זה קצר- אני יודעת.
אני פשוט רוצה לדעת מה דעתכם על הרעיון.
וואן די יצטרפו בהמשך ואני אשתפר בהמשך.
בבקשה תגיבו את דעתכם.
נ.ב תשימו לב לכתוב בהתחלה! תודה.

קרב ריקודים- פרק 1

15/09/2013 798 צפיות 4 תגובות
זה קצר- אני יודעת.
אני פשוט רוצה לדעת מה דעתכם על הרעיון.
וואן די יצטרפו בהמשך ואני אשתפר בהמשך.
בבקשה תגיבו את דעתכם.
נ.ב תשימו לב לכתוב בהתחלה! תודה.

לפני שאתם מתחילים לקרוא, תכנסו למה מסופר בסיפור שהעלתי מזמן כי שיניתי אותו, תגיבו מה דעתכם.
"טוב אז ככה זאת התכנית: אנחנו עוצרים את כל התנועה ומתחילים לגרום לאנשים לשמוע אותנו ואת השאר תקראו בדפים שחילקתי ובמחשב- אין לנו המון זמן" אמרתי וכולם הלכו למקומותיהם לחזרות.
~~~~~סטוווופפפפ~~~~~~~
היי אני תהל ואני עם חברותיי- אנג'ל, קת'רין, קייט ומורן הקמנו חבורת בני נוער מכל רחבי העולם שרוצים שישמעו אותם ויכירו אותם אך לא ידעו מי הם.
אז איך הכול התחיל?
לפני חצי שנה ישבתי לי על המיטה בחדר שלי וחשבתי: 'מה אם יש עוד אנשים בעולם חוץ ממני שרוצים שיכירו בהם וידעו מה אנחנו עושים' ואז החלטתי לדבר עם חברותיי ולהפתעתי הן רצו להצטרף ולעזור לי אז הכרנו אנשים מכל רחבי העולם שרצו להצטרף ומאז אנחנו מתכננים את ה"הופעה" הראשונה שלנו בלונדון.
~~~~הההמממשששךךךך~~~~~
"טוב גמרנו לעשות חזרות אפשר לנוח חצי שעה ונחזור לעשות חזרות גנרליות- מחר ההופעה"
הודעתי לכולם והם הלכו לנוח.
~כעבור 12 שעות~
אנחנו מתכוננים ל"הופעה", נכנסים למכוניות ונוסעים בכביש.
הסימן שלנו הוא המוזיקה כשתתחיל כולנו יוצאים מהמכוניות ומתחילים לרקוד בדיוק כמו בחזרות ובינתיים הפסל שלנו עושה את היצירה שלו בלי שיראו אותו.
לאחר עשר דקות נסענו כי המשטרה הייתה קרובה.
חזרנו לפאב שיש ליד הבית שלנו וחגגנו את ההצלחה הראשונה שחנו.
המטרה שלנו להעלות את הסרטונים ליוטיוב בעזרת הצלם שמצלם הכול, להגיע למקום הראשון בצפיות ולהרוויח כסף- כי כרגע בואו נגיד שאנחנו לא עשירים.
וככה תהיה אצלנו מהיום השגרה- כל היום חזרות ובערב נהנים בפאב וכעבור כמה זמן מופיעים.
הגיע הזמן שאנשים יתחילו לשמוע אותנו.
אנחנו משמיעים הם שומעים- זה החוק היחיד בחיי.


תגובות (4)

תמשיי!!!

15/09/2013 08:06

המשךךך אהבתי את הרעיוןןן!!!!

15/09/2013 09:00

עאעאעא זה מושלם..!!! תמשיכייי

15/09/2013 11:31

מהמםםם תמשיכי

15/09/2013 12:23
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך