים..
נרדמתי…

*מנקודת מבטו של לואי..*
התעוררתי מוקדם מהרגיל, 6 בבוקר..
סידרתי קצת את החדר אחרי הלילה הנהדר שהיה לי ולשחף אתמול..
הייתם מצפים שאחרי נישואים ולידה החיים המיניים יורדים, אבל הקשר ביני לבין שחף רק התחזק..
בין כל הסידורים גיליתי משהו שכנראה ישנה את חיי..
אולי לא כל כך דרמטי, אבל עדיין, שחף הולכת להיות בשוק..
איך לעזאזל אני יספר לה את זה?
מה הסיכויים ש—- נקטעתי באמצע מצלצול הפלאפון שלי, בריטני ספירס ממלאה את החדר, שוב הארי..
"הלו?" שאלתי אל הטלפון..
"לווווו!!! יש היום מפגש חתימות!! אנחנו מכריזים היום שרותם ילדה!!" הוא צעק מהתרגשות אל תוך אוזני, גורם לי להרחיק את המכשיר מעט מהאוזן..
"כן האז, אני יודע.. אתה בטח מתרגש.." החזרתי, חיוך על פניי כשנזכרתי בים שהכרזנו על ששחף ילדה, ושבר ילדה…
"מאוד!!!!!" הוא צרח וגרם לי לגחח..
"טוב אם אתה לא רוצה לאחר, אני ישמח שתנתק עכשיו ותתן לי ללכת להתארגן.." אמרתי מחייך לאוויר..
"ביי לו.." הוא אמר..
"ביי האז.." אמרתי וניתקתי את השיחה..

אני יספר לשחף אחרי המפגש, יהיה הרבה יותר קל לספר לה כשאנחנו לבד..
"לו?" קולה של שחף נשמע ופניה נכנסו חצי מחייכות לחדר..
"כן? מה קרה??" שאלתי מעט מודאג שהיא גילתה, היא לא תיקח את זה כמו שצריך, זאת אשמתי..
"הכול בסדר.. רק רציתי לדעת אם אתה מוכן כי יקח לי קצת זמן להתארגן.." היא אמרה מחייכת שוב, את חצי החיוך..
"אני יודע שמשהו לא בסדר.. את יכולה לספר לי מה?" שאלתי מתקרב אליה, מאמץ אותה אליי…
"אני יספר לך בערב אוקיי?? אני בעצמי בקושי יודעת מה הולך כרגע.." היא אמרה, ממלמלת את החלק האחרון לעצמה..
"אוקיי.. גם לי יש משהו לספר לך בערב, ואני לא יודע איך תיקחי את זה, או איך זה ישפיע עלייך.." אמרתי מנסה לחייך אליה..
היא חייכה חצי חיוך מבולבל, ונכנסה אל חדר הארונות, בוחרת בגד..
היא יצאה אחרי חצי שעה מהמקלחת, לבושה בזה: http://www.polyvore.com/cool_kids_dont_dance/set?id=68667973
"את יפיפיה.." לחשתי באוזנה כשחיבקתי אותה ממאחורה בזמן שהיא הלבישה את אייד בג'ינס בהיר וטי שרט לבנה, נייק לבנות לרגליו וג'קט בייסבול קטנטן ואדום שזאיין קנה לו לאחרונה תלוי על כתפיו, חיוכו בעל הגומה האחת כמו של אימו דבוק לפניו…
עיניו החומות אפורות מנצנצות ושיערו החלק מורם מעט למעלה, בדיוק כמו שיערי..
"גם אתה בייב.." היא לחשה אליי את הכינויי שכל כך אהבתי לשמוע מפיה..
"אימא, מתי הולכים לראות ג'ירפות?" הוא שאל את שחף בקול מתוק..
"כשרום, אור, עומר, ואמילי יגיעו לפה עם דודה בר, אז אתם תצאו לגן החיות.." היא השיבה וחייכה אליו..
שיחררתי אותה מאחיזתי והרמתי את אייד אל המטבח, מניח אותו בכיסא האוכל שלו ומכין ארוחת בוקר..
אחרי עשר דקות בערך, שחף ואייז יצאו מן החדר של אייז,אייז ועייניה הכחולות אפורות כשלי מנצנצות וחיוכה המתוק ממלא את החדר..
תלתליה מפוזרים על כתפיה, היא לבושה בג'ינס אדום, וחולצה קצרה לבנה, ג'קט עור שחור על כתפיה, וסניקרס שחורות לרגליה..
בשביל ילדה בת שלוש יש לה מספיק סוואג, וכמו כמעט כל יום היא בחרה לעצמה סנאפבאק (הכובע הסוואגי שג'סטין והבנים אוהבים לשים..) בצבעי שחור לבן, עם יהלום אדום..
"היא בחרה את זה לבד!!!!" שחף אמרה משלבת ידיים למראה עיניי הבוחנות את בגדיה הקצת בוגרים לגילה של אייז..
"וזה מאוד יפה!!" חייכתי אליה, משאיר את החביתה לשניה על הגז בלי השגחה ומרים את אייז אליי, נושק על מצחה..
יש לי כל כך הרבה מזל להיות אבא של שתי ילדים מקסימים כל כך..
או אולי 3????


תגובות (13)

יואו מלא זמן חיכיתי לפרק הזה
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!

02/02/2013 12:16

חעחע ורק אני יודעתתתת מה ייקרה !!!!!! בערך..
מושלםםםםםםםםםםםם !! <3<3<3<3

02/02/2013 12:18

תמשיכי .. אהבתי את הסוף!!

02/02/2013 12:21

חחחחחחחחחח ענבר את לחוצה מדי!!

02/02/2013 12:38

אומיגאדדדדדדד תמשיכיייייייייייי !!!! D:

02/02/2013 12:46

תמשיכיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
תאמת שאחרי הפרק הקודם לא הייתי בטוחה שאני יקרא את הסיפור הזה אבל נשברתי (;

02/02/2013 12:52

תמשיכיייייי

02/02/2013 13:20

טוב שנזכרת לעלות…. חחחחחח. תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

02/02/2013 23:24

תמשיכיייייי !!!!! מושללםםם יאיייי היא בהריוןןןן !!! שובבה תקראי לילדים הארי ואור חעחע אני סתומע תמשיכיי

03/02/2013 05:59

תמשיכיייי((:

03/02/2013 11:19

תמשיכי תמשיכי

04/02/2013 01:36

נווווווווו מתח

11/02/2013 02:21

??

20/02/2013 11:14
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך