מור סטיילס
סורי על האיחור בנות לא הספקתי להגיע למחשב אז העלאתי מהפלאפון מקווה שתעריכו את המאמץ חיחיחיחיחיחי , תודה לכן על התגובות אתן מדהימות אותי כל פעם מחדש , אני אוהבת אתכן !!!!!!! ❤


נ.ב : הפרק ארוך מהרגיל שתיראו כמה אני אוהבת אתכן !!!

ריקוד חיי עונה 2 פרק 3

מור סטיילס 03/09/2013 4168 צפיות 21 תגובות
סורי על האיחור בנות לא הספקתי להגיע למחשב אז העלאתי מהפלאפון מקווה שתעריכו את המאמץ חיחיחיחיחיחי , תודה לכן על התגובות אתן מדהימות אותי כל פעם מחדש , אני אוהבת אתכן !!!!!!! ❤


נ.ב : הפרק ארוך מהרגיל שתיראו כמה אני אוהבת אתכן !!!

נקודת מבט כללית :

״הלו ? ״ שרלוט ענתה לפלאפון שלה בזמן שהיא עונדת את העגיל על אוזן ימין שלה ״אוקי אני יוצאת ״ היא עונה ומחייכת מנתקת את השיחה . מתיזה המון בושם לוקחת את הפלאפון שלה עם כסף וליפסטיק בתיק קטן יוצאת מחדרה .
היא יורדת למטה מביטה בבלה ששקועה בשינה טובה כבר ממזמן שוכבת על הספה , היא מחייכת למראה הזה ומרימה אותה על ידייה יוצאת אל החצר .
היא פותחת את השער המחבר בין ביתה שלה לבית הוריה ונכנסת אל הסלון בצעדים גדולים .
״הו הנה את ״ ג׳ני אמה של שרלוט מחייכת ולוקחת את בלה על ידייה ״אמא תודה שאת שומרת עלייה היום אני חייבת לך ״ שרלוט נישקה אותה וג׳ינ ציחקקה בשקט ״ממש לא , לכי לוטי תהני , תנקי את הראש אבל לא לעשות שטויות !״ היא צוחקת ומחבקת את שרלוט ״ביי אמא ״ שרלוט מנופפת ויוצאת אל עבר האוטו של מישל .
״וואו חתיכת ג׳יפ יש לך ״ היא מצחקקת שהיא נכנסת אל הרכב של מישל ״ואין לך מושג כמה הוא מהיר !״ מישל לחצה על דוושת הגז בעוצמה מה שגרם לצליל חריקה להישמע ולבנות לצחקק .

״וואו אנחנו הולכות לעמוד את כל זה ?״ פנייה של שרלוט החווירו שהיא הבחינה בכמות האנשים שעומדים בכניסה למועדון ומביטה על העקבים האימתניים שהיא החליטה ללבוש דווקא הערב .
״חכי רק רגע ״ מישל מגחכת ומוציאה את
הפלאפון שלה , ״כן אני כבר בכניסה אתם באים ? ״ שרלוט מביטה בה ולא עוברות חמש שניות ומדלת המועדון יוצאים שני גברים גבוהים וחטובים .
עינייה של שרלוט נוחתות על השטני מבניהם , עיניו בצבע דבש שריסים יפות מעטרות את עיניו ושפתיו מחאות ועבות בדיוק כמו ששרלוט אוהבת , היא מחייכת אליו את החיוך הפלרטטני והמתוק שלה גורמת לשורת שיניים לבנות להיחשף מצידו של הבחור .
״וויל , מייק התגעגעתי !״ מישל ציחקקה וחיבקה את שתי הגברים ״תכירו זאת שרלוט , שרלוט זה וויל ״ מישל מרפקה את שרלוט בלי שהבנים שמו לב גורמת לה להסמיק ״נעים להכיר ״ שרלוט מנשקת אותו על הלחי בעדינות וכך גם עם השני ״ אז נכנסים ?״ מישל שאלה בהתלהבות ושילבה את ידה בידו של מייק ושניהם מתחילים לצעוד פנימה .
שרלוט נשארה לבד עם וויל מסמיקה ומושכת אבל אז מחליטה להשתחרר לא להתנהג בצורה ילדותית ״בואי רגע ״ וויל משך אותה לצד שם והם נשענו על מעקה ״אז בשביל שזה לא יהיה מביך את יודעת אני וויל קרטר הבעלים של המועדון ״ עינייה של שרלוט נפתחו וחיוכה התרחב ״וואו מעניין , אני שרלוט סטיוארט חברה של מישל ״ היא ציחקקה מעט משחקת באצבעותייה ״אני שותף פה , אני ומייק שהכרת מקודם הבעלים ביחד ״ הוא הסביר את עצמו וחייך אליה מוציא קופסת סיגריות שולף אחת במיומנות אל פיו ״אתה מעשן ..״ היא לא יודעת אם זה שאלה או הצהרה אבל זה יצא ככה ״כן רוצה ?״ הוא הציע לה סיגריה והיא סירבה בנימוס בזמן שהוא הדליק את הסיגריה שלו שואף ״בחיים לא ניסיתי ״ היא פתאום אמרה ״ניסית מה ? לעשן ?״ הוא הרים גבות בשאלה ״כן אני לא מעריצה של הדברים האלו ״ היא חייכה חצי חיוך בלי לחשוף שיניים וחיוכו של וויל התרחב ״רוצה לנסות ?״ הוא הציע לה את הסיגריה וחייך אלייה ״אני לא אוהבת״ היא הניחה את ידה על ידו מסרבת ״נו תנסי , ככה תהי בטוחה ״הוא המשיך והיא נכנעה והנהנה ״ טוב , אבל אל תצחק עליי ״ היא גיחכה והוא הרים יד כמבטיח , היא לקחה את הסיגריה לא בטוחה איך להחזיק אותה או מה לעשות ופשוט שאפה לריאותיה . היא התחילה להשתעל בלי הפסקה ולהוציא עשן ולפזר אותו עם ידיה ״פו ״ היא אמרה שהיא הסדירה את נשימותיה ״עד כדי כך גרוע ?״ הוא שאל והיא עשתה פרצוף נגעל שגרם לו לצחוק .
״בואי ניכנס ״
הוא זרק את הסיגריה לצד הרחוב דורך עלייה בשביל לכבות את האש תופס את ידה של שרלוט ונכנס איתה פנימה .
״היי פרד תן לה מה שהיא רוצה על חשבון הבית ״ ויל צעק לברמן והצביע על שרלוט גורם לה להסמיק ״אני תכף חוזר״ הוא תפס במותניה ולחש לאוזנה גורם לה להצטמרר בין רגע ממגעו .
היא
התיישבה על הבר עם פנייה ל רחבת הריקודים מבחינה במישל ומייק רוקדים ומוצאת את עצמה מחייכת ״ומה בשביל הלקוחה המיוחדת ? ״ הברמן שואל אותה והיא מסתובבת אליו ״טקילה אבטיח ״ היא מחייכת חיוך מתוק ״תעשה את זה כפול ״ היא מחליטה ללכת על גדול היום .
״גבר , ויסקי כפול ״ היא שומעת קול נמוך עמוק ודי מוכר , היא מחליטה להרים את שיערה ומסיטה במי שיושב לידה , שיט .
היא מיד סובבה את פנייה מסתירה אותן עם קצוות השיער .
למה ?! היא צועקת בתוך תוכה , כאילו אלוהים החליט לקלל אותה .
היא לא יכולה להסתכל עליו אפילו .
״תודה ״ היא פלטה שהברמן הגיש לה את שתי הכוסות שביקשה .

הארי שתה את כל הכוס בבת אחת מצמצם את עיניו מרשה לנוזל הקריר לשרוף גרונו . הקול הזה , התודה הזאת , זה מוכר לו , זאת שרלוט (?) .
הוא ניסה להביט במי שיושבת לידו בזמן שהיא שתתה במהירות את שתי השוטים שלה .
בדיוק שהוא בא לדבר התקרב איזה גבר שהארי הכיר , הוא הבעלים של המועדון ״וויל ״ הקול שלידו צעק והוא כמעט היה בטוח שזאת היא ״שרלו..״ ויל דיבר ונקטע על ידי שרלוט שקמה בקופצניות מהכיסא משאירה את התיק שלה אצל הברמן החביב ומושכת את ויל אל רחבת הריקודים .
״פאק !״ הארי נאנח , הוא בא לברוח מזה וגם פה היא נמצאת ? הוא מרגיש כאילו הוא תחת קללה .
הוא מבקש בירה ומסתובב עם פניו אל עבר הרחבה נשען על הבר עם יד אחת וביד השנייה לוגם מהבירה שלו . הוא מביט ברחבה ומבחין בה , עכשיו אין לו ספק שזאת היא , היא רוקדת באותה הצורה שהוא כלכך אהב , שהיא הייתה רוקדת צמוד אליו וגורמת לכל החושים שלו להשתגע . ״הארי סטיילס ?״ הוא שומע קול צפצני מצידו האחר , הוא לוגם מהבירה ומסתובב אל עבר הקול ״האחד והיחיד ״ הוא מחייך את החיוך הפלרטטני שלו ותופס. מותן של הבחורה מקרב אותה אליו , מבט חטוף על החזה שלה והוא מבחין שזה סיליקון , הוא מומחה כבר ״בוא ״ היא מושכת אותה אל הרחבה ומתחילה לרקוד צמוד אליו , הוא מצמיד אותה אליו קרוב קרוב ולוחש לאוזנה בשקט ״אז איך אמרת שקוראים לך ?״ הוא העביר את ידיו על גופה יכול כמעט להרגיש אותו מבעד לבד הדק .
״טיפאני ״ היא לוחשת בחזרה גורמת לכול החושים של הארי להתעורר ״שם יפה , טיפאני ״ הוא לוחש לה ומתחיל לרקוד כמו שרק הוא יודע ומושך את רוב תשומת הלב של בנות המועדון אליו .
שרלוט כמעט ולא הרגישה את זה בזמן שהיא רקדה עם וויל אך היא שמה לב שהיא שמעה התלחששויות על הבחור המתולתל והיא ישעה טוב טוב על מה הבנות האלו מדברות , הרי היא הייתה שם כבר . ״אני תכף חוזרת ״ שרלוט נשקה לוויל על השפתיים נשיקה קטנה מודעת למבטו של הארי , שיראה שהיא התגברה עליו שהוא ממזמן לא בראש שלה .
היא נכנסה אל השירותים שהם ניראו די טוב , זה היה מועדון של מפורסמים , מועדון על רמה .
בעודה נשענת על הכיור עם ידידה היא הביטה במראה מתנשפת ,היא לא מרגישה כלום להארי , היא בטוחה בזה . בעצם היא כן מרגישה אליו משהו , שנאה , כעס אבל בעיקר ומעל הכל , אכזבה ..
היא החליטה לא להיכנס לנושא הזה עכשיו זה סתם יעשה לה רע . בזמן שהיא נכנסה אל אחד מתאי השירותים במטרה לקחת נייר דלת השירותים נטרקה ברעש גורמת לשרלוט להפיל את הנייר מהבהלה . בזמן שהיא מתכופפת להרים אותו היא שומעת אנחה ומתרוממת מיד .
״זאת את ״ היא שומעת את הקול שלו .
היא משתתקת . שרלוט מנגבת את ידיה וסוגרת על עצמה את התא נשארת בתוכו , עד שהוא ילך , הארי .
אחרי חמש דקות היא שמעה עוד אנחה וטריקת דלת , היא הניחה שהוא יצא ויצאה מהתא . זה היה אריק פשוט שדי עבד היא יצאה מהתא בסוף .
היא לקחה נשימה וצעדה אל עבר הכיור שוטפת את ידיה מתעלמת לגמרי מקיומו של הארי .
״שרלוט אני ..אני ..אמממ ״ הוא התחיל לדבר ״מי אתה ?״ היא מחייכת כאילו היא לא מכירה אותו , היא לא יודעת מי הוא , זה לפחות מה שהיא מנסה לעשות.
״שרלוט נו באמת ?״ הוא נעמד מולה קרוב , מאוד קרוב .
״כן באמת ״ היא משחקת אותה מצויין היא כמעט מאמינה לעצמה , ומתרחקת ממנו ״צ׳ארלי א..״
״אל תקרא לי ככה ״ היא ירתה בעצבים הוא עובר את הגבול . ״זאת את שרלוט שלי ״ הוא תפס בפנייה מצמיד אותה אל השיש גורם לה לפעור את עינייה בתדהמה ״קודם כל תעיף את הידיים שלך ממני ״ היא כמעט וצעקה מעיפה את הידיים שלו מרחיקה אותו ״ ואני ממש לא שלך אז צא מהסרט ״ היא הניפה את ידה באוויר עוקפת אותו בכדי לחזור אל המועדון ״תעצרי רגע שרלוט אני רוצה לדבר איתך אני מצטער ״ הוא תפס בידה מסובב אותה אליו ״אני אצרח אם לא תשחרר ״ היא מאיימת עליו ״תהי רצינית שנ..״ צרחת איימים שיצאה מפיה של שרלוט קטעה את הארי והוא רק הידק את האחיזה בה הצמיד אותה לקיר ושם את ידו על פיה ״את פאקינג צוחקת עליי ?!״ הוא צעק ומיד אחרי זה הדלת נפתחה חושפת את וויל מייק מישל ושתי מאבטחים . וויל הביט בשרלוט שהייתה בזרועותיו של הארי שכרגע שיחרר אותה ״איזה מזל שאתה פה ״ שרלוט ניגשה אל וויל כמעט בריצה מחבקת אותו והוא מחזיר לה חיבוק ״ מה קורה פה שר ?״ הוא מביט בהארי מרים גבה ״אני..אני..אני לא יודעת נכנסתי לכאן והוא פתאום בא משום מקום תופס אותי ,אני לא מכירה אותו ״ היא הדגישה את הלא מכירה אותו בכדי שהארי יבין את המסר . וויל סימן עם ראשו למאבטחים ותוך שתי שניות הארי היה כבר מחוץ למועדון .
״זה לא היה המפורסם ההוא ?״ וויל חיבק אותה ״אני לא יודעת , מי שזה לא יהיה זה היה מוזר ״ היא נאנחה אך שמחה מבפנים על שהעמידה את האידיוט הזה במקומו . ״בואי נחזור ״ הוא הוציא את שרלוט מהשירותים וחזר איתה אל רחבת הריקודים .

נקודת מבט של שרלוט :

״אני תכף חוזר לאב ״ וויל נשק לי שיצאנו מהמועדון אחרי שעתיים של ריקודים .
חייכתי אליו והוא חזר לבפנים . אנחנו היינו האחרונים שיצאו מהמסיבה והוא ומייק היו צריכים לנעול . מייק וממשל פרשו לפני שעה ומייק השאיר לוויל את האחריות .
הוא נכנס בדלתות המועדון ואני נשענתי על מעקה האבן נאנחת . פתאום הרגשתי יד תופסת אותי מאחורה ויד מכסה את עיניי ״מה לעזאזל ?!״ ניצלתי והיד ירדה מעיניי , פקחתי את עיניי והבחנתי בגבר המתולתל עומד מולי וידיו מחזיקות את מרפקי ״מה לעזאזל שחרר אותי !!״ צעקתי משתוללת בין ידיו ״תירגעי קודם כל ״ הוא הצמיד אותי לקיר וגופו מכסה את שלי וגופי נרגע ״שרלוט , למה עשית את זה ?״ מה לעזאזל מאיפה הוא נחת עליי עכשיו ״מי אתה ומה אתה רוצה ?״ ניערתי את עצמי ממנו אל אחיזתו רק הלכה והתחזקה ״ תפסיקי לזיין תנוח ודברי כבר את יודעת טוב מאוד מי אני !״ הוא צעק עליי , סליחה ? באיזה רשות ?! ״תשחרר . אותי !״ אמרתי נחושה בדעתי להשתחרר ממנו ״אז את מודה שאת יודעת מי אני ״ חיוך שחצני חצה את פניו, לעזאזל איתו ״לא אני לא מודה בשום חרא עכשיו תעזוב אותי !!!״ צעקתי עליו מנסה להרביץ לו עם ידיי התפוסות .״לא רוצה ״ ״ הוט לחש באוזני מצמיד את כל גופו לשלי בזמן שגופי צמוד לקיר , אני שונאת אותו ״תשמור על הפאקינג מרחק בנינו ותעזוב אותי !!״ אמרתי בקול עצבני ״צ׳ארלי .. למה א-״ הכינוי הזה העביר בי צמרמורות , לא יכול להיות שהוא כזה חסר רגישות .״אל .תקרא.לי.ככה ! צרחתי עליו מדגישה כל מילה .
״תקשיבי לי שנייה , אנ-״ לא יכולתי לשמוע אותו , את החוצפן הזה איך הוא מעז לבקש שאני עוד אקשיב לו , הוא זרק אותי בהריון כאילו הייתי כלב , לא היה אכפת לו לא ממני ולא מהתינוק אז לי לא אכפת ממנו עכשיו , לא ממנו ולא ממה שהוא רוצה להגיד .
״לא רוצה לשמוע אותך אני לא מכירה אותך אתה זר מוחלט בשבילי ואם אתה לא משחרר צעקה אחת שלי וויל פה תעזוב אותי כבר !!!״ צרחתי עליו ״לא מעניין אותי מוויל הזה !! ״הוא הגביה את קולו ואני ניסיתי להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה ״שכחת את כל מה שהיה בנינו ?״ הוא הרים את פניי בעזרת ידו ״תעיף את הידיים שלך ממני !׳ צעקתי וניערתי את ראשי ממשיכה בדברי ״אני לא יודעת מי אתה או מה לעזאזל היה בנינו אתה סתם זבל! לעזאזל שחרר אותי כבר ! ״ התנערתי כולי שוב ושוב מנסה לגרום לו לשחרר אותי ״את ממ-״ הצרחה האיומה שלי קטעה אותו פעם נוספת והוא שם את ידו על הפה שלי , ״תפסיקי פאקינג לצרוח כל שנייה !!!!״ הוא צעק עליי ובעטתי לו בביצים באינסטינקט ,זה גרם לו לשחרר אותי ורצתי על עקבי לעבר כניסת המועדון , הו התאפס על עצמו ורץ אחרי אך הוא הגיע מאוחר יותר , הייתי כבר בזרועותיו של וויל , ״יש פה מלא חולי נפש אלוהים ״ אמרתי לוויל מחבקת אותו.
הוא ציחקק וחייכתי אליו מודעת לכך שהארי עד להכל ,הוא רכן לנשק אותי ונישקתי אותו חזרה וחייכנו אחד לשני ,
נכנסו למכונית שלו ונישקתי אותו נשיקה לוהטת מודעת לכך שהארי רואה הכל ,
זה לא בשביל לעורר בו קנאה , ממש לא.
זה בשביל להוכיח לו שהתגברתי עליו, שהוא כבר לא חלק מחיי ושלעולם לא יהיה חלק מהם שוב .


תגובות (21)

ללאאלאלאלאלאלאללאלאאא היא אמורה להיות עם הארייייייייייי למרות שהוא יצא חרא….
תמששיכייי מהרררררררררררר

03/09/2013 09:27

אני מאוד מקווה שהחלק האחרון היה הכחשה…. הוא היה נכון? העונה לא עוסקת באיך היא התגברה על "המפורסם השחצן" הארי סטיילס?

03/09/2013 09:32

מושלם !! תמשיכי

03/09/2013 09:38

מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםם תמשיכיייי

03/09/2013 09:53

איזה מושלם!!!! תמשיכי!!!!!

03/09/2013 10:17

תמשיכייי

03/09/2013 10:56

מושלמי:-) תמשיכיי

03/09/2013 11:48

אני במתח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

03/09/2013 12:12

וואי מדהים תמשיכי ושהיא והארי כבר יהיו ביחד

03/09/2013 13:03

וואי מדהים תמשיכי ושהיא והארי כבר יהיו ביחד

03/09/2013 13:03

מושלם :) תמשיכי במהירות

03/09/2013 13:18

מ-ה-מ-ם-! תמשיכי מהרררר

03/09/2013 13:47

תתממש ייכיי!!!!

03/09/2013 14:05

תמיד מעריכים תמשיכי בהקדם!

03/09/2013 14:15

כמובןןןן שמעערייכייםםםם!!
פרק מוושללםםם אני לא מאמיננההה כל המצב הזהה פשוטט חראא!!!!
אני לא רוצהה שהםם יכעעסוו שהם יהייוו ביחחדדד!
אני כל כך עצבניתת על האארי על מה שהוא עשהה להה(בסיפור כמובן)
אבלל שייהיייהה סליחהה חודשש סליחוות עכשיווו אזז סליחה השלמה והכל בסדרר!!
הפרק לא יכול להיות יותר יפה ממה שהואאא!
תמשיייכייי חגג שמחח ושנה טובהה! ♥♥♥♥♥

03/09/2013 14:19

אעאעאעאעאעאעאעאעע לאאאא ! הם צריכייים להיותת ביחחחד !
מזהה שחכה אותו ?! היא מתהה עלייייו ! *~* חחחח
פרק מהמממם מווושלםםם נדייייררר ! יאאייייייי באלי שהם יחזרו כבר ויגדלו את בלה באושר ועושר ! D:
תמשיכייייי דחוווווווף ❤❤❤

03/09/2013 22:27

אעאעא איך אני רואה את הפרק רק עכשיו???
אוףף אני מאוכזבת מעצמי! חחחח

יואוווו שרלוט הזאתי! חחח קשה רצח! חח ועקשנית! ולא דופקת חשבון לאף אחד! ואני אוהבת את זה! חחחחחחח
וויל נשמע חמוד רצח… יש להארי מתחרה עכשיו ;) חחחחחח
פרק ענק אהובהה תמשיכי מהרררר
אוהבת המונים ❤

06/09/2013 11:43

מושלםםם תמשיכי

06/09/2013 13:46

נונונונונונו!!!
יש עוד פרק היום?!?!?!
פלייזז!!!

07/09/2013 04:52

את חייבת להמשיך דחוףף הכי מהר שאפשר
מגיעה לו הארי תתמודד!!!

07/09/2013 08:18

חלעמכזטרךמלחלנרקןאחגרןטנ' המשך.

08/09/2013 12:15
22 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך