מור סטיילס
בנות בנות בנות בנותתתתתת (:(:(:
תקשיבו , לא העליתי כי היו טיפה בעיות עם החבר וזה די דיכא לי את הכתיבה אבל עכשיו הכל חזר למסלול .
אני די במבוי סתום עם הסיפור אני לא יודעת ממש לאן להמשיך אותו , כאילו סוף לסיפור יש לי בראש אבל בין לבין אני טיפה תקועה אז בואו נקווה שזה יעבור ואני יוכל לכתוב כמו פעם חחחחח .
תודה רבה לכן על התגובות היפות אני אוהבת כל אחת ואחת מכן ואני מקווה שאתן מבינות אותי .
❤️❤️❤️❤️❤️

ריקוד חיי – עונה 2 פרק 11

מור סטיילס 25/11/2013 8627 צפיות 82 תגובות
בנות בנות בנות בנותתתתתת (:(:(:
תקשיבו , לא העליתי כי היו טיפה בעיות עם החבר וזה די דיכא לי את הכתיבה אבל עכשיו הכל חזר למסלול .
אני די במבוי סתום עם הסיפור אני לא יודעת ממש לאן להמשיך אותו , כאילו סוף לסיפור יש לי בראש אבל בין לבין אני טיפה תקועה אז בואו נקווה שזה יעבור ואני יוכל לכתוב כמו פעם חחחחח .
תודה רבה לכן על התגובות היפות אני אוהבת כל אחת ואחת מכן ואני מקווה שאתן מבינות אותי .
❤️❤️❤️❤️❤️

עונה 2 פרק 11

כעבור שבועיים :

היום זאת התוכנית הראשונה בטלוויזיה .
האודישנים הסתיימו והיום זה הפרק הראשון .
הוצאתי את ראשי מהחלון והבטתי בעשרות אנשים עושים את דרכם אל תוך האולם , הקהל החי שלנו להערב .
למרות שלא הולכים לראות אותי בלייב אני מתרגשת .
השבועיים וחצי האלו היו מפרכים .
בכל חזרה צילמו אותנו והיו ראיונות אישיים עם הצוות ובינהם אני , והולכים להקרין את זה הערב .
הבטתי בשעון הגדול שניצב על הקיר , השעה שבע וחצי , עוד שעה וחצי השידור. לקחתי נשימה עמוקה והתחלתי לעשות את דרכי אל חדר ההלבשה שלי .
הוצאתי מהמזוודה הקטנה ששכנה בחדר שלי שמלת סטרפלז בצבעי שחור וטורקיז ונעלי עקב שחורות תואמות .
אחרי שעה בערך הייתי מוכנה כמעט .
התיישבתי על המיטה מול המראה נועלת את העקבים על רגליי נעמדת מול המראה .
בחנתי את השתקפותי והייתי מרוצה מאוד ממה שראיתי . התיישבתי על שידת האיפור הקטנה והתחלתי לאפר פניי .
בדיוק שסיימתי למרוח את המסקרה על עיניי נשמעה דפיקה בדלת .
״רגע !!״ צעקתי והתרוממתי מהכיסא בודקת את עצמי במראה שוב . התזתי טיפה בושם ופתחתי את הדלת לרווחה .
״אמרו לי להגיד לך ל….. מממ … מה ?״ הארי המבולבל הופיע בדלת ומשפטו נקטע שעיניו רצו על גופי מעלה ומטה .
״להגיד לי מה ?״ שאלתי מחייכת מרימה גבה . ״ש…התכוונתי להגיד .. נו התוכנית שהיא מתחילה עוד 10 דקות.. ״הוא אמר ובלע את רוקו בקולניות .
״וואו שרלוט , את ממש- ״
״ יפה שלי !״ צעקה מעבר לדלת קטעה את משפטו של הארי ושם הופיע וויל . ״וויל ״ חייכתי חיוך גדול והוא חיבק אותי חזק מנשק את שפתיי ברכות , ״אפילו עם עקבים אתה יותר גבוה ממני ״ ציחקקתי ונישקתי אותו ״ התוכנית עומדת להתחיל ״ הארי שילב את ידיו ועמד על הדלת ״ טוב אז נצא״ חייכתי אל וויל מחזיקה את ידו ויוצאת מהחדר . ״הארי תוכל לסגור אותו ?״ שאלתי אותו והוא הנהן והרים את ידו לשלום .

נקודת מבט של הארי :

לעזאזל עם הוויל הזה !! אני חייב לחשוב על דרך להעיף אותו ומהר אני לא יכול לראות אותו שנייה אחת יותר .
הריח המשכר של שרלוט משך אותי יותר ויותר אל תוך החדר שלה . אני צריך לסגור אותו .
במקום זה , נכנסתי אל החדר וסגרתי אותו שאני בתוכו .
עצמתי את עיניי ונאנחתי . התקדמתי אל המקלחת ונכנסתי אלייה . גיכחתי לעצמי שהבחנתי בצורת הסדר , בדיוק כמו אז בבית שלנו . היא לא השתנתה כלכך אחרי הכל .
הבחנתי בבגדיה המלוכלכים ששכבו על השיש ובניהם ההלבשה התחתונה . תפסתי את זה בידיי והייתי חייב לבדוק אם צדקתי .
צדקתי , היא עכשיו D85 במידה . היא גדלה אני ידעתי !!
חייכתי לעצמי והנחתי את החזייה שלה שם .
יצאתי מהאמבטיה והבחנתי בשמלה קצרצרה ומשוחררת שנראתה די שמלה לשינה . צבעה היה ורוד בהיר והיא הייתה מבריקה , כמו בייבידול .
החזקתי אותה והתיישבתי על המיטה . קירבתי את החולצה לאפי ושאבתי את ריחה של שרלוט .
נאנחתי והכל שוב צף , כמה אני מטומטם , על כל מה שעשיתי לה .
הנחתי את הכותונת על המיטה וניגשתי אל הדלת . זה לא בסדר מה שאני עושה פה . מחטט לה בחפצים .
רגע לפני שפתחתי את הדלת העפתי מבט בחזרה אל הכותונת והחלטתי החלטה מהירה . ניגשתי אל הכותונת ותפסתי אותה בידי תוחב אותה עמוק בתוך החולצה שלי ויוצא מהחדר של שרלוט נועל אותו .
זה לא יחסר לה .
הגעתי לחדר שלי והנחתי את הכותונת מתחת לכרית שלי מסדר הכל במקום ויוצא מהחדר במהירות לכיוון האולם . התוכנית מתחילה ממש עוד כמה דקות ואני לא רוצה לחטוף צעקות .

התוכנית התחילה ובמסך הגדול הקרינו את הראיונות שעשו ואת כל המדריכים כולל אותי את נייל את לואי ליאם וזאין ועוד כאלו . זה הזכיר לי את הימים הטובים שהיו לי כאן . לפני שש שנים , בימים שהייתי נער מתבגר חסר דאגות ודרמות ופשוט עשיתי כיף .
חייכתי שחשבתי על זה ואז על המסך עלתה תמונה של שרלוט וחיוכי גדל .
הבטתי בה מדברת אל המיקרופון מחייכת עם הקוקו לצד שלה שמתנדנד והיא לבושה בבגדים האלו של ההתעמלות .
מצאתי את עצמי בוחן אותה מכף רגל ועד ראש כל סנטימטר והיא הייתה פשוט מושלמת.
מלאה במקומות הנכונים בדיוק כמו שאני אוהב , שפתייה שנעו בצורה כלכך יפה שהיא מדברת , העיניים הגדולות והכחולות שלה , השיער הארוך שלה , הכל .
הסתכלתי על השורה שהיא ישבה בה שורה אחת מתחתיי וראיתי את ידו של וויל על הכתף שלה והם יושבים קרובים ומחייכים .
הקנאה בערה בתוכי . רציתי רק ללכת ולהתיישב בניהם באמצע האולם .
נאנחתי והחלקתי בכיסא שלי מסתכל על המסך שראשי נמצא במקום אחר בכלל .

נקודת מבט של שרלוט :

התוכנית הסתיימה .
הפרק הראשון ששודר היום שבר את שיא הרייטינג של התוכנית כולה . בגלל זה מייק החליט שלכולנו מגיעה מסיבה . לכל המשתתפים , המדריכים , הצוות , כולם .
נכנסתי בדלתות ביחד עם וויל . זה היה אולם חמוד . הייתה במה בינונית באמצע המקום ובר משקאות .
היו שם אנשים כבר , כמעט כולם .
חייכתי שראיתי את קת׳רין מנופפת לי לשלום מהצד השני של הבר .
תפסתי את ידו של וויל והתחלנו לצעוד לעברה . ״קת ׳ !!״ חייכתי אלייה מנשקת ומחבקת אותה ״שר בואי נרקוד , לזכר הימים הטובים !!״ היא התרגשה ותפסה את ידי . ״אני לא חושבת .. ״ חייכתי חצי חיוך שאמרתי לה את זה ״ אני לא שואלת !! נתראה ״ היא תפסה את ידיי ונפרדה לשלום מוויל שעמד שם מרים גבות ומחייך . שלחתי לו מבט מצטער וחייכתי אל קת׳רין בחזרה שהגענו לאמצע רחבת הריקודים .
״איזה חתיך הוא שרלוט ״ קת׳רין לחשה לי באוזן וקרצה לי שהתחלנו לרקוד והסתכלה על וויל ״אני יודעת , אני יודעת והוא כולו שלי ״חייכתי בגאווה והעפת מבט לעבר החבר שלי בקצה השני של האולם . עומד על יד הבר עם כוס בידו והבלייזר שלו ניראה כלכך טוב על הגוף הבנוי שלו . מצאתי את עצמי נושכת את שפת התחתונה וזוכה למבט אוהב מצידו . התחלתי לרקוד עם קת׳רין לצלילי השיר שהתנגן משתחררת לאט לאט.
הסתכלתי סביב ועיניי נעצרו על הצד של הבמה . הוא היה לבוש בג׳ינס כחול משופשף וחולצה לבנה מכופתרת שבשרווליהם שלה מגיעים לו עד למרפקים ושתי כפתורים פתוחים חושפים חלק מהחזה המקועקע שלו . בדיוק שהוא נתן כיף וחיבוק עם חיוך רחב לאיזה גבר אחר ומצאתי את עצמי בוהה בו . בהארי .
הוא ניראה טוב. מאוד טוב . בחנתי אותו שהוא העביר את ידו בתלתליו ומיד אחר כך לוקח לגימה מהמשקה שהיה ביד שלו .
״שרלוט !!״ קת׳רין הוציאה אותי מהטראנס שנכנסתי אליו . ״אה .. מה ?״ שאלתי רוצה ממצמצת ומחזירה את מבטי אלייה ״את בהית עכשיו בהארי ?״ היא שאלה שהפסקנו לרקוד . ״לא .. ״ מילמלתי בשקט ״שרלוט ״ היא הביטה בי וצמצמה את עינייה ״טוב כן !! אני לא שולטת על זה ״ נאנחתי ומשכתי אותה לבר . לפני שהספקתי להתיישב היא משכה אותי אל השירותים וסגרה את הדלת .
״כן עכשיו אני שומעת ״ היא שילבה ידיים ונשענתי על השיש נאנחת . ״לא יודעת מה קרה לי , פתאום הסתכלתי עליו בעין אחרת , כמו אז . וזה כלכך לא מה שאני רוצה שיקרה קת׳ במיוחד לא שאני עכשיו עם וויל״ אמרתי והבטתי בנקודה לא ברורה בריצפה ״שרלוט זה הגיוני , אתם הייתם שנה ביחד , יש לכם ילדה וגם לא סיימתם את זה כמו שצריך זה הגיוני לגמרי ״ היא אמרה כנראה בנסיון לעודד אותי . ״אבל זאת הבעיה !!! אני לא רוצה שזה יהיה הגיוני ! אני לא רוצה שזה יהיה בכלל !! את מבינה ? ״ הרמתי את מבטי אלייה וקולי היה טיפה תקיף .
״ אבל את לא יכולה להימנע מזה שרלוט . אני רוצה רק לשאול משהו , יש לך עוד משהו אליו ?״ היא שאלה וניכר על פנייה שהיא די דואגת לגבי התשובה ״ לא .. לא יודעת , לא !! אחרי מה שהוא עשה לי לא יכולים להיות לי עוד רגשות אליו. ״ אמרתי ובדיוק שקת׳רין באה להגיב הדלת נפתחה והארי עמד שם .
״מצטער אם הפרעתי .. אני אחזור אחרי זה״ הוא חייך חיוך קטן והתכוון לצאת ״לא אנחנו נצא , סיימנו פה ״ אמרתי ויצאתי מהדלת .
שעברתי אותו גל של בושם שטף אותי ועורר בי את כל החושים .
הסתובבתי והוא הביט בי די לא מבין מה קורה לי . לקחה לי שנייה להבין שעמדתי מולו פנים מול פנים ותפסתי את החולצה שלו ״אממ .. טעות ״ מילמלתי ועזבתי את החולצה שלו מתקדמת במהירות לעבר הבר משאירה אותו ואת קת׳רין המומים מאחורה.
מה קורה לי פתאום ? אני לא אוהבת את זה בכלל .
הגעתי לוויל וקת׳רין באה לידי , סימנתי לה בבקשה לא עכשיו והיא הבינה ושתקה .
אחרי כמה דקות הארי יצא מהשירותים והתקדם לעברנו , התפללתי שהוא לא יאמר מילה על זה , אני אפילו לא יודעת למה עשיתי את זה .
במקום לעשות את מה שחשבתי שהוא יעשה הוא נעמד לידי על הבר והזמין בירה ״אז את תסבירי לי מה זה היה מקודם ?״ הוא לחש לי ולגם מהבירה שלו ״זה היה שום דבר , הייתה … הייתה לי סחרחורת והייתי חייבת להיאחז במשהו ״ מילמלתי בשקט והוא הנהן וחייך ״את בטוחה ?״ הוא לקח עוד לגימה מהבירה שלו שהוא נשען עם ידיו על הבר וחיוך שחצני על פניו ״לגמרי ״ השבתי בביטחון והוא השאיר את החיוך על פניו .

״אני רוצה להזמין לבמה חמש בחורים מוכשרים שישירו לנו לכבוד הערב הזה שיר מהאלבום החדש שלהם . קבלו את וואן דיירקשן !!״ מייק צעק במיקרופון ומיד אחריו הם עלו והתיישבו על הכיסאות הגבוהים שלהם שכל אחד עם מיקרופון .

[ השיר I wish , אני יודעת שהוא לא חדש לצורך הסיפור תדמיינו שכן , ואם תבינו את המשמעות של המילים תבינו למה בחרתי בו . ממליצה להפעיל אותו ]

המנגינה התחילה להתנגן וזה היה שיר שקט , התחלתי לראות זוגות נאספים על הרחבה . וויל הושיט לי את ידו וחייכתי והסכמתי .
He takes your hand
I die a little
I watch your eyes
And I'm in riddles
Why can't you look at me like that
(הוא לוקח את ידך , אני מת טיפה ,
אני צופה בעינייך , ואני בחידות .
למה את לא יכולה להסתכל עליי כך )

נצמדנו .
ורקדנו קרוב אחד אל השני , הבטתי בעיניו והוא בשלי ופשוט חייכתי והתנתקתי מכולם.

When you walk by
I try to say it
But then I freeze
And never do it
My tongue gets tied
The words get trapped
(שאת הולכת לידי , אני מנסה לומר את זה . ואז אני קופא . ולעולם לא עושה את זה. הלשון שלי נקשרת , המילים נלכדות )

שניתקתי את מבטי ממנו והסתובבנו באיטיות מבטי נלכד על הארי שהביט בנו בעיניים כואבות . הוא הסתכל עלינו והתחיל לשיר .

I hear the beat of my heart getting louder
Whenever I'm near you
( אני שומע את הפעימה מליבי גוברת כל פעם שאני לידך )

ניתקתי את מבטי מעיניו של הארי , לא יכולתי להביט בו והתרכזתי שוב בוויל .

But I see you with him slow dancing
Tearing me apart
Cause you don't see
Whenever you kiss him
I'm breaking,
Oh how I wish that was me
(אבל אני רואה אותך איתו , רוקדים סלואו .
קורע אותי לחלקים כי את לא רואה . מתי שאת מנשקת אותו , אני נשבר .
הו , עד כמה אני רוצה שזה יהיה אני )

הקשבתי למילים והבנתי שזה מדבר עליי , על כול המצב הזה עם וויל . העזתי ליישר את מבטי אל הארי וראיתי שעיניו נוצצות . מידי נוצצות .
הסטתי את מבטי בחזרה לוויל שהביט בי בעיניים כולכך טובות . ונישקתי אותו על השפתיים נשיקה קטנה , לא יודעת למה היה לי את הרצון לעשות את זה .

He looks at you
The way that I would
Does all the things, I know that I could
If only time, could just turn back
Cause I got three little words
That I've always been dying to tell you
(הוא מסתכל עלייך בצורה שאני הייתי נוהג .
עושה את כל הדברים , שאני יודע שיכולתי .
אם רק הזמן יכול לחזור אחורה .
כי יש לי 3 מילים קטנות שאני כבר מת להגיד לך )

הקשבתי לשיר והארי שר את זה בשבילי , וויל הסתכל עליי בצורה שהארי היה נוהג להביט בי . הוא רוצה שהזמן יחזור אחורה ויש לו שלוש מילים להגיד לי .
הסתכלתי עליו וראיתי שעל פניו הבעה מלאת חרטה והוא נעץ את מבטו בי ובוויל ולא עזב .

But I see you with him slow dancing
Tearing me apart
Cause you don't see
Whenever you kiss him
I'm breaking,
Oh how I wish that was me
(אבל אני רואה אותך איתו , רוקדים סלואו .
קורע אותי לחלקים כי את לא רואה . מתי שאת מנשקת אותו , אני נשבר .
הו , עד כמה אני רוצה שזה יהיה אני )

הארי שר את השורה האחרונה והביט עמוק בעיניי .

Feel with my hands on your waist
While we dance in the moonlight
I wish it was me
That you call later on
Cause you wanna say good night
(תרגישי את הידיים שלי על המותניים שלך בזמן שאנחנו רוקדים לאור הירח .
הלוואי שזה היה אני ,
שאת קוראת לו לחדר שלך כי את רוצה להגיד לילה טוב )

עצמתי את עיניי שהנחתי את ראשי על הכתפיים של וויל ודימיינתי שאני עם הארי במצב הזה , יכולתי ממש להרגיש אותו לידי .
Cause I see you with him slow dancing
Tearing me apart
Cause you don't see
(אבל אני רואה אותך איתו , רוקדים סלואו .
קורע אותי לחלקים כי את לא רואה . )

But I see you with him slow dancing
Tearing me apart
Cause you don't see
Whenever you kiss him
I'm breaking,
Oh how I wish
Oh how I wish
Oh how I wish, that was me
(אבל אני רואה אותך איתו , רוקדים סלואו .
קורע אותי לחלקים כי את לא רואה . מתי שאת מנשקת אותו , אני נשבר .
הו , עד כמה אני רוצה ,
הו , כמה שהייתי רוצה ,
הו , כמה שהייתי רוצה שזה יהיה אני )

Oh how I wish, that was me .

(הו , כמה שהייתי רוצה שזה יהיה אני ).

התעוררתי מהטראנס שנכנסתי אליו שכולם מחאו כפיים והתנתקתי מוויל . מחאתי להם גם כפיים והבטתי בהם , הם ניראו די מרוצים מעצמם מלבד הארי , שחייך חיוכים מאולצים והביט בי בעיניים עצובות ומלאות חרטה .
מה לעזאזל עשיתי ? אני רקדתי עם וויל ודימיינתי את הארי . אני בהלם מעצמי .
השיר נכנס לי כולכך עמוק , וכאב לי . זה היה תחת השפעת הקול שלו , המילים , המחשבות .
הרגשתי כאב בבטן . הרגשתי מגעיל .
״אני כבר חוזר אהובה ״ וויל חייך אליי וענה לפלאפון שלו עוזב אותי שם לבד .
או .
הארי שם לב שהייתי לבד והוא ניצל את זה בשביל לנעוץ בי מבט. הרגשתי אשמה פתאום .
רגע מה זה ? אני לא אשמה . יש לי בן זוג , המשכתי הלאה אחרי שהוא זרק אותי במצב הכי כואב ועדין שיכול להיות וזאת אשמתי ? לא זאת לא אשמתי .
שלחתי לו מבט רצחני והסרתי את עיניי ממנו שוויל חזר ״שר אני חייב לחזור למועדון הייתה שם איזה מריבה ושברו חצי בר , זה בסדר מבחינתך ?״ הוא הביט בי ושאל ״כן כן ברור , תתקשר אליי ותעדכן אותי מה קרה אוקי ?״ חייכתי חצי חיוך מנחם ונישקתי אותו נשיקה ארוכה ורטובה ״טוב לאב , נדבר ״ הוא התנתק ונתן לי עוד אחת קטנה והלך משם .
חזרתי אל הבר והבטתי בקת׳רין . ״מה קרה ? ״ היא שאלה והצביע על וויל הלחוץ שיצא מהאולם . ״הייתה מריבה בבר שלו , שברו לו שם חצי בר הוא היה חייב לבדוק מה קורה ״ נאנחתי והיא פערה את עינייה ״נקווה שלא גרוע ״ היא השיבה וכרכה את ידה סביב כתפי בחיבוק .
״מה את אומרת על השיר שלי ? ״ נייל התקרב מחויך אל כיוון קת׳רין ותפס אותה מנשק אותה נשיקה רטובה וארוכה לעיניי כולם . חייכתי למראה הזה וחיוכי מיד ירד מפני ששמעתי את הקול הבא .
״צ׳ארלי ״
צמרמורת פילחה את עמוד שידרתי ששמעתי את הכינוי הזה משפתיו . ״ה..הארי ״ לקחתי נשימה ועניתי מיישרת את מבטי אליו . ״לאן וויל הלך ?״ הוא שאל ונשען על הבר מאחוריו מביט אל רחבת הריקודים .
״הייתה איזה מריבה בבר שלו ושברו לו שם חצי בר אז הוא … רגע למה אכפת לך? ״ עצרתי את עצמי שהבנתי שאני נותנת לו הסברים שאני לא צריכה לתת לו . ושאנחנו לא מדברים בכלל . אנחנו לא מדברים ?
״אפשר שנייה איתך ? לבד ?״ הוא שאל אותי והתרומם מהבר מושיט את ידו אלי . הנדתי עם ראשי לשלילה והוא לקח נשימה עמוקה ותפס את ידי ומשך אותי דרך הקהל אל תוך השירותים .
״פאק !! הארי ״ נאנחתי ותפסתי במרפק ידי האדום ״אני מצטער ״ הוא תפס את ידי ונשק לה לפני שיכולתי לומר משהו . ״זה בסדר ״ משכתי אותה במהירות לחיקי ושילבתי ידיים . ״ את יודעת , ששרתי , חשבתי עלייך . על כמה שזה אירוני . שאת והוא עומדים שם , ואת מסתכלת עליי והמילים מדברות עלינו ״ הוא נעמד מולי ואמר את כל זה ״ הארי … ״
״שרתי את זה עלייך ״ הוא התקרב עוד טיפה ולא היה לי לאן להתרחק . ״אני .. ״
״וחשבתי עלייך למשך כל השיר ״ הוא המשיך ותפס את מותני בידיו הגדולות מצמיד אותנו ״א.. ״
״את רוצה להגיד לי שלא חשבת עליי שרקדת איתו ? לא חשבת עלינו ? אם אני הייתי במקומו ושר לך את זה באוזן ״ הוא לחש לי והדליק את כל חושי . מה שעיצבן אותי זה שהוא צודק , אני באמת חשבתי עליו , על אם הוא היה במקום וויל . וזה מה שהציק לי ״ הארי בבקשה , די ״ לחשתי בקול רועד וניסיתי לעמוד בצורה נורמלית רחוק ממנו אך ללא הצלחה .
״אתה צריך להתרחק ממני , להישאר רחוק ממני ״ אמרתי והוא נאנח עמוקות ״אני לא יכול , אני מנסה שרלוט אני פשוט לא מצליח ״ הוא השיב ושפתיו ריחפו מעל שפתיי .
הוא הידק את אחיזתו במותניי והתחיל לזוז ואני אחריו בעיוורון .

"Feel with my hands on your waist
While we dance in the moonlight.."

הוא שר לי באוזן בשקט באיטיות אך קטעתי את זה בלי לחשוב הרבה ״זה מספיק הארי . די . ״ התרחקתי ממנו והא התקדם אחריי . ״אני אוהב אותך ״ הוא תפס בי מאחורה וחיבק את מותני ״אני אוהבת את וויל ״ לחשתי בקול שקט וברחתי משם לא מעיזה להביט בו .


תגובות (82)

הפרק מושלם תמשיכיייייייי!

25/11/2013 05:01

מאוהבת בסיפור שלך!
פשוט מאוהבת!
מאוהבת!!!!!!!!!!!
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מושלם מושלם מושלם!
ועכשיו מרוב הלחץ של התגובה שלי אני קצת קילקלתי לי את המחשב אז עפתי לתקן חוחוחו

25/11/2013 05:27

וואי כמה חיכיתי שתמשיכי!!!!!
תמשיכי דחוף אני מאוהבת בסיפור שלך!!!!

25/11/2013 05:28

חיכיתי לפרק כ"כ הרבה זמן, הסיפור שלך ממכר שאין דברים כאלה תמשיכיייי

25/11/2013 05:47

אני מתה על הסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי בשניה שתוכלי!
(פליזוש)

25/11/2013 06:00

תתממממששששייייכיייי!!!!

25/11/2013 06:10

אני מקווה שעכשיו הכל בסדר אם החבר שלך!
סיפור מושלם כמו תמיד תמשיכי!!!

25/11/2013 07:47

מקווה שהכל בסדר עם החבר ואם לא יהיה בסדר אל תדאגי!
תמשיכיי מושלם!

25/11/2013 13:52

מדהיםםםםםם!!!!!!!! הקטע עם השיר גאוני!!!!!

25/11/2013 14:43

מוושללםםםםם תמשייכיייייייייי ממהר!!♥♥♥♥

26/11/2013 05:51

מוושללםםםםם תמשייכיייייייייי ממהר!!♥♥♥♥

26/11/2013 05:51

מוושלם!!תמשיכי עכשיו! אני מאוהבת בסיפור שלךךךךך!!!!

26/11/2013 06:39

אני מאוהבת בסיפור הזה תמשיכיי

26/11/2013 11:10

הסיפור הזה פשוט מושלם!!!!
ומשיכייי מהר לא עוד הרבה זמן, כי אני פשוט מאוהבת בסיפור הזה!!!!!:)

27/11/2013 06:01

מורוששש!! מושלמת שכמותך!!! אני לא מאמינה שאת כותבת מהמם כל כך כם כשאת תקועה בכתיבה!! הפרק מושלם כל כך!! את מוכשרת ברמה שאת לא מבינה בכללל
אני מבינה אותך ואת התקופה הזאת שעוברת עלייך…קחי את מרהזמן, בלי לחץ למרות שקשה לי להגיד את זה כי אני מכורה לסיפור הזה ואני רוצה המשך עכשיוווו אבל תעשי מה שטוב בשבילך:) אנחנו לא ננטוש את הסיפור המושלם הזהההה מבטיחה לך!!
אוהבת המוניםםםםםם <3 <3

27/11/2013 07:00

*הזמן
3> 3> 3>

27/11/2013 07:04

לשלוח לך מייל עם רעיונות???
כי יש לי מלא!!!
אוהבת אותך מלא מלא מלא !!!!
נוני.

27/11/2013 08:18

איזה שינוי דרסטי… קודם היא דוחה אותו בכל צורה, ואז היא מתחילה לדמיין אותו בבת אחת… זה לא קצת קיצוני? לא עדיף לעשות את זה בהדרגה? אולי להתחיל עם חלום עליו, ואז לדמיון במועדון, ואז שיר שבו היא מדמיינת את הארי במקום וויל… אפשר אפילו לחלק את זה לכמה פרקים.
ואני מקווה שהכל בסדר עם החבר.

27/11/2013 11:42

אווווווווווו מיייי גדדדדדדדדדדדדדדדדדד מושלם לאביוווו שליי אני מתה עליךךךךך♥♥

מקווה שיסתדרו הבעיות עם החבר שלך ותמשיכי כי אני במתח ומתה על הסיפור הזה אהובה שלי♥♥מואההה תמשיכי♥♥

28/11/2013 08:59

המשך!!!!

30/11/2013 14:12

חפירה חפירה

01/12/2013 14:35

זה לא מדהים וזה אפילו לא קרוב להיות מושלם…………………..

זה מדהימושלם!
אני חולה גוססת מתה על הסיפור שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשךךךךךך

02/12/2013 11:32

מורוש תקשיבי אני התחלתי ליקרוא את שני הסיפורים שלך ופשוט התאהבתי את כותבת מושלם באמת ואני עכשיו סיימתי ליקרוא ואני עם בת דודה שלי מתחרפנת ביגלל שעוד לא המשכת והיא מסתכלת עליי במבט של אומייגזר מאיפהו נפלת למען השם?! ובאמת שהכתיבה שלך מדהימה ואת יודעת ליכתוב ואני באמת התאהבתי ורק שתדעי שבדרך כלל שיש לסיפורים שתי עונות אני בכלל לא קוראת את העונה השנייה אבל הסיפור שלך זה משהו מיוחיד בגלל שבכל הסיפורים אז העונה השנייה איכשהו הורסת את הסיפור אבל בסיפור הזה ממש לא וגם בת דודה שלי חושבת ככה כי גם היא קוראת סיפורים ואני ממש רוצה שתמשיכי !¡!¡!¡!¡ love you

03/12/2013 04:58

מורוש בבקשה תמשיכי אני מתה פה מסקרנות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10/12/2013 12:08

כן, גם אני!!!! ואבל (מלשון : להתאבל) על הפרקים שלא הועלו.
:(
לא נעים לי…

10/12/2013 12:52

she loved him for a thousand more.

12/12/2013 11:04

תמשיכיייייייי התאהבתי בסיפור הוא מושלםםםםםםםםםםםםם

15/12/2013 10:22

וואו את פשוט כותבת מושלם התחלתי לקרוא את הסיפור בקבוצה בפייס (ורק שתדעי יש הרבה תגובות חיוביות על הסיפור) ופשוט התמכרתי את כותבת מעולה ואני חולה על הסיפורים שלך תמשיכי את ממש מוכשרת <3

15/12/2013 15:46

תמשיכי בבקשה את לא מבינה מה הסיפור הזה בשבילי אני נשארתי כל יום עד 3 בלילה בשביל לסיים המשךךך

16/12/2013 04:37

המממשששךךךך!

16/12/2013 09:41

יואווו מישהו מכיר אותה חיפשת בפייסבוק אינסטגרם הכלללל

16/12/2013 12:57

מושלםםםם!
ומעתיקים ממך ב~סיפורי אהבה – על נערות~ בפייסבוק

17/12/2013 12:07

בבקשה תמשיכי. כבר מלא זמן לא העלית עוד פרק! בבקשה?!

17/12/2013 12:30

בבקשה תמשיכי. כבר מלא זמן לא העלית עוד פרק! בבקשה?!

17/12/2013 12:30

היי מור, אני חדשה פה.. תקשיבי קראתי את שני הסיפורים שלך ואני חייבת להודות שהייתי פשוט משותקת לאייפון!! משחזרתי מבצפר עד שהלכתי לישון פשוט קראתי את זה וביומיים סיימתי לקרוא את שני הסיפורים, יש לך משהו בכתיבה שפשוט מושך אותי, הצורת כתיבה שלך מרתקת,מרגשת,אמיתית פשוט מרוב התרגשות אני אפילו בכיתי!! את מדהימה באמת ורואים שאת אוהבת את הקוראות שלך.. משהפסקת לכתוב את העונה הזאת אני מרגישה שאיזשהו חלק חסר בי, אני מתגעגעת לפרקים,לשקרים,לסודות אני פשוט רוצה עוד!!!!!!!! את תעשי אותי ואת כל הקוראות שלך מאושרת ברגע שתמשיכי את הסיפור!!! אולי את לא תקראי את ההודעה הזאת אבל אני מאוד מקווה שתמשיכי למרות שאני יודעת שאת בי״ב וקשה לך ועמוס לך מאוד אבל אם יהיה לך זמן פנוי אני ישמח שתמשיכי את הסיפור… תודה לך על החוויה הזאת! ממני, רומי❤️

19/12/2013 13:43

רומי צודקת

20/12/2013 14:21

ובגלל שאני ממש רוצה שתמשיכי אז עכשיו אני קוראת את שני הסיפורים מהתחלה מורוש בבקשה תמשיכי

20/12/2013 14:23

תמשיכי.
ועדיין לא הבנתי למה הוא עזב אותה?!(הארי את שרלוט)
כי הוא אמר שאם הוא הצתרך הוא יגיד את הסיבה האמיתית

21/12/2013 02:33

ואללה, שכחתי ממה שולריה אמרה…. את יודעת, מור, עבר כמעט חודש מאז.

21/12/2013 04:14

היי מור הסיפורים שלך מושלמיים מתי תמשיכי עבר כבר כימעט חודש :/

21/12/2013 04:50

פליז תמשיכי!!!!!!חייבת לדעת את ההמשך!!!!זה מושלם *~*

21/12/2013 12:28

פליז תמשיכי!!!!!!חייבת לדעת את ההמשך!!!!זה מושלם *~*

21/12/2013 12:28

תמשיכיי פלייז מווור זה מוושלםםם

22/12/2013 08:30

מוררר ברגע שהתחלתי לקרוא את הסיפור שלך על שרלוט והארי בקבוצה בפייסבוק שנית משהו אצלי <3 השתגעתי שהם הפסיקו את הסיפור ברגע שהראי זורק אותה .
חיפשתי אותך בכל אתר אפשרי הכרתי אותך לחברות שלי והם התמכרו ~!
בבקשה תתמשיכי ואת כותבת מדהימה ומוכשרת ! #!
אאוההבבת הכיי בעולם – מעריצה !

22/12/2013 09:06

מקווה שהצרות אם החבר יסתדרו :)

22/12/2013 09:06

בבקשה תמשיכי !! אני מבינה שיש לך חיים והכל אבל אני ועוד מלא בנות במתח מטורף! התחלתי לקרוא את הסיפור בקצובה בפייסבוק (~סיפורי אהבה-על נערות~) וממש התאהבתי בסיפור והכל אני לא דיירקשנית אבל זה ממש הפנט אותי בבקשה תגמרי את הסיפור בבקשה!

22/12/2013 11:15

תמשיכי בבקשה ! את מדהימה

22/12/2013 14:10

בבקשה תמשיכיייי

23/12/2013 13:03

למה את לא ממשיכה ????

24/12/2013 07:40

תמשיכי מכורה קשות!!!

24/12/2013 10:37

המשך!!!

24/12/2013 12:33

תקשיבי עבר חודש זה לא מצחיק בבקשה אני לא מסוגלתתתת תמשיכיייי בבקשהההה;(

25/12/2013 13:58

תמשיכי כבר עבר חודש וקצת וזה כבר מעצבן

27/12/2013 01:18

תמשיכי עבר כבר חודש אני לא יכולה יותר בבקשה

27/12/2013 05:00

תקשיבי את כותכת כל כך מושלם !!! אני יחסית חדשה באתר הזה ואני כבר קראתי את שני הסיפורים שלך 3 פעמים ולא נמאס לי אני לא יכולה להפסיק !!! אז כדאי לך להמשיך ומהררררר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:-)

28/12/2013 06:30

בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה בבקשה תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 למה את לא ממשיכה???? עבר יותר מחודש!

30/12/2013 14:21

עבר כבר יותר מחודש בבקשה תמשיכייי את כותבת מושלם והסיפור מושלםם

02/01/2014 06:17

להיות כזה במתח להרגיש את התחושה ששום סיפור לא משתווה לשלך זה פשוט מוזר לי אני באמת כליום נכנסת ובודקת אם את העלת פרק בבקשה תעלי פרק זה חשוב פה לכל הקוראות שנכנסות יום יום ובודקות . תודה ;)

03/01/2014 14:46

בבקשה תמשיכי אנחנו יןדעות שיש לך חייים אבל את חייבת להמשיך לכתוב כי אני אישית מתחרפנת

04/01/2014 11:28

עברו כמעט חודשיםם בבקשה תמשיכייי אני מתחרפנתתתתתת

06/01/2014 10:59

תמשיכי בבקשה נוו אני במתח:(
אה והסיפור שלך מושלם! נ קו דה!.

09/01/2014 12:25

מורר בבקשה תמשיכי את הסיפור אני כל יום נכנסת ובודקת אם המשכת את כותבת מדהים !
הכרתי את הסיפור הזה לכל החברות שלי והם התאהבו בו תוך שניה ~!!!!!!
בבקשה תחזרי לכתוב סיפורים <3
אווהבבת הכיי בעולם _ ~ אנונימית ~

10/01/2014 07:32

בבקשה תקראו גם את הסיפורים שלי

11/01/2014 11:42

דיי תמשיייכיי

12/01/2014 10:31

מור תמשיכי אני כול שעה נינכסת ליבדוק אם המשכת נו תמשיכיי בבקשה

14/01/2014 07:33

.משווגגעעתת אתת חחחיייבבבתתת ללללהההמממששייייךךךך
תתתממשייכיי

15/01/2014 20:28

כלל הקוראים של הססיפורים של מור שרוצים שתמשיך את הסיפורים המדהימים שלה !
תגיבו לי בדף ונפתח קבוצת קוראים שתמשיך !!@!#$@#~$$############~~~~~~~~

16/01/2014 04:23

תקשיבי אני ממש במתח וזה סיפור מוושלםםםםם בבקשה תמשיכי אותו אי פעםםם כל יום אני מחכה לפרק הזה של ריקוד חיי לפחות תגידי אם זה פרק אחרון או לא כי כל יום אני בודקת אם העלת ואם לא … :/ אשמח אם תעני לי ..

16/01/2014 09:43

המשךךךך דחוףףףףףף

18/01/2014 04:21

למה את לא ממשיכה אני במתח מטורף בבקשה תמשיכי אני מכורה קשות
הסיפור שלך מושלם את חייבת להמשיך לא להרוג אותי בבקשה

18/01/2014 09:00

היי מור ,
אני יודעת שקשה לך להמשיך בגלל הבגרויות והעובדה שאת בכיתה יב .. אבל את צריכה להמשיך את הסיפור בזמן הפנוי שלך .. גם אם זה פרק לחודש או פרק לשבועיים אבל עבר כבר כמעט חודשיים וזה המון הזמן .. את כותבת מושלם ואני מחכה שתמשיכי כבר .. הגעתי למצב שאני קוראת את הסיפור כבר פעם שלישית .. מצפה בקוצרוח לפרק הבא .. אוהבת

18/01/2014 12:30

מסכימה עם זאתי שכתבה מעלי מווור זה לא חוקי מה שאת עושה פשוט תמשיכי ותפצי אותנו ב 5 פרקיםםם D:

19/01/2014 22:31

נו מסכימה עם הבנות תמשיכי לכתוב יש מצב שלמישהי יש את הפייס שלה ?

20/01/2014 12:53

עברו חודשיים!!!!!!!!!!!!! אנא ממך פליז פליז כולנו פה מעריצות ומעריכות את הסיפורים שלך בבקשה אני ועוד 3000 בנות רוצות שתמשיכי פליז בבקשהההה תמשיכי!!!

24/01/2014 04:01

בבבקקשששההההההההההההההה תמשיכיי את מדהימה !

24/01/2014 04:42

מצאתי דרך ליצור אם מור קשרר !!!

24/01/2014 04:50

איךך ?? כבר חודשיים היא לא העלתה פרקק

24/01/2014 13:11

תמשיכי בבקשה כבר חודשיים לא העלת פרק :(

25/01/2014 11:30

ואיי מושלם תמשיכי♥♥ את כותבת מדהים אני קוראת שוב ושוב את הפרק כי אני לא עומדת במתח תמשיכי ♥♥

29/01/2014 05:59

בבקשההה תכתבו לה המון תגובות תומכות ויפות בקשיור הבא
http://www.polyvore.com/%D7%A9%D7%A8%D7%9C%D7%95%D7%98_%D7%95%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%99_%D7%93%D7%99%D7%99%D7%98/set?id=93309588
( זה העמוד של מור ערגי :)

30/01/2014 04:08

ואולי ככה היא תמשיך לכתוב את הסיפורים המדהימים שלה !! בבקשה תעזרו

30/01/2014 04:09

זאת אולי התגובה ה- 34290493324 שלי אבל אני לא יפסיק את שתמשיכי את הסיפור המדהים שלך !!!

01/02/2014 06:07
31 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך