קצת מזל פרק 11 (1D) ו(JBׂ)

שיר טומלינסון 30/07/2013 877 צפיות 2 תגובות

התחלתי לנסוע לבית החולים הנסיעה עברה בשקט לא הפעלתי את המוזיקה אפילו ידי רעדו וראשי כעב הלב שלי דפק בחוזקה לא הייתי מסוגלת לסאת את זה עוד מחשבות עברו בראשי אני לא מאמינה שאני הרגתי את גל אני אפילו עדיין מאמינה שזה קורה בגללי זה קרה באשמתי אני כול כך תפוקה שאין להאמין גל בא לכן בגללי אם לא הייתי עוזבת ומתמודדת אם הבעיות שלי זה לא היה קורה זאין לא היה מתעלף והארי לא היה נדקר ובמיוחד לא הייתי רוצחת מישהו אני אשמה עדיף שכול זה יעבור אני העזוב כול הנסיעה עברה במחשבות כאלה חניתי את האוטו ויצאתי במהרה ורצתי לעבר בית החולים עשרות צלמים חיקו מחוץ לבית החולים מחקים למידע ולתוצאות של זיאן והארי אני בטוחה ששלומם זה לא מה שמעניין אותם אלה בסקופ של מה שקורה ניסיתי להידחף בין עשרות הצלמים כשהבחינו בי ניסו לחץ ממני מידע לגבי זיאן והרי נדחסתי ביניהם מתלמת מאלפי השאלות שצלמי הפפראצי נכנסתי לבית החולים בריצה , מתנשפת בכבדות התקדמתי לעבר המזכירה המבוגרת שערה היה לבן ומשקפיים על אפה היה לה מבט מאיים ומפחיד היא בחנה אותי טוב ,טוב . וגלגלה את עיינה "סליחה גברתי ,את יודעת באיזה חדר נמלאים זיאן מאליק והארי סטיילס "
אמרתי בנימוס היא הסכלה במחשב לכמה דקות ואז ענתה בקול נוקשה "זיאן מאליק והארי סטיילס בחדר 105"….,"תודה " אמרתי בנימוס ורצתי במסדרונות עוברת בין עשרות חדרים מכספת את החדר שלהם סוף סוף מצאתי את החדר מחוץ לחדר חיקו ליאם ואבריל לואי ואלה זואי נייל ולירון הם היו נורה מודאגים וכך גם אני "מה שלומם" שאלתי "טוב שבאת הם לא אומרים מה המצב עד שבן משפחה מגיעה " חיפשתי את הרופא בעייני ובדיוק הוא יצא מהחדר "שלום דוקטור אני ליאן אחות של זיאן אפשר לדעת מה מצבם "אמרתי בחשש שהתוצאה רע "כמובן התוצאות הן ………..

חמש תגובות וממשיכים


תגובות (2)

שיואווו נוו מזה המתח הזה?? תמשיכיי .. דיי אני מתה :'( מה התוצאות ?? למה השארת אותי ככה ?? למה אני שואלת את כל השאלות האלה ?? למה את לא ממשיכה ? תמשיכי !!!

11/08/2013 06:59

אין תגובות

20/08/2013 13:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך