קצר, לא מעניין, סליחה :(
אני יודעת שאמרתי שזה ישתפר אבל תחכו פרק, שניים וזה באמת ישתפר.

קיץ זה הזמן לאהוב חלק 2

29/11/2013 555 צפיות תגובה אחת
קצר, לא מעניין, סליחה :(
אני יודעת שאמרתי שזה ישתפר אבל תחכו פרק, שניים וזה באמת ישתפר.

התמקמתי בחדרי, כל הדברים שלי כבר במקומם. חזרתי למטה בדיוק בזמן לארוחת ערב. התישבתי בין התאומות וג'ולי הביאה 11 מגשי פיצה על השולחן הארוך. את השולחן היה צריך להרחיב מכיוון שהיינו כל כך הרבה אנשים. היינו אני, התאומות, הארי וארבעת החברים שלו, לואי, נייל, ליאם וזאין ואז יש גם את החברות של לואי וזאיין, ג'ולי ומארק והשכנים שלהם סוזן ומייק.
במשך כל הארוחה תפסתי את נייל מסתכל עליי, אבל כשהסתכלתי עליו בחזרה הוא הסתכל לכיוון אחר.
“הארי אתה יכול לנקות את הכלים היום" ג'ולי אמרה במעין שאלה.
"אבל אני ניקיתי אותם אתמול!” הסתכלתי על הארי, הוא נתן לאמא שלו מבט מרושע.
“זה בסדר אני אנקה אותם היום" חייכתי לעברה והתחלתי לפנות את הכלים של כולם. הלכתי למטבח והתחלתי לשטוף את הכלים, אחרי שכבר שטפתי כמה צלחות מישהו הגיע למטבח, "אני אעזור לך לייבש" הסתכלתי עליו, זה היה נייל, הוא עמד שם וחייך. אחרי כמה רגעים הוא התעשת והתחיל לייבש את הכלים שכבר ניקיתי.
הסתדרנו טוב מאוד עד שהארי הגיע, הוא נעמד מאחורי דלת המטבח שהייתה פתוחה באותה עת "אל תשכחו הגנה" הוא צעק וצחק. נייל מצא את זה מצחיק, אבל אני מצאתי את זה מעצבן. הדברים נהיו יותר מביכים בשבילי אז. אני עומדת להרביץ להארי בפעם הבאה שאראה אותו.
סיימתי לנקות את הכלים והשארתי את נייל לייבש אותם, עליתי למעלה וסגרתי את דלת חדרי. צעדתי לעבר המיטה שלי וקפצתי עליה, נשכבתי ונאנחתי. זה עומד להיות קיץ ארוך.


תגובות (1)

הסיפור באמת יפה! ואפילו את לא צריכה לשפר מרב שבוא יפה :)
תמשיכי =)

29/11/2013 11:19
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך